טלוויזיה

מאסטר שף במחווה מרגשת: מה קיבל צלם התוכנית הוותיק?

שידורי העונה העשירית של מאסטר שף עדיין לא קרובים, אבל ההפקה כבר נמצאת בשלבי צילומים. הצלם הוותיק של התוכנית שממשיך על אף התמודדות עם מחלת ה-ALS, זכה למחווה מרגשת מההפקה
מערכת ice |  1
מאסטר שף (צילום רונן אקרמן)
מאסטר שף נמצאת הימים אלה בצילומי העונה העשירית של ריאליטי הבישול מבית קשת 12. התוכנית צפויה לעלות בהמשך השנה, שצפויה לעלות לשידור בתקופת שידורי הקיץ ועד אז השלב שמתרחש כעת באולפנים בנווה אילן הוא הצילומים, מה שגרם להפקה לצאת בצעד מרגש בעקבות הצלם של התוכנית.
רונן אקרמן שצילם את מאסטר שף עוד בעונה הראשונה מתמודד עם מחלת ה-ALS, ועל אף הקשיים שכרוכים בכך, משתתף גם בצילומי עונת העשור החגיגית. בהפקה דאגו למחווה מרגשת עבורו כשאתמול במהלך יום הצילומים ערכו לו הפתעה קטנה והעניקו לו סינר רשמי של מאסטר שף עם שמו.
אקרמן לא יכול היה שלא להתרגש ושיתף את עוקביו באינסטגרם, "קשת והילה בצלאלי לא מוותרים עלי. מצלם את עונת העשור של מאסטר שף. על כל יום כזה אני אומר תודה, זה אושר אמיתי עבורי, צילמתי גם את העונה הראשונה". עם קבלת הסינר נותר אקרמן המום והגיב בהתרגשות, "אין לי מילים".
 

בעונה העשירית של הפורמט, מלבד החגיגיות שבעשור, יתרחש שינוי נוסף. לקראת סיום העונה התשיעית ותחילת המיונים לעונה העשירית, הודיעו בקשת על חיזוק נשי לפאנל השופטים, כשרותי ברודו הצטרפה לצד אייל שני, ישראל אהרוני, מיכל אנסקי וחיים כהן, שברודו שופטת יחד איתו את פורמט הבישול הנוסף של קשת 12, MKR. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנסקי הביתה!
    רוני 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעיפו כבר את מיכל אנסקי הכלומניקית מהתוכנית הזאת. את הגניחות שלה וחוסר המקצועיות תפגין בביתה.לא על המסך!
    סגור