טלוויזיה

אלון אבוטבול חושף בכאב: "היו לנו ריבים איומים, כמו כלא"

במהלך הבישול שלו ושל פרודתו שיר במטבח של 'זוג מנצח', סיפר אבוטבול למצלמות: "היו לנו ריבים איומים. זה היה נורא, זה היה כמו בבית סוהר. ואנשים חיים בחרדה ובפחד, עד שהם עד שהם חייבים לשבור משהו ולגדול".
מערכת ice | 
אלון אבוטבול (צילום אינסטגרם/ אלון אבוטבול)
עד כמה לא קלים היו חיי הנישואין של השחקן אלון אבוטבול ואשתו לשעבר שיר? על כך הם סיפרו בפרק של 'המטבח המנצח' בו היה זה תורם לבשל את הארוחה החלומית שלהם, מסתבר שהשניים סחבו משקעים רבים בטרם החליטו להפרד והם פתחו הכל לעיני המצלמות.
כפי שניתן לראות בהצצה מהפרק של המטבח המנצח המשודר בקשת 12, במהלך הבישול של השניים במטבח, סיפר אבוטבול למצלמות: "היו לנו ריבים איומים. זה היה נורא, זה היה כמו בבית סוהר. ואנשים חיים בחרדה ובפחד, עד שהם עד שהם חייבים לשבור משהו ולגדול".
 
שיר סיפרה מיד לאחר מכן: "אני זוכרת שעמדתי במרפסת בבית באמריקה, עצובה ועם המבט הזה התמוה בעיניים, במה אני נאחזת? לא היה לי במה להאחז, זה היה אבדון מוחלט, ואז אמרתי לעצמי אולי אני אגיד לו את האמת? אבל אני מפחדת".
 
היא המשיכה: "לא היה לי האומץ להגיד: לא רוצה, לא בא לי, אני קמה די מספיק. אתה מפחד, אתה נורא מפחד להיות לבד והייתי הכי לבד, להיות לבד", כשאבוטבול יושב לצדה ומהנהן בהסכמה על הדברים שאמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה