תיירות

ישראייר ורמי לוי בהודעה חריגה: אלו השינויים בטיסות השבוע

חברת התעופה מוסיפה לשבוע הבא שני יעדים חדשים אליהם תטוס רומא ובודפשט וזאת בנוסף לאתונה, לרנקה, בטומי, ורנה, קישינב, טיביליסי ואילת
מערכת ice |  1
רמי לוי, מלונאות ביוון (צילום יחצ, צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ישראייר)
חברת התעופה ישראייר, השייכת לאיש העסקים רמי לוי, הודיעה היום (שני) כי היא מוסיפה לשבוע הבא שני יעדים חדשים אליהם תטוס רומא ובודפשט וזאת בנוסף לאתונה, לרנקה, בטומי, ורנה, קישינב, טיביליסי ואילת.
רק בסוף השבוע האחרון, ישראייר, הודיעה על לוח טיסות חדש לחודש נובמבר שייצא לדרך החל ב-5.11. החברה תפעיל טיסות לאתונה, עוד שתי טיסות בשבוע, ללרנקה בקפריסין תצא טיסה יומית, לקישינב עוד שלוש טיסות שבועיות, לוורנה שתי טיסות שבועיות, לבאקו באזרבייג'ן שתי טיסות שבועיות, ולאילת טיסה יומית.

במקביל, בפספורטניוז, פורסם כי בצל מלחמת 'חרבות ברזל' ישראייר סיימה את חודש אוקטובר עם כמות נוסעים הנמוכה רק בכ-5% מכמות הנוסעים שהטיסה במהלך חודש אוקטובר 2022. בחודש החולף טסו עם ישראייר כ-90 אלף נוסעים מתוכם כ-60 אלף בטיסות חילוץ, בתפוסה של 82%.
במקביל, אל על מנסה להחזיר חלק מהעבודה הסדירה שלה לפעילות והודיעה ברשתות החברתיות כי על מנת לשמר את הגשר האווירי הקיים בין פולין לישראל וגם לתמוך בקהילה המקומית, חברת הבת סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לוורשה, בירת פולין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי
    נוסע 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על תאמינו לישראייר. הם סתם שקרנים. לא רק שלא הוסיפו, אלא ביטלו לי את הטיסה בחזרה מורנה (אני עכשיו תקועה שם) ועוד בחוצפה כתבו לי שמחזירים את הכסף עד 60 יום ועוד יחייבו אותי 30$ עבור הטיפול של הביטול.
    סגור