טלוויזיה

עזיבה דרמטית ברוקדים עם כוכבים: זה הרקדן שפורש מהעונה

אחד הרקדנים הבולטים שמלווים את הפורמט בשתי העונות שלו בקשת 12, הודיע כי לא ימשיך בתוכנית לעונה השלישית, "זה הזמן להגשים את עצמי כרקדן וספורטאי תחרותי, לייצג את המדינה שלנו בעולם"
שירה יום טוב |  1
עדי חבשוש בגמר רוקדים עם כוכבים (צילום פייסבוק/ רוקדים עם כוכבים)
הרקדן שליווה את התוכנית בשתי העונות הראשונות שלה בקשת 12, ואף היה חלק מסיפור הזכיה של עדי חבשוש בעונה השניה, הודיע היום (שלישי) כי לא ישתתף בעונה הקרובה, שרק שלשום נודע על סגירת נבחרת הכוכבים שלה באופן רשמי.
הרקדנים והכוכבים החלו היום את החזרות ויחד עם זה הגיעו גם הטיזרים אודות שידוכי הרקדנים המנטורים לכוכבים. מי שלא לקח חלק בחגיגה ובמקום תיעודים מחדרי החזרות הפתיע את עוקביו בהודעת פרישה מהעונה הוא מתנאל קונבסקי, שהיה המנטור של בר זומר בעונה הראשונה ונאלץ לפרוש איתה אחרי שנפצעה בחזרות, ובעונה השניה היה המנטור של אלה לי להב שהגיעה למקום השישי בעונה.
למרות שהודח עם אלה לי במקום השישי, הרקדן המשיך לקחת חלק בעונה עד לרגע הגמר ונטל קרדיט מסוים בניצחון של עד חבשוש. שעות בודדות לפני משדר חצי הגמר בעונה הקודמת, הרקדן המקצועי של עדי חבשוש, ארטיום ליאסקובסקי, נפצע במהלך החזרות לקראת השידור החי הערב של המשדר. קונבסקי הוקפץ להחליף את ארטיום על הרחבה עם חבשוש, שבועיים אחרי שהודח מהתחרות עם הכוכבת אלה לי להב,שהיה המנטור שלה לאורך העונה.
קונבסקי צלח עם חבשוש את חצי הגמר, והגיע איתה לגמר עצמו בזמן שארטיום אחראי על הכוראוגרפיה ומלווה אותם באימונים. בסופו של דבר חבשוש זכתה בעונה כשעל הריקודים האחרונים שלה חתום לצד ליאסקובסקי גם קונבסקי שהיה הרקדן בפועל.
 
במהלך היום כתב קונבסקי בעמוד האינסטגרם שלו על ההחלטה שלא להשתתף בעונה השנה, "אחרי שתי עונות מטורפות, משמעותיות וכל כך מלמדות עבורי, השנה בחרתי להתמקד בקריירה התחרותית שלי ולא לעשות עונה של רוקדים עם כוכבים. התוכנית תמיד תשאר הבית והלב שלי, האנשים שעומדים מאחור הם אלו שעושים את כל ההבדל!
"עדיין יש לי עסק לא גמור עם הגביע אבל עכשיו זה הזמן להגשים את עצמי כרקדן וספורטאי תחרותי, לייצג את המדינה שלנו בתחרויות ובאליפויות בעולם ובעיקר ללכת אחרי החלומות והמטרות שלי! אני משוכנע שזאת תהיה עונה מדהימה אפילו יותר מהקודמות לה ואני מאחל המו הצלחה לקאסט הרקדנים והכוכבים וכל הצוות מסביב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיחזירו רקדנים מהעונות המקוריות (ל"ת)
    היו הכי שווים 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור