טלוויזיה

ברוך קרא בתגובה לאישה שתקפה אותו: "לא אגיש תלונה"

העיתונאי הותקף במקל מחוץ לבית המשפט בו התנהל המשך משפט נתניהו והפתיע: "עצוב לי על הנזק והאלימות שהביאה עלינו מערכת מסיתים משומנת וחסרת עכבות", חבריו דרשו ממנו להתלונן, טל שורר: "ארגון העיתונאים צריך להתלונן במקומך את לא תרצה להתלונן", ואיך הגיבו בחדשות 13?
מערכת ice |  3
ברוך קרא (צילום צילום מסך)
לאחר שאביעד גליקמן וברוך קרא הותקפו היום (שלישי) מחוץ לבית המשפט בו התנהל הדיון סביב עדותו של ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000 בו עומד במרכז ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, קרא מסר תגובה למתקפה האלימה שעבר.
תחילה, מגיש 103FM ועיתונאי מעריב בן כספית שיתף את הסרטון בו נראה העיתונאי הוותיק של חדשות 13 מותקף: "למי שפספס: אשה, כנראה אחת המפגינות, תוקפת במקל את ברוך קרא ומעיפה לו את הכיפה".
 

קרא עצמו הגיב לתקרית וטען: "לא מכיר את האשה שדפקה לי מקל בראש והעיפה לי את הכיפה. אני גם לא מתכוון להגיש נגדה תלונה. כן עצוב לי על הנזק והאלימות שהביאה עלינו מערכת מסיתים משומנת וחסרת עכבות. וגם, אלה שהעיפו לי את הכיפה, וצעקו: ״תוריד את הכפה״, אז היא פה להישאר, דווקא בגלל שהיא מייצגת משהו כל כך רחוק מכם".
 



שלי יחימוביץ' חיזקה: "מזעזע. תהיה חזק, אתה אחד העיתונאים המשובחים והישרים בישראל", טל שורר חברו הוסיף: "סורי אחי היקר, אבל אתה חייב להתלונן. חייב". עוד הוסיף: "אפילו די משוכנע שארגון העיתונאים צריך להתלונן במקומך את לא תרצה להתלונן. הרי לא הותקפת בגלל שחנית באלכסון, הותקפת בגלל העבודה העיתונאית שלך והאינטרס הציבורי הוא שמי שעשה את זה יענש. גם אם זה לא בקטע שלך להתעסק עם הטינופת".
 

עמית סלונים מוואלה טען: "לא ברור למה לא להגיש תלונה על תקיפה מתועדת", ליעד ורצהייזר הוסיפה: "מחזקת את ידיך ברוכי. אתה עיתונאי מופלא. אל תירא", חברת הכנסת לשעבר איילת נחמיאס ורבין כתבה: "ברוכי יקר ומוערך. לרוב האנשים, גם לרבים מתומכי הליכוד, אין דבר עם האנשים האלה-לא בגלל שהם תומכי נתניהו אלא כי הם הורסי אמונה והתקווה שתמיד יש לנו את הדבר הזה, הבלתי נראה, המחבר בינינו.תודה וסליחה ברוכי".
בעקבות תקיפתם של כתבי חדשות 13 ביציאה מבית המשפט המחוזי בירושלים, מחברת החדשות נמסר: "אנו מגנים בתוקף את גילויי האלימות הפיזית והמילולית כלפי עיתונאי חדשות 13. עיתונאים צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאויימים. עיתונאי חברת החדשות ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות"

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העיתונאים טוחנים מים לרצות את מפעילהם
    אפי 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליצור פרובוקציות ועוד יותר להתמקצע בללבות יצרים בכדי למנף את ההיתלהמות נגד "רק לא ביבי" וניגוח יוצאי צפון אפריקה והמזרחיסטים בפרט. אין היום תקשורת עם חדשות אמיתיות היום הערוצים משדרים כשהם יוזמים את החדשות ועל כך אני חושב שכדאי שנעבור לפוקס ניוז.
    סגור
  • 2.
    הוכיח עצמו כרופף בשכלו שרק יגביר האלימות
    מסכן 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבל כי אם לא יגיש תלונה והסיבה היא כנראה פחד או התרופפות בורג, זה רק יעודד אלימות
    סגור
  • 1.
    ביבי היה יכול להרגיע את האספסוף האלים בשניה וחצי
    אלי טוהר 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אבל נראה שהוא רוצה לחזור לשלטון בכל מחיר, גם במחיר של אלימות. כל עוד הוא שותק מול התקיפות הללו, אם יישפך פה דם של עיתונאי - הוא לא יוכל לרחוץ בנקיון כפיו. מצד שני... למה כבר אפשר לצפות מנאשם בפלילים? לא ציפיתי לכלום מאברג'יל ואני גם לא מצפה לכלום מרודף המתנות.
    סגור