טלוויזיה

תמיר גרינברג זכה במיליון, מה הצעד הבא?

עונת הכוכב הבא הסתיימה באירוע גמר חגיגי בזאפה "לייב פארק" בראשון לציון, תמיר גרינברג, הזוכה הנרגש בריאיון ל-ice. גרינברג: "היה לי כל כך כיף וכל כך טוב, לא ציפיתי לכל כך טוב"
שירה יום טוב |  4
תמיר גרינברג, זוכה הכוכב הבא (צילום אורטל דהן)
העונה השמינית של "הכוכב הבא" הסתיימה אמש (רביעי) בגמר חגיגי בזאפה "לייב פארק" בראשון לציון עם ניצחון מרגש של תמיר גרינברג לאחר שניצח בדו קרב את ואלרי חמתי עם השיר "Crazy In Love" של ביונסה.  שי אמבר נבחרה במקום הרביעי, במקום השלישי היה מתן לוי ובמקום השני ואלרי חמאתי. 
הזוכה גרינברג התגורר בארצות הברית בשלוש השנים האחרונות, אך נדמה שהנחיתה חזרה לישראל הייתה רכה עם הניצחון הענק בכוכב הבא. במהלך העונה גרינברג הרשים את כולם עם הקול המיוחד שלו ועוד כמה שירים מקוריים איתם הפתיע את הקהל. וגם בגמר, בשלב התלת קרב נגד מתן לוי וואלרי חמאתי הגניב שיר מקורי "Tell Me Where The Light Goes".
לפי קשת 12, בסיום שלב ההצבעות ולאחר שקלול תוצאות השופטים והקהל, תמיר הגיע למקום הראשון עם 55 אחוזים מסך ההצבעות. אל המקום השני הגיעה ואלרי ואל המקום השלישי הגיע מתן עם 20 אחוזים מסך ההצבעות. שי המבר, ממנה נפרדנו בתחילת הערב ולא עלתה לתלת קרב, הגיעה למקום הרביעי והמכובד. 
הפרס לזוכה הוא מיליון שקל שנועדו בעיקר להזנקת הקריירה. מדובר בעלייה דרמטית מהעונה הראשונה שבה כזכור הפרס היה 250 אלף שקל, בעונות האחרות הפרס היה ייצוג מדינת ישראל באירוויזיון ואילו העונה, "אקס פקטור" של רשת 13 זכתה במכרז של התאגיד והיא זו שתשלח את הזוכה. בריאיון ל-ice, גרינברג מדבר על הזכייה. 
 
איך זה מרגיש לזכות במיליון שקל להזנקת הקריירה?
"מרגיש מדהים, אין לי מה להגיד חוץ מתודה".
מה הצעד הבא?
"הצעד הבא, לעשות שירים ולהמשיך לעשות את מה שעשיתי לפני".
איך אתה מסכם את העונה ואת החוויה?
"לא ייאמן, אני פשוט הופתעתי בכל שלב, גם מבפנים וגם מבחוץ. גם בתוך התכנית עצמה ובהפקה הופתעתי, היה לי כל כך כיף וכל כך טוב. וגם בקבלה של הקהל ושל השופטים. לא ציפיתי לכל כך טוב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מתי הופעה שלו
    דויד וזאנה 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים הופעה שלו בקסרייה פשוט אחד הגדולים בעולם כמובן עוד דואטים עם ולרי המדהימה ( הם חייבים להופיע ביחד ולשבור כל תקרת זכוכית שיש)
    סגור
  • 3.
    זמר ויוצר ענק
    ללא שם 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע בגדול! עוד נשמע עליו גדולות ונצורות, בארץ ומחוצה לה. צמח וגדל פה בארץ כזה כשרון! למד בתלמה ילין גם. אחד כזה משלנו, טרם היה במוסיקה הישראלית. שאפו אחד רחב תיתורת!!!!!
    סגור
  • 2.
    לא מגיע
    נינוש 09/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 4
    קיבל מיליון,כי הכל מכור. חי בארה"ב,לא מייצג כלל את הזמר העיברי,התעקש לא לשיר בעיברית,זה כוכב ישראל?עשט הכח כדי לא לתת למתן לוי את הפרס. מתן מרגש תמיד,הלהיב את הקהל למרות בעיות בסאונד. הצלחה מתן יא אלוף.
    סגור
  • 1.
    כתבה מעולה!
    יעל אלון 09/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה מעולה, תמיר היה המתמודד האהוב עלי מההתחלה וככ מגיע לו להזניק את הקריירה שלו! מקווה לשמוע אותו בישראל עם שירים מקוריים שלו!
    סגור