טלוויזיה

בזכות גפילטע פיש: חיים לוינסון וקובי אריאלי בגמר "המטבח המנצח"

לאחר שהגישו מנות שנויות במחלוקת כמו גפילטע פיש וקוגל, חיים לוינסון וקובי אריאלי הצליחו להפתיע את הצופים ואולי גם את מתנגדיהם בשולחן והגיעו לגמר של "המטבח המנצח VIP" 
מערכת ice |  4
חיים לוינסון וקובי אריאלי (צילום קשת 12)
לאחר שבמשך ארבעה פרקים ירד על מרבית המשתתפים בתוכנית, אמש (ראשון) הגיע תורו של הכתב חיים לוינסון לבשל לחבריו ב"מטבח המנצח VIP". התחרות הפעם הייתה על העלייה לגמר ועיקרה היה נגד פאולה וליאון שהיו במקום השני.
לוינסון בישל במטבח עם חברו קובי אריאלי, ולמרות רצונם של כמה מהמשתתפים לנקום בלוינסון על הביקורת המרה שלו, זה לא ממש הצליח. אריאלי ולוינסון לא רק זכו להגיע לגמר שיתקיים ביום רביעי הקרוב, אלא הם גם הצליחו להגיע למקום הראשון עם 80 נקודות, לעומת ה-79 נקודות של המתחרים שלהם - ליאור וספיר נרקיס.
 
במהלך הארוחה לוינסון ואריאלי בישלו כמה מנות שאולי לא היינו מצפים שיגיעו לגמר: גפילטע פיש, תבשיל צ'ולנט ומח עצם ולקינוח - קיגל (או קוגל לבחירתכם). המנות הצליחו להפתיע את היושבים מסביב לשולחן פעם אחר פעם, אך פאולה וליאון וחזי דין לא ממש הצליחו להתחבר לקונספט והביעו דעה שונה מחבריהם.
נזכיר כי כבר בהתחלה סבב המשתתפים הנוכחי הצליח לעורר סערה. בפרק הראשון מעיין אדם צולמה בשולחן כשהיא מניקה את בתה, והדבר הוביל לדיון בנוגע להנקה פומבית. השפית רותי ברודו העידה כי אם זה היה קורה במסעדה שלה, זה היה מפריע לה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    משהו לא ברור
    אורחת 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך הם עלו לגמר עם אוכל כזה..? לא אסתטי, דוחה, מגעיל, אוכל מזרח אירופאי הוא הדבר הכי דוחה בעולם. שלא לשבר על הריח.... עדיף לאכול פטרוזיליה כל היום, אם דבר כזה עולה לגמר כאוכל גורמה משהו פה לא תקין בשיפוט. מעבר לזה שכל המשתתפים לא סבלו את זה
    סגור
  • 3.
    דווקא חמודים! בהצלחה בגמר. (ל"ת)
    ימית 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    אוהבת את שניהם
    מימי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בהצלחה
    סגור
  • 1.
    לוינסון אריאלי
    נ. 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בהצלחה
    סגור