טלוויזיה

הפתעה למתמודדי אקס פקטור: סיימון קאוול בברכה מרגשת

רגע לפני הגמר שייערך בשידור חי במוצאי השבת הקרובה, סיימון קאוול שעומד מאחורי הפורמט של התוכניתף והיה אמור לנכוח בפאנל השיפוט, משגר ברכה מצולמת למתמודדים 
מערכת ice |  2
סיימון קאוול (צילום Ray Burmiston)
פרס ניחומים? ממציא אקס פקטור, סיימון קאוול שיגר ברכה מצולמת למתמודדי הגמר של התוכנית בישראל, גמר שייקבע מי יהיה הנציג של ישראל לאירוויזיון. הברכה של קאוול מגיעה אחרי שהיה למעשה אמור לשבת בעצמו בפאנל השופטים, וברגע האחרון ביטל את ההשתתפות.
קאוול, ממציא פורמט אקס פקטור היה אמור להגיע לשפוט השנה  בתוכנית שעתידה לשלוח את הנציג הישראלי לאירוויזיון ומסיימת את שידוריה במוצ"ש בישראל. ביטל סופית את השתתפותה בתוכנית הישראלית. קאוול הודיע בשנה שעברה כי יגיע לצילומי התוכנית בישראל, וזו למעשה הייתה אמורה להיות הפעם הראשונה שהוא שופט בפורמט מחוץ לאנגליה או ארה"ב. כעת, כאמור הוא מבטל סופית את השתתפותו.
קצת אחרי מבצע שומר החומות דווח כי על פי מקורב לקאוול, כי השופט לא יגיע בסוף לישראל ולא ייקח חלק בשיפוט בעונה החדשה שצילומיה אמורים להתחיל בקרוב. הוא נימק את העניין בכך שישנן "כמה סיבות" שמונעות ממנו מלנסוע לישראל. לדברי המקורב, סיימון קאוול מאוכזב מאוד אך זו הייתה ההחלטה שהוא היה צריך לקחת. המקור סירב להגיד אם החלטתו של קאוול מגיעה לאור המצב הביטחוני. לדבריו, החששות נובעים גם בעקבות לוח הזמנים העמוס של יוצר הפורמט כמו גם מצבו הבריאותי לאור ניתוח בגב שעבר לאחרונה.
 

גורמים בהפקה של אקס פקטור ישראל מסרו ל-ice סמוך לביטול ההגעה של קאוול כי הוא צפוי לקחת חלק בעונה בדרך זו או אחרת. עד כה מדובר בהופעה הראשונה של קאוול רגע לפני הגמר.
כזכור, ברשת 13 הפתיעו עם הליהוק המפתיע של סיימון קאוול עצמו כשופט בתכנית אקס פקטור, דבר שהתעצם לאחר שבערוץ זכו בבחירת נציג ישראל לאירוויזיון. קאוול גם בחר את השופטים שיהיו איתו: זוכת האירוויזון נטע ברזילי, אביב גפן ומרגלית צנעני. בימים האלה התוכנית מגיעה לסיומה ובמוצ"ש יערך בשידור חי הגמר שיכריע מי יהיה הנציד הישראלי לאירוויזיון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ידע כללי
    עומרי כאיד אחמד 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    M .r Simon how are you
    סגור
  • 1.
    מנוולים
    יויו 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יומן איזה חרה אתם איך בכלל אתם קיימים כנירא שניר משלם לכם טוב בושה
    סגור