טלוויזיה

אייל ברקוביץ' יעשה זאת לראשונה בחייו? "תאחלו לי בהצלחה"

ליאור ברקןביץ' כתב בחשבונו: "בצעדי ענק לעבר פתיחת יוזר לאבא תאחלו לי בהצלחה". והעוקבים? חלק גדול לא כל כך התלהב מהרעיון: "אפס שפותח לאפס 00 שירותים", "באמת רק הוא היה חסר לנו קדימה עוד ליצן לצחוק עליו".
מערכת ice |  9
אייל ברקוביץ' (צילום קשת 12)
ליאור ברקוביץ', בנו של כדורגלן העבר ומגיש רשת 13 בהווה, אייל ברקוביץ', לא מפסיק לייצר כותרות דרך חשבון הטוויטר שלו ולהפתיע בכל פעם מחדש. אמש (ראשון) הוא סיפר כי הוא מנסה לגרום לאביו להצטרף לאפליקציית X לראשונה.
ברקןביץ' הצעיר כתב בחשבונו: "בצעדי ענק לעבר פתיחת יוזר לאבא תאחלו לי בהצלחה". והעוקבים? חלק גדול לא כל כך התלהב מהרעיון: "אפס שפותח לאפס 00 שירותים", "באמת רק הוא היה חסר לנו קדימה עוד ליצן לצחוק עליו".

ברקוביץ' ג'וניור רק לאחרונה נכנס לעימות טוויטר גדול עם ניסים וטורי, שלא היה צריך לעשות משהו מסוים כדי לקבל התייחסות מברקוביץ'. ברקוביץ' הצעיר כתב: "מישהו יודע היכן ניסים ואטורי? התגעגעתי לטיפשות שלו", הוא כתב בציוץ אחר על מירי רגב לאחרונה: "זה פשוט מטורף מכמה שהיא מטומטמת מיום ליום זה רק מחמיר".
 
רגע לפני מספר חודשים, רגע משעשע וספק מביך נרשם בכנסת כאשר אילון מאסק שביקר בישראל הופתע על ידי חבר הכנסת ניסים ואטורי, שלאחר שחשבון הטוויטר שלו נחסם לפני כיומיים בחר לשאול את מה הסיבה לכך את מאסק, שהגיב במבוכה ובצחוק מופתע.
בזמנו, גם כן מי שהגיב בתקיפות לתקרית של ואטורי הוא ליאור ברקוביץ', בנו של מגיש קשת 12 וכדורגלן העבר האגדי אייל ברקוביץ', אשר כתב: "לא סתם אמרתי שניסים ואטורי בטופ 5 מסכנים העולמי".
  
למי ששכח, מאסק הסתבך לאחרונה בעקבות העלייה בגילויי האנטישמיות ב-X (טוויטר לשעבר), ובזכות תמיכתו בפוסט האנטישמי שפורסם ברשת החברתית שבבעלותו. בעקבות כל אלו חברות רבות כמו אפל ו-IBM ועוד אשר מפרסמות ב-X, הודיעו כי הן מפסיקות את הפרסומים.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ביבי
    שולי 09/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בגלל שאתה שונא אותו אתמוך בביבי
    סגור
  • 5.
    ברקו
    חיים 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברקו עשה טובה שחרר אותנו ממך אתה קמצן ולא תשקיע כסף פרטי שלך הסוף ידוע ממנה את אחיו ואת הבן לתפקידי מפתח עם שכר טוב כל ימרח 3-4 שנים את ראש העיר שאמה המטומטם את קוניק מגבעתיים יהיה יותר קשה לערבב ואז יעשה ויברח משם כמו שעה בראשון לציון
    סגור
  • 4.
    אייל, אוהבים אותך!!
    מילואימניק 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוואי שתאמן את הנבחרת!
    סגור
  • 3.
    ינשאלה תחנק
    שועלי שועל 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הצלחה למי ? חייבים למחוק מהמוח את השם אייל ברקוביץ ,איש דוחה שגם לדבר אינו יודע חוץ מלכלכך על אופירה מדימונה שם מתגוררות כל המכוערות.
    סגור
  • 2.
    ט
    א 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפס
    סגור
  • כל התומכים של הנאשם העבריין עלובים
    ביביסטים חסרי מוח 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הכתירו לעצמם מלך מרוקאי בגלל שנאה עצמית.. הם סוגדים למיליקובסקי הנוכל שדופק אותם בוקר צהרים וערב. חסרי בינה עלובים, הנוכל מסתלבט עליכם...
    סגור
  • 1.
    ברקושביץ
    שמעון 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צריך ניתוח מוח דחוף
    סגור
  • איך אפשר לנתח את מה שאין? (ל"ת)
    ישראל 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ביביסטים עילגים, הם עמות, לא עם
    כל אדיוט מלך 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חוסר מודעות עצמית ובוחן מציאות לקוי.. מלך מרוקו מחכה שתחזרו לסגוד לו, בקרוב הנוכל יודח.
    סגור