ויראלי

המטבח המנצח VIP חוזר: הכוכבים שיתחרו הפעם נחשפים

אחרי הזכייה של ליאור נרקיס ואשתו ספיר בתואר, 'המטבח המנצח VIP' של קשת 12 חוזר בתחרות חדשה ביום שלישי ה-10 באוקטובר - כאשר הפעם יתחרו בין היתר גם אלון אבוטבול, קובי אוז ואנה ארונוב
תום נחום | 
המטבח המנצח MKR (צילום עודד קרני)
כחודש אחרי שהגמר הגדול של "המטבח המנצח VIP" הוכרע אחרי מפגש בין בני הזוג נרקיס לחיים לוינסון וקובי אריאלי שהיה קרב ראש בראש על הניצחון ועל כל הקופה. בתום מותחן, ליאור נרקיס ואשתו ספיר היו הזוכים הגדולים - שולחן חדש נפתח ו'המטבח המנצח' חוזר עם VIP נוספים שיתחרו על התואר היוקרתי, כאשר פרק הבכורה ישודר ביום שלישי הבא - ה-10 באוקטובר.
הכוכבים שיתחרו על התואר וייכנסו למטבח הפעם הם השחקן הוותיק אלון אבוטבול ואשתו שיר, הזמר וסולן להקת 'טיפקס' קובי אוז ואשתו בת שבע, הרקדנית ושופטת 'רוקדים עם כוכבים' אנה ארונוב ובעלה אייל, מגיש הטלוויזיה אבי כאכון ואחותו נינה והשחקן איציק כהן ובתו דניאל.
 
בחזרה לגמר שכבר הוכרע בניצחון של ליאור נרקיס ואשתו ספיר, שני הזוגות התבקשו להגיש שתי מנות, האחת עיקרית והאחרונה קינוח. אבל לא רק השופטים רותי ברודו וחיים כהן זכו לטעום את המנות, כאשר לצד הזוגות המודחים את המנות טעמו גם הוריו של ליאור, חנה ודוד נרקיס, ובתו של אריאלי, מנוחה ואחותו לאה.
 
דברים לא הלכו קל בצד אחד של המטבח, כאשר אריאלי טען: "לוינסון מסתובב כמו רוצח, מטורף עם סכין בין השיניים, מקלל, עוד דקה דוקר אותי", לוינסון כעס: "דפקת לנו את המנה, דפקת אותנו ברמות הכי קשות שאפשר לדפוק מישהו. הפיתות הרסו את המנה, נגמר הסיפור". בצד השני, ספיר נרקיס דווקא זכתה למחמאות.
"ספיר יודעת לבשל ברמות הגבוהות ביותר. זו מנה של מסעדה", החמיא חזי דין. ליאון רוזנברג הסכים איתו: "ליאור צריך לכתוב שיר על המנה הזאת. כשפתחתי את הדגים נגלה עולם שלם. זו יצירת אומנות, יצירתיות ברמה מאוד גבוהה. ממש מדהים". בלהה אמרה: "בחיים לא אכלתי כזה דבר, אני מאמצת. היה לי טעים בטירוף. אני חייבת ללמוד את זה, אין לי מילים". מעיין אדם העירה: "זו הייתה מנה מעולה וטעימה, אבל הם יכולים יותר. קצת טחינה ועגבנייה על האש? זאת מנת הגמר שלכם? הם יכולים לעשות יותר טוב מזה, כבר טעמנו".
הנרקיסים הפציצו גם בקינוח שנקרא "קנולי ממרקש", בעוד לוינסון ואריאלי הכינו את "קרמבו ההפתעות", אבל גם הוא נתקל בלא מעט קשיים. לזוגות היו 30 נקודות לחלק על הארוחה. לוינסון ואריאלי קיבלו משאר הזוגות 23 נקודות מתוך 30, והובילו על ספיר וליאור שקיבלו מהם רק 28 נקודות מתוך 30. לחיים ורותי היו 40 נקודות על המנה העיקרית ו-40 נקודות על הקינוח. השופטים בחרו להעניק לליאור וספיר 35 נקודות מתוך 40 על העיקרית. ללוינסון ואריאלי, 32 נקודות. בשקלול הנקודות שקיבלו על הקינוחים, ספיר וליאור הוכתרו כמנצחי העונה עם 94 נקודות.
ליאור נרקיס אמר בסיום: "אשתי, אני הכי גאה בך בעולם. אנחנו זוג מנצח, מנצחים את החיים ביחד, מעבר לתוכנית, אני אוהב אותך כל כך, אני הכי גאה בך בעולם. ניצחת. ניצחנו". ומנגד, "היה כיף, לא הייתי מוותר על זה בשום אופן", סיכם אריאלי, "זה הדבר הכי טוב שקרה בשנים האחרונות, הרפתקה שיהיה מה לספר עליה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה