טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים בדרך למסך: זו הנבחרת המלאה

שונה מאוד מהעונה הקודמת, ועם שלושה מקומות נוספים בנבחרת: העונה השלישית של רוקדים עם כוכבים בקשת 12 יוצאת לדרך עם סגירת הליהוקים לתחרות
שירה יום טוב |  1
צילום freepik
הפקת רוקדים עם כוכבים סגרה את נבחרת הכוכבים שתתחרה בעונה הנוכחית, ובכך הושלמה תמונת העונה השלישית של הפורמט בקשת 12, ששונה מאוד מהעונה הקודמת שהסתיימה עם ניצחונה של עדי חבשוש, אחרי שגברה בגמר על גיה באר גורביץ' ולי בירן.
מה שבלט בנבחרת של שנה שעברה הוא נכחותם של לא מעט קומיקאים בה, אפיון שהתבטא גם בגמר עצמו עם נצחונה של חבשוש בזמן שבשלישיית הפיינליסטים התמקמה גם כוכבת ארץ נהדרת גיה באר גורביץ'. 
השנה לעומת זאת, קשה להתעלם מכמות הספורטאים שימלאו את הנבחרת, לצד העובדה שלא פחות משלושה מדליסטים אולימפיים ייפגשו על הרחבה, הפעם בניסיון להשיג תואר ניצחון אחר, כך שרוח תחרותיות בעונה לא תחסר. זה הזמן להזכיר שמנצח העונה הראשונה היה אלכס שטילוב יחד עם המנטורית נינה סולביוב, וכן את התמודדותו המפתיעה של הנינג'ה הישראלי יוגב מלכה, שהגיע למקום החמישי יחד עם המנטורית ג'וליה שחר, שמאז הפכה לבת זוגו.
 
רשימת הכוכבים המלאה, שיתחרו על תואר הרקדן הטוב ביותר, כוללת את: מריאנו אידלמן, נטע ברזילי, אורי ששון, גאולה אבן, אבי אבורומי, יאנה יוסף, ואלרי חמאתי, שלומי טפיארו, מאיה קיי, חזי דין, דניאל גל, לירז צ׳רכי, דור הררי, דנית גרינברג, אלישע בנאי, ירדן ג׳רבי, און רפאלי, רומי פרנקל, טל מורד, לינוי אשרם ויזהר כהן.
מלבד הספורטאים, הרשימה ברובה מורכבת מכוכבי בידור, שחקנים, זמרים וכוכבי רשת. שני מתמודדים מפתיעים במיוחד מתוך הרשימה הם טל מורד ומאיה קיי, אקסים שהכירו כמתמודדים בעונה האחרונה של הישרדות, וכעת יתמודדו שוב אחד מול השניה בתחרות חדשה בערוץ המתחרה.
בזמן שליהוקי המתמודדים עצמם נסגרו, נציין כי עוד צפויים לצוץ שמות חדשים בהקשר של התחרות השנה, שכן נבחרת הכוכבים גדלה מ-18 בשנה שעברה ל-21 השנה, כך שגם שורת המנטורים תגדל בהתאם.
לוח הזמנים של העונה הנוכחית צפוי להיות דומה לשנה שעברה, כאשר בימים אלה מתחילות החזרות, וכבר אחרי פסח יתחילו צילומי העונה לקראת שידור הפרקים הראשונים בתחילת הקיץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מה שחשוב?
    זוהרה 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מנרמלים את המצב הנורא שקיים במדינה? הכל ממשיך כרגיל.האילו אין חטופים ,אין חיילים שנהרגים,אין מפונים. ממש דבש פה אז נותר רק לרקוד ודי עם הסיפור הזה של חוסן לאומי...יש דברים שעדיין צריך לדחות.
    סגור