טלוויזיה

ליאור שליין חושף: "מדובר באמא המושלמת"

ליאור שליין ייחשף הערב בקשת 2 בסרט של בן שני בעובדה, שם יספר הכל על ההורות הטרייה יחד עם בת זוגו מרב מיכאלי, ועל תהליך הפונדקאות החשאי בארה"ב
מערכת ice |  1
מרב מיכאלי ליאור שליין (צילום משה שי פלאש 90)
ליאור שליין ייחשף הערב בתוכנית עובדה וידבר על הליך הפונדקאות המפתיע שהפך אותו ואת בת זוגו מרב מיכאלי להורים. הסרט שישודר הערב בעובדה, בהובלתו של בן שני יעסוק בהחלטה של השניים לעבור את התהליך למרות התבטאויות נגד קודמות, ועל המעבר לסטטוס הורים. 
בפרומו שעולה לקראת התוכנית שליין מודיע לבן שני שהוא יכול לשאול מה שהוא רוצה, וכי אין מקומות שהוא לא יכול להיכנס אליהם בראיון החושפני. שליין פתח את הראיון בהצהרה חד משמעית ואמר: "אקדים ואומר, מדובר באמא המושלמת. מושלמת"?
כזכור, לפני מספר חודשים שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי עוררה גלי ביקרות שהפכו לברכות לבביות אחרי שהפרסומים על נסיעתה לחופשה בארצות הברית התבררו כנסיעה לרגל לידת בנה הבכור, המשותף לה ולבן זוגה ליאור שליין. 
 
מיכאלי כתבה: "בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך. אתמול נולד אורי. הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא. הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה". הפוסט של מיכאלי שבר את הרשת והגיע ללא פחות מ-140 אלף סימוני לייק בפייסבוק.
 
אך גם לאחר מכן נרשמו עליה ביקורות, לדוגמא מהעיתונאי קלמן ליבסקינד שכתב: "מי שהייתה במשך שנים מודל לנשים שלא מביאות ילדים לעולם ואז מבשרת בפתאומיות על לידת בנה, רק מפני שהגבר שלצדה רצה והיא רוצה לשמח אותו. ילד איננו עניבה ירוקה שאת קונה לבן זוגך מתוך פשרה, למרות שאת עצמך אוהבת אדום."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדם לא מעניין אישה שנואה קחו פסק זמן (ל"ת)
    אבי 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור