טלוויזיה

קופה ראשית בצעד מפתיע: זו השחקנית שמצטרפת בעונה החדשה

העונה החמישית של קופה ראשית ממשיכה בשדרוג הקאסט עם שמות מפתיעים שיצטרפו לעונה הקרובה. הפעם מדובר בלא אחרת מאשתו בחיים האמיתיים של ראמזי (אמיר שורוש)
שירה יום טוב | 
קופה ראשית (צילום משה נחומוביץ', באדיבות כאן 11)
הסדרה המוקומנטרית "קופה ראשית" מבית היוצר של תאגיד השידור הישראלי כאן, הפכה מזמן לסמל לאומי, עם שיאי רייטינג מפתיעים שנשברו בסוף עונתה הרביעית. הקומדיה בכיכובם של קרן מור, אמיר שורוש, דב נבון ונועה קולר, צפויה לצאת בחודשים הקרובים בעונה חמישית וחדשה, ובינתיים מלווה אותנו בשנה הזו בפרקי ספיישל, וכעת מדווח כי לצד השחקנים הותיקים צפויים להצטרף מספר שמות לתוכנית המצליחה.
כעת מתחילים להערך לצילומי העונה החדשה, וכחלק מההערכות לוהקו שחקנים נוספים שיצטרפו לקאסט האהוב. אמש דווח על שלושה שחקנים חדשים שיופיעו בעונה הקרובה: ידין גלמן, ליאור כלפון ואוראל צברי. הם יצטרפו לקאסט הותיק שכולל את קרן מור, נועה קולר, דב נבון ושאר השחקנים המוכרים שמלווים את הסדרה בעונות המצליחות הקודמות. הבוקר מצטרפת לרשימה גם טלי בן-יוסף שורוש, אשתו של אמיר שורוש שמגלם בסדרה את דמותו האהובה של ראמזי.
קופה ראשית זכתה לאחרונה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע בשני פרסים - פרס האיפור למאפרת מאיה גרסטל, ופרס שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרה קומית שקיבל דב נבון, לאחר שבשנים האחרונות קוטפת פרסים בקטגורויות השונות.
נזכיר כי לנוכח המלחמה בעזה, כאשר יוצרי הסדרה לא יכלו להישאר אדישים והשיקו פרק מיוחד בתחילת השנה תחת השם "קופת ברזל",. בשבוע שעבר במוצאי יום העצמאות שודר פרק ספיישל נוסף וחגיגי, שהביא נתון רייטינג של 10% לכאן 11, גהוה מהנתונים של עכשיו 14 ורשת 13 בתקופה הנוכחית ברצועת הפריים טיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה