טלוויזיה

ניב רסקין עצבן את מעיין אדם בשידור, זו הסיבה

המגיש ופאנליסטית ב'חדשות הבוקר' של קשת 12 ניהלו משחק ניחושים בו היו צריכים למצוא מי המרואיין בהפתעה, אדם הייתה קרובה כשאמרה כי מדובר במנחם וכל הנראה שכחה את שם משפחתו והמגיש אמר מנחם הורוביץ והכריז על הניצחון במשחק, מי צודק? צפו והחליטו
מערכת ice |  3
ניב רסקין בחדשות הבוקר של קשת 12 (צילום מסך קשת 12)
תכנית הבוקר של קשת 12, 'חדשות הבוקר', הציגה רגע משעשע במיוחד כאשר המגיש ניב רסקין וחברת הפאנל מעיין אדם ניהלו קרב צמוד במשחק ניחושים בו היו צריכים למצוא מי המרואיין בהפתעה שעלה לשידור.
אחרי מספר שאלות, שני המגישים הגיעו למסקנה כי מדובר בעיתונאי ומגיש רדיו, ששפת האם שלו היא אנגלית וגילו מעל 50. אדם שאלה אותו האם הוא מגיש בגלי ישראל, לאחר שזה ענה כן היא ניסתה לומר את שמו וכל הנראה שכחה ותהתה האם מדובר במנחם, וניב רסקין עט על המציאה והכריז מנחם הורוביץ.
הורוביץ אמר לאחר התשובה של רסקין: "כפרה על המנחה הזה", ואדם התקשתה לקבל את העובדה שרסקין היה זה שזכה בנקודה כאשר טען אמר: "גם העורך באוזנייה אמר שניצחתי" כשהשיבה לו: "לאיזה מנחם חשבת שהתכוונתי? אתה יודע שזו הנקודה שלי".
האורחים האחרים בפאנל שאלו אותם: "תגידו התחרפנתם?", השניים סיימו את הוויכוח כאשר אדם נראתה מעט מאוכזבת שלא הצליחה לנצח באופן חד משמעי את המשחק מול המגיש של התכנית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נגמר במה להתעסק כל היום עסוקים שם לראיין אחד השני
    נעמה 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מראיין מזמין את חברו מתוכנית אחרת. לא צופה בערוץ. יאיר נתניהו צודק ערוץ אל גזירה. 8 פיגועים החודש מצד חירום ובמה הם מתעסקים
    סגור
  • 2.
    מעיין אדם
    רוני ליטר בשארי 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתומה ומיותרת בתוכנית הבוקא של רסקין
    סגור
  • 1.
    מעין צודקת היא אמרה את השם ראשונה (ל"ת)
    מרים 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור