טלוויזיה

רן דנקר מגיע לבלגיה: סדרת המקור של הוט נמכרה

חברת ההפקה ADD סגרה הסכם הפצה עם BeTV הבלגית לאחר שנמכרה ל-Canal+ הצרפתית וזכתה בפרס על אנסמבל השחקנים הטוב ביותר. סמנכ"ל תוכן וחדשנות בהוט: " צעד משמעותי נוסף על מנת לתת לתוכן הישראלי את הבמה הגלובלית שראויה לו"
מערכת ice | 
סדרת הדרמה הישראלית "מיגל" (צילום רן מנדלסון)
חברת ההפקה וההפצה ADD Content סגרה הבוקר (שני) הסכם הפצה עם BeTV הבלגית לדרמת האימוץ החזקה וזוכת הפרסים, "מיגל". הסדרה, תוכן מקורי של חברת HOT, נכתבה על ידי טום סלמה ודפנה לוין ("בטיפול") והופקה על ידי חברת ההפקות "מובי פלוס" של דוד מנדיל.
"מיגל" מספרת את סיפורו של טום, גבר ישראלי הומוסקסואל שנואש להגשים את חלומו לאמץ ילד. טום נוסע לגואטמלה להביא הביתה יתום בן חמש בשם מיגל, אך הציפיות של טום מתנפצות כשמיגל מסרב לקבל את חייו החדשים. כשמיגל חזור לגואטמלה בגיל 16 לטיול שורשים, טום עושה כל שביכולתו למנוע ממיגל לגלות סוד שהוא הסתיר ממנו כל חייו.
 
בסדרה מככבים רן דנקר ("עיניים פקוחות"), ראול מנדז ("סנס8", "נרקוס"), אביב כרמי, עומר בן דוד ומיגליטו סוחואל. הסדרה הושקה בפסטיבל CANNESERIES, קיבלה שבחים רבים מכל העולם וזכתה בפרס על אנסמבל השחקנים הטוב ביותר. בנוסף לכך, היא נמכרה לערוץ Canal+ הצרפתי.
אלכסנדרין דואז, סגנית מנהל התוכן של ערוץ BeTV אמרה: ״BeTV שמחים מאוד להציע למנויים שלנו את המיני סדרה הזו ורוצים להודות לADD שאפשרו לזה לקרות. אנחנו מאמינים בסיפורים חזקים ואנושיים שיכולים לרגש את הצופים שלנו ולפתוח להם את החשיבה. ״מיגל״ היא סדרה כזו ואנו משוכנעים שהיא תתרום רבות לערוץ ולאיכות ספריית התוכן שלנו״
נדב חנין , סמנכ"ל תוכן וחדשנות HOT : "HOT מוכיחה שוב כי לתוכן מצוין אין גבולות ועושה צעד משמעותי נוסף על מנת לתת לתוכן הישראלי את הבמה הגלובלית שראויה לו. אנו גאים ב- 'מיגל' עוד דרמה מקורית של HOT אשר נמכרה לגוף שידור בינלאומי״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה