טלוויזיה

מוטי בר זיו במינוי נוסף: זו המנהלת שחוזרת לרשת 13

הסמנכ"ל הבכיר לסחר ברשת 13 שחזר לפני כחודש לערוץ, ממשיך בחיזוק חטיבת הסחר תחתיו ומודיע על חזרתה של דמות נוספת לשורת הניהול בחטיבה "תרומה משמעותית להצלחת הארגון"
שירה יום טוב |  2
מוטי בר זיו (צילום יחצ)
מוטי בר זיו, סמנכ"ל בכיר לסחר ברשת 13 ממשיך לאייש תפקידים בכירים בחטיבה  שתחת ניהולו, ולהחזיר כוחות ישנים-חדשים לחטיבת הסחר. כעת, ל-ice נודע כי רמית רחמני המכהנת כיום בתפקיד מנהלת שיתופי פעולה ב-ynet  חוזרת לרשת 13 בתפקיד מנהלת מחלקת  שיתופי פעולה ועידות  ויזמות. 
נזכיר כי רק לאחרונה מונתה מירב סביליה-גור  לתפקיד מנהלת סחר ומדיה ויד ימינו של בר זיו, חזרה משותפת של שניהם לרשת 13 רגע אחרי מינויו של המנכ"ל החדש אמיליאנו קלמזוק.
רחמני החלה את דרכה המקצועית בקשת, שם מילאה מגוון תפקידים בתוכן והפקה.  לאחר 13 שנה הצטרפה להקמת ערוץ החדשות הבינלאומי i24News, בתפקיד מנהלת לוח שידורים ומשם עברה לרשת בתפקיד מנהלת שיתופי פעולה מסחריים. לאחר חמש שנים בהן ניהלה שיתופי פעולה בתוכניות מובילות כמו הישרדות, האח הגדול אקס פקטור ועוד,  עברה לתפקיד מנהלת שיתופי פעולה אסטרטגיים ב- ynet .
 
בר זיו מסר בתגובה "אני מברך את רמית על הצטרפותה למחלקת הסחר ומשוכנע שהניסיון הרב שלה במגוון תחומים - תוכן הפקה סחר ודיגיטל ביחד עם היכרות קודמת של הערוץ יהוו תרומה משמעותית להצלחת הארגון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוטי איש חכם מאוד
    צופה מהצד 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עושה צעדים מאוד נכונים להבריא את רשת.
    סגור
  • 1.
    וואו שיהיה בהצלחה
    פחח 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לרשת.
    סגור