טלוויזיה

הילה קורח תציל את חדשות 13? "הם במשבר זהות"

האם המהלך של חדשות 13 בהחלפת המגישות יעזור לרשת 13? עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים חושב שאולי לזמן הקרוב אנשים יתעניינו בשינוי, אבל לטווח הארוך זה לא יחזיק, ולדעתו זו לא רק בעיה של ערוץ 13 אלא של הטלוויזיה בכלל
מערכת ice |  11
הילה קורח (צילום צילום מסך רשת 13)
בשבוע שעבר פורסם כי בחדשות 13 החליטו לבצע שינויים במהדורות המרכזיות, או יותר נכון חילופי תפקידים בין תמר איש שלום להילה קורח. איש שלום שהגישה עד עכשיו את המהדורה בימי חול תעבור למהדורת השבת, וקורח תהפוך להיות המגישה של ימי החול, לצד אודי סגל.
"חדשות 13 אומרים שהילה תמשיך להגיש לצד אודי. אני מספר לך את מה שהולך באמת להיות - היא הולכת להגיש רוב ימי השבוע והוא הולך להגיש בימים שהיא לא מגישה." אמר עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים לאיריס קול ברדיו 103, "בפועל אם אני אגיד לך מה מספר הימים בחודש שהייתה הגשה זוגית, זה כמעט כמו מספר הימים שלא. כרגע אומרים שזה זה אבל בפועל הכיוון שזו תהיה הגשה בודדת שלה, וגם שלו, אבל רוב ימי השבוע היא תהיה המגישה הראשית".
ורטהיים הסביר מה עומד מאחורי המהלך: "בגדול חדשות 13 נמצאת בבעיה עוד לפני המספרים, אותה בעיה שרשת נמצאת בה", אמר ורטהיים. "היא סובלת ממשבר זהות. בעוד קשת כבר המון שנים ממותגת כטלוויזיה של ישראל, מאוד מובילה ומי שפונה למכנה המשותף הרחב ביותר. רשת חגה במעגלים סביב עצמה, היא המון שנים הייתה באסטרטגיה של ME TOO, לעשות אותו הדבר".
ורטהיים הסביר שהמצב של חדשות 13 מסמל את המצב של החדשות בטלוויזיה בכללותו: "ידיעה כמו זו שתמר מפסיקה להיות מגישת המהדורה המרכזית, לפני 10 שנים או 5 שנים היא הייתה ידיעה שהיא שער אחורי בידיעות עם הפנייה בשער קדמי. היום לא רק שאף אחד לא זוכר מה זה ידיעות היא גם לא קיבלה שם שער. צריך להבין עד כמה נחלש כוחה של הטלוויזיה, עד כמה באופן כללי הטלוויזיה היא פחות סיפור. בתוך האין סיפור הזה חדשות 13 הם פחות".
לגבי הבחירה בקורח כמגישת המהדורה המרכזית, אמר עורך וואלה! ברנז'ה, "לקחו מגישה שיש לה נתוני צפייה יותר טובים, העבירו אותה ליומי, אבל לקחת מישהי מרצועה חזקה ולשים אותה כל השבוע ולצפות שמכאן הרייטינג יעלה? אני לא חושב שהם אפילו בונים על זה. אני חושב שאחרי 11 שנה ודשדוש ברייטינג הם רוצים לשדר אווירה של התרעננות, של 'הנה אנחנו פה, אנחנו עושים שינויים, אנחנו מחדשים ולא נגררים'. זו אמירה שהיא נכונה לפוליטיקה והיא נכונה גם לתקשורת".
"הבחירה בקורח נובעת מכך שהם רוצים לראות משהו יותר משוחרר ואנושי. ככה הם אומרים, לא אני. הם לא רוצים לעשות את אותו דבר של יונית/תמר והדמות והבובה הזו שלא מדברת, לא מתראיינת ושמחייכת מתי שצריך וכו'. אני לא יודע אם זה תירוץ שהם מספרים לעצמם או באמת מאמינים לזה, אבל זו הגישה שלהם, לפחות באופן שבו הם משווקים החוצה את הבחירה בקורח. תמר הולכת להגיש את מגזין סופ"ש".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    הילה קורח
    נאור 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מראיינת איומה בעלת אגו מוגזם,שמענו הראיון עם שר הביטחון גנץ ובחוצפתה שואלת ואינה מאפשרת לו לסיים משפט וחוזר חלילה,יאללה לכי הביתה.
    סגור
  • 9.
    הילה תחזרי לצבע שיערך הטבעי
    אנונימית 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבהיר הזה יותר מידי מזכיר את יונית לוי המעצבת ביותר או מנסה לדמות את קודמתה בתפקיד תמר איש שלום. הילה- אני לא צופה בערוץ 13 אבל את סיבה טובה מספיק שאם כבר אני רואה חדשות אז אני אראה אותך. תשמרי על הבית שלך ועל המקורות שלך. אל תתני להם להנדס אותך כדי שתהיי דומה לכל האחרות. את יפה ומדהימה טבעית כמו שאת!!!!
    סגור
  • 8.
    הילה עם ההילה
    רובי 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי יפה והכי חכמה. שמה את כל השאר מאחור.
    סגור
  • 7.
    הוטרדתי אוי אוי אוי אני בת 3 נפלו השמים
    מננ 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו רופאה או תינוקת סוף העולם הגיע?
    סגור
  • 6.
    הילה קורח לא מתאימה להגיש את המהדורה
    תמר 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא משדרת ממלכתיות .לא מתאימה.
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    שייבינו סוף סוף שלטלויזיה אין כבר כוח, ואין אמון
    אנני 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבינה למה עדיין מחפשים ראשים מדברים. ולמה משלמים להם כך כך הרבה כסף... מספיק מישהו רציני בעשר-עשרים אלף בחודש וגם זה יותר מידי.
    סגור
  • 4.
    אני מעדיף את תמר
    סטיב 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לתמר יש את הנינוחות והיופי הקלאסיים שמרגיע את הצופים (ואותי). לא תמיד העלאה של ווליום המגיש גוררת העלאת הרייטינג.
    סגור
  • 3.
    הילה למדה רפואה בשביל להגיש שטויות?
    מאי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא עדיף להיות רופאה, איזו תרומה יש כמגיש חדשות? הילה קסומה אך הצמד הזה לא מסוגל להרים את המהדורה.
    סגור
  • 2.
    ערוץ 13 בדרך להיות 14
    Anj 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מי שמסתובב שם מבין שאחרוני עלי התאנה של התקשורת החופשית מחפשים דרך מילוט . גם אנשי הימין האידיאולוגי . הביביסטים שם מקבלים הנחיות מהבעלים שהוא חבר של ביבי. תראו מה שקורה בתכניות סוף השבוע של השחורדינית ותבינו לאן זה הולך . הכוון - מיזוג עם ערוץ 14. שני הערוצים עם רייטינג עלוב. מפרסמים לא נוגעים בהם. ימשכו עוד קצת - ויתמזגו . יהיה מעניין
    סגור
  • שמאלנים בזויים
    איחס 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק. הכי כיף להקציף מהצד של הפה את פיגור הרקלאביבי בערוץ 12
    סגור
  • 1.
    איך זה מסתדר עם המקצוע החדש שלה?? (ל"ת)
    לא ברור 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור