טלוויזיה

מיכל אנסקי מסכמת את הגמר: "צריך יותר נשים בין מקבלי ההחלטות"

השופטת הוותיקה של מאסטר שף, שסגרה אתמול בגמר את העונה ה-9 שלה מסכמת את מסקנותיה מהגמר הנשי ששודר וטוענת כי צריך עוד נשים בין מקבלי ההחלטות בישראל
שירה יום טוב |  2
מיכל אנסקי (צילום איתן טל)
מיכל אנסקי מסכמת את גמר מאסטר שף ששודר אתמול (שני) בפוסט שפירסמה בחשבון האינסטגרם שלה. בגמר ניצחה המתמודדת איתיאלה היאט שבשלב הסופי התחרתה ראש בראש מול חופית, שהגיעה למקום השני בעונה. בכך זה היה לגמר הראשון בו הגיעו שתי נשים לשלב הסופי. אנסקי כתבה בעקבות זאת, "תנו לי לספר לכם על הרגע הכי משמעותי שלי בגמר אתמול, רגע שאתם לא זכיתם לראות בגלל שיקולי זמן ועריכה אבל חשוב לי כל-כך להציף את המילים כדי שלא יישארו לנצח על רצפת חדר העריכה ויהדהדו לפחות כאן.
"לא מדובר בטעימה האחרונה ולא ברגע ההכרזה, אלא בשנייה שלפני". כתבה אנסקי והסבירה, "עצרתי את אייל מלהציג את הניקוד שלו ולהכריז על הזוכה כי היה לי חשוב להתייחס לעובדה שזו הפעם הראשונה בתולדות התכנית שאנחנו רואים דו קרב בין שתי מתמודדות, דו קרב נשי. בערב הזה נוכחנו לראות שהשימוש במילה קרב בהקשר הזה הוא עקר".
"נשים לא מנהלות קרב, גם אם הן מתחרות זו בזו. ראינו בפריימרייטים את ההדדיות בין חופית לאיתיאלה, את המבטים התומכים, הסולידריות והעזרה. בתמונה שלפניכם איתיאלה שאלה את חופית. "הספקת הכל? ונגבה לה את הדמעות" וברגע אחד כל מהות הקרב זכתה בעיני לערך מוסף בלתי רגיל- ראינו אותן טועמות את המנה זו של זו, ומפרגנות. ראינו שתי נשים שדוהרות קדימה בלי מרפקים מחודדים ומנצחות.
 

הצלע הנשית של פאנל השופטים בתוכנית השליכה את מסקנותיה מהגמר על המציאות הפוליטית בישראל וכתבה כי "בהתאם לזאת ולהבדיל, אני גם מאמינה שאם היו יותר נשים בין מקבלי ההחלטות התוצאות המדיניות וההחלטות הביטחוניות במדינה שלנו היו מסתיימות בהישגים ולא שני צדדים שמפסידים.
"העידן הזה הוא שלנו, הנשים. עידן בו השפה השלטת משתנה וחוזרת לשפת יסוד ולב חזקה ולא מתנצלת. שפה המתבססת על יסודות של הקשבה ורגישות בה הטוב של האחת מגדיל את טובתה של אחותה ולא בא על חשבונה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אנסקי היא השופטת החלשה ביותר כך שאם אשה נוספת אז במקומה (ל"ת)
    משועמם 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אנסקי המאוסה
    אליעזר 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תעופי לנו כבר מהעיניים עם הפוזות המגעילות שלך ואותך הלא מקצועית בעליל- יש להעיף ממאסטר שף ומהמסך בכלל. את כלומניקית שהאובססיה שלך לפירסום ותצומי מעוררת גועל ודחיה ממך! תפנימי מאוסה שכמותך!
    סגור