טלוויזיה

דיסני+ בחרה בקשת: זו הסדרה שתפיק בלוס אנג'לס

בזמן שיס רוקמת שיתוף פעולה עם ענקית הסטרימינג של דיסני, הזרוע הבינלאומית של קשת זוכה לקבל לידיה הפקת דרמה עבור חברת התוכן הגדולה בעולם
מערכת ice | 
דיסני, קשת (צילום vecteezy)
בזמן ששירות הסטרימינג של דיסני עולה בישראל בכותרות של הגעה ארצה, קשת יכולה להיות גאה מאוד. הזרוע הבינלאומית של קבוצת התוכן - קשת אינטרנשיונל - תפיק עבור דיסני+ סדרה על מיפ חיס – חסידת אומות עולם שהחביאה את אנה פרנק ובני משפחתה מפני הנאצים.
קשת סטודיוס – האולפנים של קשת אינטרנשיונל בלוס אנג'לס – יפיקו עם אולפני ABC Signature את הסדרה שתשא את השם "A Small Light" שתספר את סיפור חייה יוצא הדופן של מיפ חיס ההולנדית שבמהלך מלחמת העולם השניה החביאה את אנה פרנק ובני משפחתה מפני הנאצים. חיס היא גם זו שהציגה לעולם את יומנה של אנה פרנק, אותו מצאה במקום המסתור לאחר שפרנק ובני משפחתה נעצרו בידי הנאצים.
חסידת אומות העולם נפטרה לפני כ-12 שנה בגיל 100, לאחר שסיפור הגבורה שלה היווה מקור השראה לאנשים רבים ברחבי העולם. שם הסדרה שנבחר, נשען על אחד מהציטוטים המוכרים ביותר של חיס בו אמר, "אני לא רוצה להיקרא גיבורה; אף אחד לא צריך לחשוב לעולם שאתה מוכרח להיות מיוחד כדי לעזור לאחרים. גם מזכירה, עקרת בית או נערה יכולה להדליק אור קטן בחדר חשוך".
ההפקה היוקרתית עומדת לכלול בין היתר את התסריטאים ג'ון רייטר וטוני פלאן שעומדים מאחורי "האנטומיה של גריי". בנוסף, זוכת גלובוס הזהב סוזנה פוגל ("חורשות את הלילה", "הדיילת") תביים מספר פרקים. בין המפיקים הראשיים – בכירי קשת פיטר טראוגוט, אלון שטרוזמן ואבי ניר.
 
מדובר בדריסת רגל משמעותית של קשת אינטרנשיונל לאור העובדה שמדובר בדיסני - באחת ממעצמות התוכן העולמיות. הדיווח הזה מגיע ברקע הניסיונות של שירות הסטרימינג השני בגודלו בעולם מנסה להאיץ את החדירה לישראל, הנחשבת ל"מדינת נטפליקס". דיסני+ חתמה, לפי דיווחים,  על הסכם שותפות לשלוש שנים עם יס, במסגרתו תהיה יס המשווקת המועדפת של "דיסני פלוס" בישראל וזאת בעבור סכום דמיוני של 150 מיליון שקלים.
אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת מסר בעקבות ההישג, "לסיפורים אמיתיים ובעלי משמעות, כמו סיפורה של מיפ חיס, יש חשיבות מיוחדת עבורנו. יש ערך אחר לשותפות ישראלית בהפקה עבור דיסני שתעסוק באור האנושי שדלק בזמנים החשוכים ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה