טלוויזיה

אברי גלעד ואילה חסון יחזרו לרשת? מאחורי דרמת שרון גל

אחרי חודשים ארוכים של עזיבות ברשת 13, בשבוע שעבר מונה מנכ"ל חדש ושמות מהעבר מתחילים לחזור לערוץ. האם גם הטאלנטים שהתברגו בערוצים המתחרים בדרך חזרה?
שירה יום טוב |  5
צילום shutterstock, freepik
אמש הפתיע המגיש שרון גל את הצופים הישראלים אחרי שיצא הודעה על חזרתו לערוץ 13, רק מספר חודשים אחרי שעזב לטובת הגשת המהדורה המרכזית בעכשיו 14 לצד מגי טביבי. גל הוא לא הראשון שחוזר תקופה קצרה בלבד אחרי שעזב, מה שגורם כרגע לתהיה האם מגמת העזיבות שראינו ברשת 13 בשנה האחרונה תתהפך לתנועה של חזרה לערוץ?
ברשת 13 איבדו לא מעט טאלנטים בשנה האחרונה, ומלבד גל עצמו, עבר לאחרונה דני רופ לעכשיו 14. גם אילה חסון שהובילה את החדשות בסופי השבוע והמטה המרכזי, עברה לכאן 11. אברי גלעד, אחד הטאלנטים שיותר מזוהים עם רשת, התחיל לפני חצי שנה להגיד בקשת 12, ומירי מיכאלי מסאגה קרובה לזו של גלעד סביב חילופי המגישים בתוכניות הבוקר, לא חזרה להגיש ברשת ולאחרונה ממש הוחתמה ב-i24NEWS החדש בעברית שצפוי להתחיל שידורים בחודשים הקרובים.
עד כאן מנינו שמות חשובים בפרונט על המסך, אלא שגם מאחורי הקלעים התרחשו לא מעט עזיבות מתפקידי מפתח בצמרת הניהולית של החברה, כאשר משמרת המנכ"ל האחרונה היתה זו של יורם אלטמן שנכנס לנעליו של אבי בן טל לפני כשנתיים.
בשבוע שעבר הודיעו ברשת 13 על מינוי מנכ"ל חדש, אמיליאנו קלמזוק, אחרי שלושה חודשים מעזיבתו של אלטמן, וחזרתם של שני טאלנטים: על המסך ומאחוריו עם חזרתו של מוטי בר זיו לחברה כסמנכ"ל, אחרי שנתיים של נתק ועזיבה מתוקשרת שכללה תביעה של חצי מיליון שקלים לערוץ. חזרתם של שתי הדמויות האלה מסמנת התחלה מסוימת של מגמה שאולי נראה בתקופה הקרובה ברשת 13.
 
קשה להתעלם מהעובדה שבתקופת כההונתו של אלטמן, טאלנטים גדולים מצאו את עצמם בחוץ, ואילו כעת שתי החזרות מפתיעות במיוחד. כך או כך, אם אכן מדובר במגמה שברשת עובדים עליה, גל הוא דמות טובה להתחיל את המסע להחזרת הפנים המוכרות למסך, כשברור שעכשיו 14 נהנו מלא מעט צופים שנטשו את רשת 13. נציין עוד כי ערב עזיבתו של גל, הגיש את רצועת חמש ברשת 13, שהיתה רוב הימים התוכנית הנצפית ביותר בפרה טיים של רשת 13 עם פייט ראוי לתוכניות קשת 12. 
בינתיים שוק המגישים הישראליים לא גדול במיוחד, ועל חוזי הטאלנטים מתחרה כעת שחקן נוסף: i24NEWS, שלחלוטין לא אמר את המילה האחרונה בגיוס הפנים שיובילו את ה-DNA בערוץ, כך שהשוק בנקודת רתיחה ומעניין לראות את התזוזות הבאות והחוזים שיונחו על השולחן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ערוץ בסוף דרכו (ל"ת)
    רום 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    איילה חסון אחת ויחידה. מרתקת חדה חריפה (ל"ת)
    לא צופה 13 ו12 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    רקף אילה חסון חסרה.צופה בה הרגע בערוץ 11 (ל"ת)
    אין על אילה חסון 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הרייטינג. והאמת
    יורם 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הציבור. לא. טיפש איילה אישה. אמינה וישרה דרוקר. גליקמן וקרא אין. לציבור. שום. אמון. בהם ראה. משפט. ביבי וראשי. הערוץ הבינו. זאת.
    סגור
  • 1.
    ערוץ 13 רוצה להתקדם? שיעיף את דרוקר ואת ברוך קרא
    צופה 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי שרוצה שמאל מקבל אותו בערוץ 12. ערוץ 13 לא יכול להתחרות בשמאל של ערוץ12, לכן כדאי שיעיף את דרוקר ואת קרא שנואי נפשם של הימניים, ואז יוכל לגרוף צופים מערוץ 14.
    סגור