טלוויזיה

זהבה בן בתפקיד משחק ראשון: זו הסדרה שלוהקה אליה

זגורי אימפריה נמצאת כבר חודש בצילומי העונה השלישית שחוזרת אחרי כמעט עשור להוט. בעונה הנוכחית נראה גם פנים חדשות על הסט, ביניהן זהבה בן בתפקיד משחק ראשון
שירה יום טוב | 
זהבה בן (צילום אינסטגרם)

תשע שנים אחרי שהסתיימה העונה השניה של הדרמה "זגורי אימפריה", וכמעט ארבע שנים מאז שהכריז מאור זגורי על תחילת העבודה על העונה השלישית, הפקת זגורי אימפריה התחילה לפני חודש את הצילומים סוף סוף, מה שמקרב את ההשקה שלה על המסך.

העונה החדשה צפויה לכלול גם דמויות חדשות שיצטרפו אל המשפחה הצבעונית והבאר שבעית, לצד העובדה שדמותו של אב המשפחה, בבר בכיכובו של משה איבגי, לא תשתתף בעונה הנוכחית אחרי שהורשע בביצוע מעשים מגונים והטרדה מינית, ואף ריצה על כך עונש מאסר.
מי שכן תמצא את עצמה על סט הצילומים בפעם הראשונה בסדרה וגם בפעם הראשונה בקריירה שלה היא הזמרת זהבה בן, שלוהקה לתפקיד ותשחק לצידם של הדמויות המיתולוגיות. נכון לעכשיו, לא נחשפה הדמות אותה תגלם, ולא ברור מה היקף התפקיד שקיבלה בן.
כאמור, לפני חודש התחילו הצילומים והסט המיתולוגי התעורר לחיים, כשהסצינה הראשונה שצולמה הביאה את הקאסט ישירות לבית משפחת זגורי המדמה דירת שיכון כפולה. השחקנים שנכחו על הסט והתרגשו יחדיו, עוז זהבי, אורי לייזרוביץ׳, ישראל אטיאס, אייל שיקרצי, שרה פון שוורצה, דניאל סבג, הילה הרוש, יפית אסולין, קובי מימון, וכמובן היוצר והבימאי - מאור זגורי שהחל כבר בשש וחצי בבוקר לביים את הסצנה הראשונה, לא לפני שברך "שהחיינו" יחד עם הצוותים באולפן.

צילום: באדיבות הוט

חן אמסלם, כוכבת הסדרה שפרצה בה כשחקנית וגם מצאה בה את בן זוגה - יוצר הסדרה מאור זגורי, סגרה אמש מעגל והעלתה קטע מתוך האודישן שעשתה לפני 11 שנה לסדרה. אמסלם משחקת בסדרה את אבישג/שוגי, תפקיד ראשי ואיקוני שהתברר כמכריע גם בקריירה שלה וגם בחייה האישיים.
 


השחקנית שיתפה בהתרגשות שמלווה את חידוש צילומי הסדרה וכתבה לעוקבים, "הנה אני לפני 11 שנה באודישן האחרון לתפקיד של אבישג מזגורי אימפריה. 11 שנים בהם התפתחתי השתנתי והקמתי משפחה תודה לאל. מחר בע״ה אנחנו חוזרים לצלם את העונה החדשה עם כל הזגורים וכולנו משקשקים ומתרגשים , לא יודעת מה יותר.
 

"מאחלת הצלחה רבה לחברים שלי ובמיוחד לבעלי שעבד כל כך קשה וכתב עונה מדהימה. שתדעו שחודשיים לפני האודישן טיילתי עם חברות שלי מעפולה על רחובות רוטשילד וראינו מרחוק את עוז זהבי שהיה כוכב של עספור כמובן שצעקתי לו עוז והתחבאתי. מי ידע שחודשיים אח״כ אשחק את אחותו. יאללה שוגי שלי תני בראש מחכים לך! תודהלאל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה