תיירות

חברת התעופה בבשורה אדירה: הנחה של 15% מה-1.11

חברת התעופה איזי ג'ט משיקה את "אורנג' דרופ", שתספק המלצות חמות על יעדים והנחות של עד 15% על טיסות מדי שבוע. מדובר בהנחה של עד 15% על טיסות בין התאריכים 1 בנובמבר ועד ה- 31 בינואר 2024. 
מערכת ice | 
מטוס איזי גט (צילום Adrian Pingstone ויקיפדיה)
איזי ג'ט, חברת התעופה המובילה באירופה, השיקה את Orange Drop, שכולל המלצות על יעדים נבחרים ומבצעים שיתפרסמו מדי שבוע. ניתן ליהנות מהתעריפים המוזלים עד 10:00 בבוקר (שעון ישראל) מעתה ועד יום חמישי ה-5 באוקטובר 2023 באתר ובאפליקציה.  
איזי ג'ט מפעילה טיסות מישראל ליעדים שנחשבים אהובים מאוד על התייר הישראלי וביניהם בירת אנגליה לונדון, בירת הולנד אמסטרדם, מילאנו האיטלקית, בירת צרפת פריז, בזל בשווייץ, בירת גרמניה ברלין, מנצ'סטר, ניס בצרפת, וז'נבה.
 
מדובר בהנחה של עד 15% על טיסות בין התאריכים 1 בנובמבר ועד ה- 31 בינואר 2024. ניתן כאמור להזמין כבר מעכשיו את החופשות בתאריכים המדוברים ולקבל את ההנחה בגובה 15%.
אלי גייוורד, מנהלת איזי ג'ט בריטניה אמרה: "אנו שמחים להציג ללקוחותינו המלצות ומבצעים מדי שבוע במסגרת Orange Drop. יהיו הנחות על טיסות וחבילות לחורף הקרוב כך שלקוחותינו יוכלו להזמין חופשה במחירי מציאה. עכשיו זה זמן מצוין להזמין חופשה עם איזי ג'ט לחורף הקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה