טלוויזיה

מרב מיכאלי שוברת שתיקה על הפונדקאות: באיזו תוכנית תתראיין?

הזוג המתוקשר מרב מיכאלי ישברו שתיקה אודות תהליך הפונדקאות שעברו. לאחר סקר שנעשה, זו התוכנית שנבחרה לריאיון
מערכת ice |  3
מרב מיכאלי ליאור שליין (צילום משה שי פלאש 90)
בארצות הברית, הכוכבים המתוקשרים שרוצים לשבור שתיקה הולכים לאופרה ווינפרי ובאווירה פסטורלית מדברים על הכל. כך עשו הנסיך הארי ובת זוגו מייגן מרקל, הזמרת אדל ועוד. מיהי האופרה ווינפרי של ישראל? עוד לא ברור. אך לאחר סקר שערכו בקשת 12 החליטו שהזוג מרב מיכאלי וליאור שליין ישברו שתיקה אצל אילנה דיין ב'עובדה'. 
על פי הפרסום של ערן סוויסה, בסקר שהוזמן נשאלו מספר שאלות, חלקן על הביקורת כלפיהם בהליך הפונדקאות, וחלקן על כמה אוהבים/לא אוהבים ומכירים/לא מכירים אותם, וכמובן האם יצפו בפרק שישודר. 
כזכור, לפני מספר חודשים שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי עוררה גלי ביקרות שהפכו לברכות לבביות אחרי שהפרסומים על נסיעתה לחופשה בארצות הברית התבררו כנסיעה לרגל לידת בנה הבכור, המשותף לה ולבן זוגה ליאור שליין. 
 
מיכאלי כתבה: "בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך. אתמול נולד אורי. הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא. הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה". הפוסט של מיכאלי שבר את הרשת והגיע ללא פחות מ-140 אלף סימוני לייק בפייסבוק.
אך גם לאחר מכן נרשמו עליה ביקורות, לדוגמא מהעיתונאי קלמן ליבסקינד שכתב: "מי שהייתה במשך שנים מודל לנשים שלא מביאות ילדים לעולם ואז מבשרת בפתאומיות על לידת בנה, רק מפני שהגבר שלצדה רצה והיא רוצה לשמח אותו. ילד איננו עניבה ירוקה שאת קונה לבן זוגך מתוך פשרה, למרות שאת עצמך אוהבת אדום."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיי המין שלה לא מעניינים יותר מחיי מין של מישהו אחר. (ל"ת)
    מגיב שקול 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האמנם
    נטלי 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא באמת חשבת שבגיל 54 מדובר בהריון כתוצאה מיחסי מין
    סגור
  • 1.
    את מי היא מעניינת ? (ל"ת)
    כהן 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור