טלוויזיה

כוכב הישרדות בדרך לקופה ראשית: מי מצטרף לכוכבה וראמזי?

קופה ראשית נמצאת בשלבים מתקדמים של הפקה לקראת העונה החמישית אחרי שני ספיישלים מצליחים שיצאו בחודשים האחרונים. אלה המצטרפים החדשים לסדרה המצליחה
שירה יום טוב |  4
קופה ראשית עונה שלישית (צילום כאן 11)

הסדרה המוקומנטרית של כאן 11 הודיעה על חזרה לעונה חמישית אחרי עונה רביעית מוצלחת במיוחד, ובימים אלה צפויים להתחיל צילומי העונה אחרי שבימים האחרונים הסתיימו ליהוקים חדשים לסדרה, שיצטרפו לקאסט הותיק שמוביל את העלילה כבר ארבע עונות.

העונה החמישית צפויה לצאת בהמשך השנה בכיכובם של הדמויות האהובות כשלצידם יככבו פרצופים חדשים שיצטרפו לקאסט. חזרתה של העונה מגיעה אחר שבעונה הרביעית הסתיימה עם בנתוני צפייה מעולים כאן גם בצפיה לינארית וגם בדיגיטל וכן אחרי שני פרקי ספיישל שיצאו השנה, הראשון ברקע מלחמת חרבות ברזל והשני לרגל יום העצמאות - שהצליחו גם הם לגרוף רייטינג גבוה לערוץ.
אמש דווח על שלושה שחקנים חדשים שיופיעו בעונה הקרובה: ידין גלמן, ליאור כלפון ואוראל צברי. הם יצטרפו לקאסט הותיק שכולל את קרן מור, נועה קולר, דב נבון ושאר השחקנים המוכרים שמלווים את הסדרה בעונות המצליחות הקודמות. הבוקר מצטרפת לרשימה גם טלי בן-יוסף שורוש, אשתו של אמיר שורוש שמגלם בסדרה את דמותו האהובה של ראמזי. בנוסף על אלה, ל-ice נודע כי הקומיקאי והסטנדאפיסט בני ברוכים, מצטרף גם הוא לסדרה המצליחה. נזכיר כי ברוכים השתתף בעונת ה-VIP של הישרדות 2020.
קופה ראשית זכתה לאחרונה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע בשני פרסים - פרס האיפור למאפרת מאיה גרסטל, ופרס שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרה קומית שקיבל דב נבון, לאחר שבשנים האחרונות קוטפת פרסים בקטגורויות השונות.
 


נזכיר כי לנוכח המלחמה בעזה, כאשר יוצרי הסדרה לא יכלו להישאר אדישים והשיקו פרק מיוחד בתחילת השנה תחת השם "קופת ברזל",. בשבוע שעבר במוצאי יום העצמאות שודר פרק ספיישל נוסף וחגיגי, שהביא נתון רייטינג של 10% לכאן 11, גהוה מהנתונים של עכשיו 14 ורשת 13 בתקופה הנוכחית ברצועת הפריים טיים.
 

קרדיט צילום: אושר עדן פשינסקי

 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    די כבר עם אוראל צברי
    עדי 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שכמעט הרס את שנות ה90 , עכשיו גם זה הוא לא יודע לשחק והלאה שחררו כבר
    סגור
  • 3.
    שחקנים
    שושי 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שחקנים יותר טובים . ? אולי לתת צנס לפחות מוכרים?
    סגור
  • 2.
    רק לא הוא!
    מאוכזב 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוראל צברי אימת הקומדיה הישראלית
    סגור
  • 1.
    כוכבה
    רחל 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרן מור את מגזימה במשחק שלך שורחת בוטנים גבוהים שצריך להשתיק אותך
    סגור