טלוויזיה

יהודה לוי נכנס לנעליים של ראש השב"כ, זה הג'וב החדש

יהודה לוי קוטף ג'וב משחק חדש בטלוויזיה, אחרי שכיכב בשנה האחרונה בסדרות של יס וכאן 11, עכשיו זו קשת 12 שמלהקת אותו לתפקיד חשוב במיוחד 
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
יהודה לוי שחזר לאחרונה מפסטיבל סירייס מאניה, קוטף ג'וב משחק חדש, הפעם לסדרה שתעלה בקשת 12. הפרסום מגיע לאחר שבחודש שעבר (מרץ) פורסם כי גורמים איראנים פרצו למחשב של ראש המוסד. הסדרה החדשה "האויב שבתוכנו", תעסוק בעולם של קץ הפרטיות וביכולת של גורמים עוינים, לצד המדינה ומוסדותיה – לפרוץ לכל מכשיר טלפון נייד, מצלמה או מחשב, ולרגל אחרי הפרטים והסודות שלנו.
לוי עתיד לגלם את דמותו של ראש השב"כ בחודש המטלטל בחייו המקצועיים והאישיים: גילוי ההדלפה החמורה ביותר בתולדות הארגון שתוביל לחשדות בכל הסובבים הקרובים אליו.
יוצרי הסדרה הם רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל, את הסדרה יביים אופיר לובל, מפיקים שנהר הפקות, והיא צפויה לצאת במהלך השנה לצילומים ולעלות בקשת 12. בעשור החולף השקיעה קשת כחצי מיליארד שקלים בסדרות מקור ובשנה הקרובה צפויה להשקיע למעלה מ-100 מיליון ש"ח בהפקה ופיתוח של 10 דרמות ישראליות מקוריות.
 
כזכור, לפני שבועיים זכה השחקן בפרס "השחקן הטוב ביותר" בפסטיבל סירייס מאניה שנערך בכל שנה בצרפת. לצידו יכלו לחגוג גם רותם סלע ונעמי לבוב שהסדרה "בלאדי מורי" בכיכובן, קטפה את פרס הסדרה הקומית הטובה ביותר. בכך זכו שתיים מתוך שלוש הסדרות הישראליות שהתמודדו בפסטיבל, כששלוש המועמדות הן סדרות של yes.
לוי כיכב בשנה האחרונה גם בסדרה עלומים בכאן 11, שהשיגה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר לשנת 2021 בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, אך ללא פרסים אישיים על תפקידיו, שהגיעו בגדול בפסטיבל הצרפתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה