טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים 2024: אלה הרקדנים שמצטרפים לנבחרת

תוכנית הריאליטי המצליחה שלפני שנתיים עברה דירה מרשת לקשת חוזרת בעונה חדשה עם 21 זוגות, ולצד הכוכבים שלוהקו לעונה מצטרפים לנבחרת המנטורים שישה רקדנים חדשים ועוד אחת שחוזרת לתוכנית אחרי שהשתתפה בעונות תחת רשת
שירה יום טוב |  6
רוקדים עם כוכבים (צילום freepik, מסך קשת 12)
רוקדים עם כוכבים צפויה לחזור למסך בשבוע הבא, כך הודיעה קצת לפני מספר ימים. התוכנית מגיעה למסך אחרי תקופה של חזרות שכבר עושים הכוכבים המתמודדים עם הרקדנים שלהם בחדרי החזרות של התוכנית. אמש חשפו הכוכבים את הרקדן או הרקדנים ששודכו להם בהפקת התוכנית, ואיתו ינסו להגיע לגביע, כשבין הרקדנים לא מעט שמות חדשים שלא לקחו חלק בעונות הקודמות.
השנה מתמודדים 21 כוכבים ורקדניהם על הגביע, אחרי שבנה שעברה התמודדו 18 כוכבים בתוכנית ובעונה הראשונה 16. לצד הגדלת הנבחרת, השנה פרשו מספר רקדנים והודיעו שלא יקחו חלק בתוכנית שכן תקופת החזרות והצילומים מתפרסת על כחצי שנה. 
בעקבות כך לצד הכוכבים שלוהקו לתוכנית, נוספו גם עוד שבעה רקדנים לנבחרת המנטורים, שינסו להביא את המפורסם ששודך להם ליכולות של רקדן שיצליחו להביא אותם עד לגביע, שיוענק בעוד כשלושה חודשים למנצחי העונה.
אז מי הם הרקדנים החדשים ומי יזכו לרקוד לצידם? הליהוק הראשון שפורסם לעונה - גאולה אבן סער תרקוד עם נדב שחם, שחוץ מלהיות רקדן הוא קלינאי תקשורת. 
השחקנית דניאל גל חשפה אתמול את הרקדן שלה, אדיר בלומנפלד גם הוא מצטרף חדש, וכתבה: "בגדול נרשמתי לפורמט בו במשך כמה חודשים גבר אומר לי מה לעשות. זה הלם". זה זמן טוב להזכיר שגל עצמה היתה רקדנית בלהקת המחול "קמע", מה שיכול להקנות לה יתרון על פני מתמודדים אחרים.
ואלרי מאתי תרקוד לצד רוי גורביץ', אך טרם העלתה את סרטון החשיפה. עם הקוסם והמנטליסט חזי דין תרקוד ענבר לובלסקי, שמצטרפת גם היא לנבחרת וזכתה לסרטון מקורי בסגנון חזי דין כולל קופסה מעופפת.
יאנה דוברובסקי, גם היא מהרקדנים הצעירים שמצטרפים, תרקוד לצד און רפאלי שהרים הפקה שלמה לצילום סרטון החשיפה באחוזת הרפאליס, וכמו כם גם רומי פרנקל שודכה לרקדן חדש בנבחרת, איתן קריפס אותו חשפה תחת הטיזר "הזוגיות הכי טובה שהיתה לי בחיים".
השם האחרון שלוהק לעונה, יזהר כהן יזכה גם הוא למנטורית חדשה בתוכנית בפורמט הנוכחי שלה אך ותיקה בתחום, וכמו כן מדובר ברקדנית שחוזרת לפורמט אחרי שהשתתפה בגלגול הקודם של התוכנית ברשת. מי שתרקוד לצידו היא פולינה צ'יקוטונוב שבין היתר רקדה בעונות של רוקדים עם כוכבים תחת זיכיון רשת לצד אבי גרייניק, פבלו רוזנברג, מיכאל הנגבי, אורן סמנג'ה, אקי אבני, שלמה בראבא, והדובדבן שבקצפת - משה פרץ, איתו הגיעה עד למקום השני בעונה החמישית.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תוכנית ...
    אני 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוכנית יפה הריקודים התילבושות מחכה לה כל כך ,שווה את כל התוכניות שיש הטלוויזיה
    סגור
  • 4.
    משעמם לכם
    איילה 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למי יש ראש לראות תוכנית כשיש חטופים בעזה ולא יודעים מה יהיה עם עתידה של המדינה
    סגור
  • 3.
    האח הגדול
    ליאן 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עדיף לצפות בדיירי האח הגדול רבים על קפה ומקלחות. הילד ששווה צפיה ברוקדים עם כוכבים זה און רפאלי
    סגור
  • 2.
    כול כך רציתי לראות את שרה נת........באסה (ל"ת)
    אלמוני 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • קלמזית שיכורה (ל"ת)
    יהיה יותר מצחיק מאסט 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בושה שלא כל הרקדנים באים מתחום הריקודים הסלוניים!!! (ל"ת)
    קשת הרסה את הפורמט 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור