טלוויזיה

הרקדן של אלה-לי להב חושף: "הגיעה בשיא החולי לצילומים"

ערב דרמטי עבר אתמול על הזמרת אלה לי להב והרקדן מתנאל קונבסקי שהועמדו להדחה למרות שני ביצועים מעולים שמקמו אותם ראשונים בטבלה. כך הגיב הרקדן אחרי שניצלו מהדחה
מערכת ice | 
אלה לי ומתנאל (צילום אינסטגרם matanel_7)
רוקדים עם כוכבים סיימה אתמול עם שלב הנבחרות המפוצלות וצפויה לעבר לשלב השידורים החיים בקרוב, ורגע לפני שזה קורה, התרחשה אתמול אחת ההדחות הדרמטיות בעונה הנוכחית. הזוג שהודח היו יוגב מלכה וג'וליה שחר. השניים סומנו כזוג מוביל במהלך התוכנית ובמעמד ההדחה התחרו על הכרטיס הכמעט אחרון לשלב השידורים החיים מול אלה לי להב ומתנאל קונבסקי.
דווקא אלה לי ומתנאל הביאו בשני הפרקים האחרונים ביצועים מרשימים שגרפו מהשופטים עשיריות והביאו אותם למקום הראשון בטבלה. מה שטר את הקלפים היו הצבעות הקהל שכאמור העמידו אותם להדחה.
לאחר שניצלו מההדחה הדרמטית, כתב קונבסקי בעמוד האינסטגרם שלו לעוקבים, "קודם כל חייב לכם תודה ענקית על כל התגובות החמות שלכם והאהבה שאתם מפיצים עלינו ומעריכים את הדרך המטורפת שאנחנו עושים העונה!!! זה לא מובן מאליו וכל הודעה שלכן מחזקת אותנו וממלאת אותנו במוטיבציה להמשיך לתת בראש. 
"הפרק היום רק מראה ששום דבר לא בטוח וגם אם מסיימים במקום הראשון בטבלה עם ריקוד מדהים אתה יכול למצוא את עצמך במעמד הדחה. ליום הצילום הזה אלה לי הגיעה כמעט עם 40 מעלות חום. בשיא החולי שליווה אותה מספר ימים קודם לכן וכמו מלכה ומקצוענית אמיתית היא לא וויתרה לרגע ונתנה מעצמה הכל עד הסוף".
 
כאן פנה הרקדן לקהל שכמו שכמעט להכריע בפרק אתמול יהיה קריטי עבורם בשלבים הבאים, "מכאן אנחנו ממשיכים לשלב השידורים החיים ואנחנו מתרגשים בטירוף לעבור את זה יחד איתכם בלייב. עם זאת יש מלא חששות ולחצים ופה אתם נכנסים לתמונה אנחנו צריכים את התמיכה והאהבה שלכם בהצבעות אוהבים אותכם כל כך ואתם חלק בלתי נפרד מהדרך שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה