טלוויזיה

HOT בדרך לפסטיבל קאן: זו הסדרה שמועמדת לפרסים

אחרי שבעבר כבר קטפה פרסים בפסטיבל, הוט שוב מקבלת כרטיס טיסה לצרפת, שם תתמודד עם סדרת דרמה בכיכובה של מיה  לנדסמן על פרסים בקטגוריות השונות
מערכת ice | 
ילדות סכסכניות הוט (צילום יחצ)
סדרת הדרמה "ילדות סכסכניות" של HOT, נבחרה מתוך אלפי סדרות מרחבי העולם לייצג את ישראל בפסטיבל  CANNESERIES. בשנים האחרונות השתתפו בו מיטב הסדרות של HOT - "מיגל" התמודדה ואף זכתה בפרס אנסמבל השחקנים הטוב ביותר, "נחמה" התמודדה אף היא ורשף לוי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר, ו"לאבד את אליס" התמודדה בשנה שעברה.
הסדרה מועמדת לפרסי הפסטיבל בקטגוריות הבאות: הסדרה הטובה ביותר, השחקן/נית הטובים ביותר, אנסמבל השחקנים הטוב ביותר, התסריט הטוב ביותר והמוזיקה הטובה ביותר. הסדרה תוקרן ב12.10.21 באולם המפורסם GRAND THEATR LUMIERE  שמכיל 2,400 מקומות, בנוכחות היוצרות טליה לביא, שיר ראובן, השחקניות מאיה לנדסמן, עינת הולנד והמפיק יואב גרוס.
המועמדות של "ילדות סכסכניות" מצטרפת לרצף הצלחות בינלאומיות של הסדרות המובילות של HOT. ביניהן זכייתן של "מיגל" ו"נחמה" באותו פסטיבל (ומכירתן ל"קאנאל +"), מכירתה של "לאבד את אליס" ל Apple TV, "אורי ואלה", "מטומטמת", "נורמלי" ו"אוטונומיות" לHBO Max.  השנה התמודדה "ירושלים" ב Seriesmania, "נאפס" תוקרן בפסטיבל הקולנוע בציריך ופסטיבל הסדרות סירילדוס בברצלונה ועוד. 
"ילדות סכסכניות" היא דרמה קומית חדשה של התסריטאית שיר ראובן והבמאית טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש"). הסדרה מספרת על שתי נשים בשנות העשרים לחייהן שעוברות לגור בדירת שותפים קטנה ומסריחה בתל אביב והופכות למשפחה. משפחה הרסנית, חסרת גבולות ולא מתפקדת. ליהי (מיה לנדסמן) היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה בפרבר המדשאות ראשון לציון ולאה (עינת הולנד) נפלטה מהעולם החרדי כדי לנסות למצוא את עצמה בעולם החילוני. היא עדיין מחפשת.
למרות ההבדלים בניהן  לליהי יש עודפים מכבידים של בית בעוד שהבית של לאה הוא כל מקום שהיא יכולה לגנוב בו ווי-פי – הן מתנהלות כמו חברות ותיקות שנפגשו רק עכשיו.
החברות בניהן משאירה את העולם "בחוץ", והן עושות את כל הטעויות האפשריות כדי לשמר אותה – פורשות ממסגרות, נדבקות בכינים, הורסות מערכות יחסים – כל דבר שישאיר אותן כאן ועכשיו, כי העתיד רחוק, עצום ומאיים. הקשר מטשטש את הגבולות בניהן ומעמתת אותן עם השאלה מה זה בית, איך נוטים למצוא אותו במקומות לא צפויים וההכרח לגדול ולעזוב אותו שוב ושוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה