טלוויזיה

אסי עזר התנצל: "עכשיו אני מבין מה זה 'פשוט להיות'"

אחרי שעורר סערה כשהתבטא נגד המחיר אותו גובות אחיות לילה ("הן רק צריכות 'להיות'"), מגיש הטלוויזיה, שהפך לאבא טרי לפני כשבוע יחד עם בן זוגו אלברט אסקולה, התנצל: "מתחרט ומתנצל 200 פעם, כי עכשיו אני מבין טוב טוב בלילות מה זה אומר 'רק להיות' בשביל התינוקת שלך וזה כ"כ הרבה"
מערכת ice |  4
אסי עזר (צילום אינסטגרם/ אסי עזר)
לפני כשבועיים אסי עזר עורר סערה נוספת. הפעם, יחד עם בן זוגו אלברט אסקולה, השניים העלו סירטון בו הביעו את תדהמתם לנוכח המחיר ה"הזוי" לטענתם אותו גובות אחיות לילה. היום (שני), שבוע לאחר שהפך לאב טרי לבתו לה קרא אלכס אשלי, מגיש הטלוויזיה בחר להתנצל באינסטגרם על דבריו, שעוררו כעס גדול בקרב קהילת האחיות והורים בכלל. 
"מהרגע שפגשתי את הבת שלי אני מפוצץ ברגשות אהבה ובתחושת אופוריה, אבל אני גם חייב לציין שאני גם מלא הערצה לכל מי שהיא אמא, שאחרי לידה צריכה קודם כל להתמסר ליצור המדהים הזה בזמן שהיא עצמה צריכה להחלים", פתח עזר את הסטורי שהעלה לאינסטגרם שלו כמה ימים לאחר לידת הבכורה שלו ושל בעלו אלברט אסקולה.
 
"זה פשוט מדהים אותי כמה כוח ועוצמה יש באמהות. רק עכשיו, כשאני חווה את כל מה שזה כולל להיות הורה, אני יכול להבין כמה כוחות צריך לגייס. אני עוד יותר מלא הערכה והערצה לאמהות יחידניות, שעוברות את כל המסע הזה לבד עם כל האתגרים שהוא טומן בחובו", חלק עזר שבחים נרגשים, לפני שהגיע לחלק המרכזי של הסטורי: ההתנצלות לציבור אחיות ואחי הלילה - שנפגעו מראיון שהעניקו הוא ואסקולה בו כאמור הביאו את מורת רוחם לנוכח מחירי אחיות הלילה לשעה. 
"אני כמובן מתחרט ומתנצל 200 פעם שאמרתי על אחיות לילה שהן רק צריכות להיות, כי עכשיו אני מבין טוב טוב בלילות מה זה אומר 'רק להיות' בשביל התינוקת שלך וזה כל כך הרבה. אני נהנה מכל רגע, אבל זה לא פשוט" כתב עזר.
"לסיום", ביקש עזר לפרגן גם לאבות: "אבות, אתם גם אחלה, במיוחד זה שמופיע פה בתמונה", כתב בהתרגשות עזר על בן זוגו אסקולה, שהופיע בתמונה שצורפה לסטורי, "אב השנה שלי. כשהוא משוחח איתה בקטלונית, אני נמס. אוהב אותך אבא אלברט. אוהב את המשפחה שלנו. AAA לנצח".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אסי עזר
    רות יהל 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודה ועוזב ירוחם. אכן, עד שמגדלים ילד לא מודעים לקושי.
    סגור
  • 2.
    כל מותג שישתמש באסי עזר - מחוק עבורי ועבור משפחתי
    סתיו 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    8 1
    למה? כי אני לעולם מזדהה עם הקורבנות והמתלוננים.
    סגור
  • 1.
    ועל מה שהיה עם הפוליגרף ההזוי, אתה לא מתנצל?
    מנור 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מאז הפרסום על ההטרדה, אתה מחוק בשבילי ותאמין לי שאני לא לבד. תתבייש.
    סגור
  • אסי עזר
    רות יהל 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאין לך שעניין ההטרדה נכון? נוכחת שם???
    סגור