טלוויזיה

היסטוריה לכאן 11: טהרן זכתה באחד הפרסים החשובים בעולם

סדרת הריגול של תאגיד השידור זכתה להכרה בינלאומית עם זכייה ראשונה של ישראל בקטגוריה זו. בכך הצטרפה לרמזור ונבסו שזכו בעבר בתואר בקטגוריית סדרת הבידור, ומה אמרה יוצרת הסדרה?

מערכת ice | 
הסדרה טהרן, "כאן" (צילום באדיבות "כאן")
הישג ענק לכאן 11 וליוצרי סדרת הריגול 'טהרן'. הלילה (אור לשלישי) זכתה הסדרה שזכתה ללא מעט שבחים בישראל, גם להכרה בינלאומית עם הפרס לסדרה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי היוקרתי שהתקיים בניו-יורק.
למעשה, מדובר בסדרה הישראלית הראשונה שזוכה בפרס בקטגוריה הזו, אחרי שרמזור של אדיר מילר זכתה ב-2010 בפרס בקטגוריית הסדרה הקומית. שמונה שנים לאחר מכן זכתה גם הסדרה הקומית "נבסו" של רשת 13 בפרס באותה הקטגוריה. גם הסדרות "חמישים" של yes ו"קופה ראשית" של כאן 11 היו מועמדות אף הן בטקס.
 
דנה עדן, מיוצרי הסדרה "טהרן", מסרה: "'טהרן' היא לא רק סדרת ריגול. היא עוסקת גם בלהכיר את האדם שמאחורי האויב שלך. אנחנו עושים את זה מדי יום על סט הצילומים. אנחנו עכשיו מצלמים את העונה השנייה, עם שחקנים איראנים, פליטים איראנים מרחבי העולם שנמלטו מהמשטר הנוכחי".
לסיום הסבירה: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה ואהבה אמיתית ולמעשה גילינו שיש לנו המון במשותף. אני חושבת שזה נותן תקווה לעתיד, ואני מקווה שנוכל לצעוד יחד - איראנים וישראלים - בירושלים ובטהרן כחברים ולא כאויבים".
"מועצת התאגיד כאן מברכת על זכיית הסדרה "טהרן" בפרס האמי היוקרתי הכבוד כולו של ישראל, של היוצרים, ההפקה והיצירה הישראלית. ברכות להנהלת התאגיד ועובדיו על עבודה משובחת בהקפדה על השקעה בהפקות מקומיות, יוצרים ויוצרות ישראלים והצלחות ישראליות בשיתוף בנלאומי, כיאה וכנדרש מהשידור הציבורי".
תגיות אמי | דרמה | טהרן | כאן 11 | פרס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה