טלוויזיה

מגיש קשת 12 במהלך מרגש: זה מה שיקרה ב-7.5

העיתונאי הבכיר, מגיש הטלוויזיה והרדיו יואב לימור, משיק את ספרו החדש: "גיבורים" בעיר חיפה. הספר החדש עוסק במתקפה שהחלה על ישראל ב 7.10  ומספר על 80 גיבורים מהשבת השחורה, דרכם מציין  את מה שקרה בשעות הנוראיות. במסגרת המפגש יואב לימור בהרצאה בנושא הספר החדש והמצב במדינה
מערכת ice |  2
יואב לימור (צילום אריק סולטן)
העיתונאי הבכיר, מגיש הטלוויזיה בקשת 12 והרדיו יואב לימור, בחר לערוך את השקת ספרו החדש  "גיבורים", בעופר גרנד קניון, בחיפה, בשיתוף צומת ספרים והוט סינמה. במסגרת ההשקה יערך מפגש עם יואב לימור, ביום שלישי ה-7.5 , הכולל הרצאה שלו בנושא הספר החדש והמצב במדינה. כמו כן ניתן יהיה לרכוש את הספר החדש במחיר מיוחד ביום האירוע,  ולימור יחתום על הספר, למעוניינים.
"גיבורים" עוסקת במתקפה שהחלה על ישראל ב-07.10 והיא הכשלון הנורא ביותר שחוותה המדינה מיום הקמתה. מתקפה שתפסה את כל המערכות לא מוכנות. מתוך התופת הזאת ומול החידלון והכשלון נצצו מעשי גבורה רבים. הספר גיבורים מציין 80 גיבורים מהשבת השחורה, דרכם הוא מספר את מה שקרה להם ולנו בשעות הנוראיות . מתוך המחדלים הנוראיים גם צמחה עוצמה ושיבטיחו גם בשעתה הקשה ביותר, מדינה ישראל תצא מחוזקת ומנצחת.
 
בתום המפגש תערך הקרנה לסרט "ריאליטי", מותחן מפתיע המגולל את סיפורה של ריאליטי וינר חוזרת הביתה ומגלה שני סוכני FBI עם צו חיפוש. השיחה מתגלגלת, פרטים נחפשים וכך התפוצצה לה אחת הפרשות החידתיות יותר באמריקה בעידן טראמפ. השחקנית המוערכת סינדי סוויני, מבוסס על תמלילי הקלטות של הבולשת הפדרלי.
סיפורה של אישה צעירה שחוללה סערה ציבורית באמצעות הדלפת מסמך מסווג לעיתונות.
בשעה 19:00 ייערך מפגש חתימות עם יואב לימור, ב-19:30 – הרצאה על ספרו החדש "גיבורים" בתום ההרצאה יוקרן הסרט "ריאליטי", עלות 45 שקל לכניסה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יואב לימור
    יגאל 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יואב הנכבד ,זוכר אותך ככתב צבאי שניםממש מושלם הרבה בריאות.
    סגור
  • 1.
    מתי מתחתן שוב? (ל"ת)
    ייעל 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור