טלוויזיה

מכה לנטפליקס: פריטים במאות אלפים נגנבו מהסט של הסדרה

גנבים הצליחו לשדוד מהסט של 'הכתר' פריטים יקרי ערך בשווי מאות אלפים. בין הפריטים שנגנבו: העתק של ביצת פברז'ה של המלכה, מנורות כסף וזהב. נטפליקס הודיעו שימשיכו את הצילומים עם פריטים משוחזרים
מערכת ice | 
הכתר (צילום נטפליקס)
נטפליקס אישרה כי התרחש שוד על הסט של העונה החמישית של הסדרה 'הכתר', בו נגנבו פריטים בשווי 200,000 דולר. ע"פ הדיווחים, שלוש משאיות ציוד של הפקת הסדרה נפרצו ונשדדו, ויותר מ-350 פריטים נגנבו בשוד.
בין החפצים הגנובים היו מאות אביזרים עתיקים כמו העתק של ביצת פברז'ה של המלכה אליזבת', שולחן איפור, כלי זכוכית קריסטל ומנורות כסף וזהב. בשוד נלקחו גם קנקנים וכלוב ציפורים. משטרת אנגליה פתחה בחקירה, ובכל זאת נטפליקס אמרו כי הם מתכוונים לשחזר את הפריטים כדי להמשיך בצילומים. בהודעה רשמית נכתב: "אנו יכולים לאשר שהפריטים נגנבו, ואנו מקווים שהם יימצאו ויוחזרו בשלום. תחליפים יגיעו, אין ציפייה שהצילומים ייעצרו".
 
אפשרות סבירה בהחלט היא שהפריטים נגנבו על מנת להימכר, ובנטפליקס מודעים לכך. לכן רשת הסטרימינג מסרה למגזין המכירות Antiques Trade Gazette על הפריטים החסרים למקרה שהם יופיעו שם למכירה. בכל אופן, הפקת העונה החמישית של הכתר תימשך עם אביזרים חלופיים.
העונה החמישית של הכתר אמורה להגיע לנטפליקס בנובמבר 2022. הצילומים של העונה החמישית החלו ביולי 2021, ועונה 6 - שתהיה האחרונה של התוכנית - אמורה להתחיל בהפקה בהמשך השנה. הסדרה 'הכתר' עוקבת אחר חייה ומשפחתה של המלכה אליזבת' השנייה. בעונה החמישית של הסדרה תגלם השחקנית אימלדה סטונטון את המלכה בחייה מתחילת עד אמצע שנות ה-90. אליזבת דביקי, דומיניק ווסט וג'ונתן פריס אמורים להצטרף גם הם לצוות השחקנים. הכתר נחשבת לסדרה מוערכת וזכתה במספר פרסי אמי ו-BAFTA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה