טלוויזיה

אורן להב מתייפח בשידור חי: "אם מישהו רואה את זה, בבקשה"

כוכב הרשת המוכר אורן להב התראיין היום בתוכנית ה'דוח היומי' של קובי מחט ברשת 13 ולא הצליח לעצור את הדמעות: "זה כל כך קשה לי, אני לא מסוגל"

מערכת ice |  1
אורן להב (צילום מתוך אינסטגרם)
כוכב הרשת האהוב אורן להב התראיין היום (שלישי), לתוכנית של קובי מחט "הדו''ח היומי", ברשת 13. באמצע הריאיון המרגש להב התחיל לבכות. הריאיון התחיל כשגיל לוין פנתה ללהב בקשר לחברתו מעיין מור שנרצחה במסיבת הנובה בשביעי באוקטובר, לוין אמרה ללהב: "אמרת קודם שהחיים הם לא תותים, אמרת שאיבדת חברה קרובה מאוד מעיין מור".
להב המשיך: "אני רוצה להגיד לך שזה גמר אותי. אני רק מדבר על זה ועולות לי הדמעות", כוכב הרשת התחיל לבכות וקובי מחט ליטף אותו בגב וחיזק אותו: "אתה לא צריך לדבר על זה, אם אתה לא מרגיש שאתה יכול עכשיו".
"רק אם מותר לי להגיד משהו אחד, שכל החטופים שלנו יחזרו הביתה כבר. זה כבר אפשרי, זה לא אפשרי יותר", אמר להב בדמעות והמשיך: "זה לא אפשרי שכל יום אנחנו נעבור את זה, נעבור את הסיוט הזה. וזאת גם הסיבה שבכיתי אתמול, כי גם אני חושב עליהם, על החטופים האלה, מה שהם עוברים שם ונאנסים שם ועושים להם דברים כל כך קשים ורעים שאני לא מאחל לאף אחד. כל כך כואב לי ועצוב לי ואני לא מפסיק לבכות כי אני באמת חושב עליהם ובאמת קשה לי".
 
(קרדיט: רשת 13)
עוד המשיך להב: "לפני כמה ימים הייתי ביום ההולדת של מיה רגב שחזרה, באמת חשוב לי להגיד, שכולם יחזרו עכשיו הביתה. בואו נעשה הכל כדי שהם יחזרו, כי הם עוברים שם ימים כל כך קשים. בואו נעשה הכל כדי שהם יחזרו, בבקשה. אם מישהו ממקבלי ההחלטות רואה את זה, בבקשה מכם. אני הולך המון למטה משפחות החטופים, פוגש את המשפחות האלו, רואה את החטופים עצמם. זה כל כך קשה לי, אני לא מסוגל".
את הריאיון סיים קובי מחט בלהודות ללהב והוסיף: "אתה לב גדול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לב יהודי
    זהבה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפילות לקדוש ברוך הוא שיחזרו האהובים שלנו ואז תשמח ישראל
    סגור