טלוויזיה

ליברמן על חיסול איסמעיל הנייה: "נתניהו מנע את זה" | צפו

בתוכנית "פגישה עם רוני קובן" שתשודר במוצ"ש, חשף אביגדור ליברמן כי רה"מ נתניהו טרפד מספר ניסיונות של צה"ל לחיסול עיסמאיל הנייה. ליברמן ציין כי נתניהו התעלם מנתוני הדו"ח שהגיש לו בשנת 2016 בו חזה את אירועי ה-7 באוקטובר
מערכת ice |  1
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
תוכנית הדגל של כאן 11, "פגישה עם רוני קובן", חושפת הצצה לפרק החדש שישודר במוצאי שבת אשר בו יופיע יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" וחה"כ אביגדור ליברמן. ליברמן, שכיהן כשר הביטחון, שר האוצר ושר החוץ, הסביר לקובן מה בדיוק המנגנון שמפעיל את ראש הממשלה נתניהו.
בריאיון מיוחד לתוכנית "פגישה עם רוני קובן", ליברמן מותח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ומציין מדוע הוא הפך לסכנה ברורה ומיידית למדינת ישראל.  בתוכנית הטלוויזיה שאותה מנחה רוני קובן, מספר יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" כי רה"מ נתניהו טרפד לא מעט הזדמנויות שהיו לצה"ל בנושא חיסול עיסמאיל הנייה וחושף כי התעלם מנתוני הדו"ח שהגיש בשנת 2016 שבו חזה את אירועי ה-7 באוקטובר. 
 
בריאיון המדובר, התייחס ליברמן לביקורת שמופנית אליו בשל קשריו החברתיים עם לא מעט אוליגרכים מוכרים. "אני לא מסתובב עם חברים אוליגרכים, אני מסתובב עם חברים. אני לא סופר מה שיש להם, הם חברים, קודם כל חברים. איך אתה בודק את החברים? ברגע הקשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משרתם של אוליגרכים (ל"ת)
    א. ק 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור