תרבות ופנאי

אלון אבוטבול יוצא מאזור הנוחות: זה הפרויקט חדש שהוא מוביל

אחרי קריירת משחק מצליחה בארץ ובעולם, השחקן אלון אבוטבול מסתער על היעד הבא ומוציא אלבום בכורה

מערכת ice | 
אלון אבוטבול (צילום אינסטגרם/ אלון אבוטבול)
לאחר שמיצב את עצמו כשחקן מוערך בעל קריירה בינלאומית, אלון אבוטבול מתחיל את הדרך שלו בעולם המוזיקה ומוציא את אלבום הבכורה שלו "Alon Aboutboul - Family Business". כעת, הוא מתכונן את סיבוב ההופעות לכבודו.
האלבום נוצר בשיתוף פעולה של אבוטבול (שמלבד החלק המוזיקלי גם צייר את עטיפת הסינגלים והאלבום) עם ביתו אליה, דבר מה שמעיד ששמו של האלבום אומר רבות על תהליך יצירתו. בנוסף לאבוטבול וביתו, השתתפו ביצירת האלבום חברי להקת המסך הלבן שהיו אמונים ההפקה המוזיקלית  שמו של האלבום.
 
כידוע, אבוטבול מתחזק קריירת משחק בינלאומית מצליחה. השנה, הוא זכה לכבוד בעולם התיאטרון הבינלאומי עם המועמדות לפרס האוליבייה על תפקידו במחזמר "ביקור התזמורת" בלונדון. אבוטבול רואה בקריירת המוזיקה שלו בהתחלה מרעננת בקריירה שלו ולטענתו, בשונה מתפקידו כשחקן, הסיטואציה שונה בגלל שהוא אמון על כמה דברים במקביל.
בנוסף, אבוטבול ציין כי המהלך הנ"ל כלל לא יפגע בקריירת המשחק שלו שבמקביל להכנות לסיבוב ההופעות הוא הצטלם לסרט חדש ביוון והשתתף בהצגות תיאטרון ועוד. אבוטבול רואה את האומנות שלו כדבר מקודש והוא מתייחס לעשייה הזו בחרדת קודש. אבוטבול יופיע עם אלבומו בתאריכים 29-24 באוגוסט בחיפה, בתל אביב, בזיכרון יעקב ובירושלים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה