טלוויזיה

פורום מפיקי הטלוויזיה הגיב לשימוע וגונן על עסקת קשת-RGE

פורום מפיקי הטלוויזיה פנו הבוקר במכתב למועצת הכבלים והלוויין בעניין שימוע ציבורי לגבי עסקת קשת-RGE המסתמנת: "אנו מקבלים אותו בברכה, הניסיון הנואל של מתנגדי המיזם החדש לתרץ התנגדותם בכך שהמיזם יעתיק את תכני מאקו ו-N12 הוא ניסיון לזרות חול בעיני הציבור"
מערכת ice | 
קשת, RGE (צילום Magma Images)
פורום מפיקי הטלוויזיה פנו הבוקר (חמישי) במכתב למועצת הכבלים והלוויין בעניין שימוע ציבורי לגבי עסקת קשת -RGE המסתמנת. על המכתב חתום המפיק שי נשר. במכתב נכתב: "בשם פורום מפיקי הטלוויזיה אשר אני משמש נציגם הריני לכתוב את עמדתנו בשימוע בנדון.  ידוע לנו באופן אישי כפי שנמסר לנו מנציגי קשת כי free tv הוא מיזם טלוויזיה אשר בעליו קשת ו-RGE עומדים להשקיע בו סכום של עשרות מיליוני שקלים המיועדים להפקת תכנים טלוויזיוניים".
החתומים על המכתב מנמקים את התזה: "לאור המציאות בארץ לפיה שידורי ה- ott אינם מפוקחים רגולטורית ואשר משדרים תכנים של אחרים כמו פרטנר וסלקום או להבדיל חברות ה-ott של יס והוט אשר לא משקיעות בתוכן בשידוריהן כתוצאה ממצב זה בארץ מפסידים פרנסה למאות אם לא אלפי משפחות של אנשי תעשיית הטלוויזיה".
 
עוד נכתב: "כאשר גוף שידור כמו שידורי קשת מצהיר שהוא הולך להשקיע עשרות מיליוני שח בתוכן טלוויזיוני, אנחנו אנשי תעשיית הטלוויזיה מקבלים אותו בברכה מהטעם הפשוט אנחנו נפרנס את משפחותינו מאותם כספים שיושקעו בתוכן טלוויזיוני . ובנוסף יופק תוכן ישראלי עם מיטב היוצרים בארץ". 
"אין לנו ספק כי השקת ערוץ טלוויזיה באינטרנט עם השקעה כספית עצומה בתוכן, תביא את פרטנר, סלקום, יס והוט להשקיע אף הן (מה שהן נמנעות היום) בתוכן טלוויזיוני על מנת לייצר תחרות. הניסיון הנואל של מתנגדי המיזם החדש לתרץ התנגדותם בכך שהמיזם יעתיק את תכני מאקו ו- N12 הוא ניסיון לזרות חול בעיני הציבור מאחר והמיזם החדש מצריך בידול וסיבה לגבות כסף, הציבור אינו טיפש וברור שלא ישלם על מה שהוא מקבל בחינם".
 
בסעיף האחרון למכתב הם מברכים על העסקה: "חברי מועצה מכובדים אנו פורום מפיקי הטלוויזיה תומך מאוד במיזם FREE TV מבית קשת - RGE".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה