טלוויזיה

קורין גדעון חושפת: "הייתי בטוחה שהטלוויזיה זה לכל החיים"

אחרי שחשפה את הסיבה שבגללה היא לא מופיעה יותר בטלוויזיה, קורין גדעון ענתה לשאלה של עוקבת, ובעקבות כך חשפה איך היא התמודדה עם העזיבה שנכפתה עליה מההנחיה
מערכת ice |  2
הריאליטי 2025 (צילום טל גבעוני)
קורין גדעון שיתפה אתמול את העוקבות שלה על ההתמודדות אחרי שנאלצה להיפרד מתפקידיה על המסך. גדעון פתחה תיבת שאלות לעוקבות, שגררה מספר פניות, שאחת מהן היתה של עוקבת שסיפרה על משבר שעברה בעקבות פיטורין וביקשה טיפים מה לעשות.
גדעון ענתה לה דרך הסיפור האישי שלה ואמרה כי היא מכירה את התחושות מקרוב, "מהמנחה הכי עסוקה בארץ, וכזאת שמחוזרת על ידי ערוצים אחרים, מצאתי את עצמי פתאום בלי עבודה. הייתי בטוחה שהטלוויזיה זה לכל החיים, ואז פתאום הכל נשמט מתחת לרגליי. מקצועית וכלכלית".
"אתחיל מהסוף, זה הדבר הכי טוב שקרה לי, ואני אומרת על זה תודה 10 פעמים ביום". כתבה גדעון לעוקבת והוסיפה, "עד לפני שנה הייתי עוד במקום של להאבק כאילו הקיום שלי ומה שאני שווה תלוי אם אני באה בטוב לעין לאיזה מנכ"ל, ויבוא לו שאני אנחה תוכנית. לקח לי רגע להתאפס על עצמי, אבל לא התמרמרתי לשנייה, נקסט. לימדו אותי שאני תלויה רק בי וביכולותי שלי. התחלתי לתת בראש בתחום אחר, הגיע אליי שפע הרבה יותר גדול ומדויק".
 
"אני פי מיליון יותר מאושרת ומסופקת מהחיים שלי היום. בדרך כלל אנשים מתחילים ברשת וחולמים להגיע לטלוויזיה. אבל אני כבר הייתי שם, עשיתי פריים טיים הכי גדול שיש בערוץ 2 בגיל 23 וזה נשאר איתי לכל החיים, חוויה מדהימה! אז היום זה לא בוער בי וברוך השם כבר לא תלויה בזה. אגב - מצחיק אבל הרבה יותר אנשים מזהים אותי מהאינסטגרם מאשר מהתקופה שהייתי על המסך. משבר זאת ההזדמנות הכי גדולה בחיים. למדתי את זה בדרך הקשה, וירדו לי מלא דמעות, והיום אני מבינה כמה זה היה נכון לי. מעז יצא מתוק". 
לפני מספר חודשים חשפה גדעון באותה פלטפורמה בפעם הראשונה את הסיבה שבגללה היא כבר לא מופיעה על המסך אחרי ש'אנשים' ו"2025" ירדו מהמסך, וכתבה, "בהתחלה חשבתי שזה סוף העולם. לא ידעתי מה אעשה. ואז - לקחתי את המושכות לידיים! הבנתי שיש לי כאן באינסטגרם פלטפורמה מדהימה, התחלתי להשקיע יותר ויותר בתוכן ומעז יצא מתוק! בנוסף יש את המעדנייה שאני שותפה מלאה בניהול שלה והיום ברוך השם אני במקום הכי טוב שיכולתי להיות בו. תכלסף שום דבר מזה לא היה קורה אם הייתי נשארת באזור הנוחות של הטלוויזיה. אשמח כמובן לחזור למסך אבל זה כבר לא מה שמגדיר אותי ואת מה שאני תלויה בו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא עושה בושות
    שמחה 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא רוצים אותה בגלל התוכן הפטאתי שהיא מעלה. תחילה עם הבית חולים. כאילו שהיא מלכת אנגליה. פאטתי. לא מוערך. אנשים לא אוהבים את זה. אחכ עם האזעקה, נכון, זה מפחיד ועוד עם תינוק ביד! ברור! אבל יש לה זמן להצטלם עם דמעות ולחץ?? לכ אמין. הכל אחלה פאטתי. היא פשוט לא מודעת לעצמה. לכן לדעתי לא רוצים אותה. אבל שיהיה לה בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    חוסר מודעות עצמית
    ערס 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כניראה שאת לא מהחומר שרוצים ליראות בטלויזיה...חשבת על זה???
    סגור