תקשורת ומדיה

קלמן ליבסקינד הוריד טיקטוק וכך הוא הגיב

האם ברשת החברתית טיקטוק ישנם סרטונים אמיתיים ואותנטיים מהמלחמה באוקראינה? קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן התאכזבו מכמות הפייק בפיד, והסכימו שגם הגלישה שם גורמת לסחרחורת
מערכת ice |  1
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)
מגיש כאן רשת ב', קלמן ליבסקינד, התייחס היום (ראשון) בתכניתו עם אסף ליברמן על אפליקציית טיקטוק, והיכולת של הרשת החברתית להביא סיפורים אמיתיים, כמו שהיה במבצע שומר החומות.
לדברי ליברמן, זו הסיבה שהוא נכנס לטיקטוק, כי בעקבות מבצע שומר החומות, חברים אמרו לו שהאירועים הבאמת חשובים נמצאים בטיקטוק, ובכך פתח את השיח גם על הפייק הרב שנמצא ברשת.
 
לדבקי ליבסקינד, בן ה-51, גם הוא נכנס לטיקטוק, אבל "אחרי שעה קיבלתי סחרחורת". לדבריו, אם הוזכר מבצע "שומר החומות", אז שומר נפשו יברח משם: "זה עשה לי סחרחורת, זה לא לגיל שלי, יצאתי החוצה אחרי שעה".
גם ליברמן תקף את הרשת החברתית והגדיר אותה כסמל לכל "הבלבול של צרכן החדשות מהשורה". כך, לדבריו, תוכל למצוא בטיקטוק סרטונים שלכאורה מהמלחמה באוקראינה, אבל אז מתברר בתגובות שברובם הם פייק, וגם כתבי חדשות של כאן 11 שולחים לכאורה סרטונים מהמלחמה אבל אז מוחקים בטענה כי התברר שהסרטונים הם פייק.
 
המגיש גם הצדיק את דבריו של ליבסקינד, שלאחר שאתה רואה סרטונים של ילדה בוכה מהפצצות, או כניסת צבא ענק לעיר (שמתברר שזו בכלל פלישת ארה"ב לאפגניסטן), פתאום מציעים לך מתכון להכנת חציל: "כל הפיד סחרחורת". לשאלת ליבסקינד אם מצא יתרון לטיקטוק אם ברובו הוא פייק, השיב ליברמן על כך בשלילה.

אסף ליברמן לא מצליח לצאת לפרסומות. מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיקטוק לא פוליטי
    יוזר 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיקטוק זה רשת לא פוליטית. ליוזרים שם לא אכפת מהשטויות של התקשורת. טיקטוק היא לקבל השראה ולחלוק יצירתיות. יש עוד בחיים האלה ממחוז פייק או לא
    סגור