תיירות

מתגעגעים לישראלים: זו המדינה הערבית שמזמינה אתכם בזמן המלחמה

בדובאי חשים בחסרון התייר הישראלי, גורמים רשמיים מסרו: "אנחנו ממשיכים להפעיל טיסות לישראל ואוסרים על הפגנות ועל דברי שנאה. מחכים שהתיירים הישראלים יחזרו להציף את הרחובות"

מערכת ice | 
איי התמרים, דובאי (צילום Nakheel)
עמדתן הפוליטית של ירדן, מרוקו וטורקיה כלפי ישראל מונעות מישראלים להגיע אליהן. אילו דווקא דובאי (אליה יש אזהרת מסע ברמה 3 של משרד החוץ, להימנע מנסיעות שאינן חיוניות), גינתה באופן חריף את מעשרה הטרור של חמאס באותה שבת שחורה.
לפי מאקו, גורמים ממשרד התיירות של דובאי ציינו שהם מחכים שהתייר הישראלי יחזור לטייל ולנפוש במדינה. בשנים האחרונות דובאי הפכה לאחד מהיעדים הפופולריים בקרב הישראלים. בעיקר בזכות הטיסות הישירות מתל אביב לשם.
ישראלית שמתגוררת בדובאי בשנתיים האחרונות ובעלת חברת התיירות Time4Dubai, אמרה למאקו: "יש כמות קטנה של ישראלים, בעיקר מהדרום שהגיעו לכאן כדי להתנתק קצת. יחד עם זאת, מרבית התיירים שהיו צריכים להגיע ביטלו בגלל המצב. לי כמובן אין את הסמכות לייעץ לאנשים מה לעשות, אבל אני יכולה לציין שההרגשה כאן היא בטוחה". 
 
עוד הסבירה בשיחה: "הסיבה המרכזית לכך היא שיש כאן איסור על הפגנות, אז מי שרוצה לעשות את זה לא יכול. אסור גם להגיד דברי שנאה או להגיד דברים אנטישמיים, זה ממש נגד החוק. איחוד האמירויות תמיד קידמה שלום והיא נגד אלימות באופן גורף. זה משהו שהוא ממש חלק מהמדיניות שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה