טלוויזיה

"רוקדים עם כוכבים" בערב דרמטי: "רונה-לי אני קצת חוצפן"

לאחר הסכסוך בשידור והסולחה מחוץ לאולפן, אמש רונה-לי שמעון והרקדן ארטיום עשו סולחה רשמית בפרק ההדחה החדש של "רוקדים עם כוכבים". אך הדרמה לא נגמרה כאן, והערב נסגר עם הדחה מפתיעה במיוחד
מערכת ice |  2
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
אמש (יום שני) "רוקדים עם כוכבים" הציגה מספר עליות ומורדות, החל מסולחה מרגשת ועד הדחה מפתיעה למדי. כזכור, לפני שתי תוכניות התרחשה מריבה קלה בין השופטת והשחקנית רונה-לי שמעון ובין הרקדן המקצועי ארטיום, בן הזוג של עדי חבשוש בתוכנית.
זמן קצר לאחר השידור הרשת כבר הוצפה בסרטונים של השניים מתחבקים בחנות בארץ, אך אמש שודרה הסולחה הרשמית בתוכנית, בה ארטיום ביקש לומר: "אנחנו כולנו אנושיים, ואני כל כך אוהב את עדי, ולקחתי את השבוע הקודם מאוד מאוד אישי... וכן רונה-לי אני קצת חוצפן".
 
אף שלא נשמעה הסליחה מילה במילה, הכוונה כנראה נשקפה לעיניה של השופטת רונה-לי שענתה: "האמת שזו אחת האיכויות שהן יפות בך, בריקוד. יש לי הערכה אליך בתור אומנית, אני אוהבת אותך".
לאחר הסולחה המרגשת הגיע רגע דרמטי ומפתיע למדי בו אחד הרקדנים החזקים ביותר העונה, זוכה "נינג'ה ישראל" יוגב מלכה, הודח עם הרקדנית ג'וליה. הזוג יאלץ לקחת חלק בסבב גלגל ההצלה ולאור החוזק שלהם ייתכן והם גם יצליחו לעשות קאמבק לקראת השידורים החיים.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על רונה לי אפשר לוותר על ארטיום לא. (ל"ת)
    אני 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ארטיום
    רוני 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכן ארטיום רקדן מדהים,מקווה שיגיעו לגמר.
    סגור