טלוויזיה

קשת ו-RGE בפרוייקט חדש: בדרך למפץ הגדול בעולם הסטרימינג

המיזם החדש של קשת ו-RGE, מיזם סטרימינג שיישא את השם FREETV במטרה להכניס לטלוויזיה שחקנים נוספים ולייצר מעין מהפכה בדומה לזו של הסלולר מלפני עשור
מערכת ice |  1
יעקב נדבורני (צילום רמי זרנגר Magma Images)
בסוף השבוע שעבר בעלי המניות של קשת ו-RGE החליטו על השם של מיזם הסטרימינג החדש שעתיד להיכנס עוד השנה לשוק, FREETV בדומה לחברת הטלקום הצרפתית הנושאת את שם FREE. 
לפי דיווחו של גד פרץ באתר "גלובס", המטרה בבחירת השם הייתה להדגיש את הרעיון של המהלך, בכל הקשור למבנה ולמחיר של החבילה. לפי הדיווח, השאיפה הייתה לייצר אפקט של כניסה של שחקנים נוספים לשוק של הסטרימינג בדומה למהפכת הסלולר של משה כחלון כשר התקשורת מלפני כעשור. 
השירות החדש ייכנס לשוק עם חבילת תכנים הכוללת ארבעה ערוצי חדשות: כאן 11, קשת 12, רשת 13 ועכשיו 14, ערוצי ספורט וערוצים נוספים במחיר מוזל לפי מודל של חבילת תוכן עשירה מצד אחד ומצד שני תוכן נרכש של חברות סטרימינג נוספות, דבר שיהיה זול בהשוואה לחבילות הקיימות.
 
פרץ העריך כי כניסת דיסני פלוס לארץ תחזק את שירות הסטרימינג החדש, על אחת כמה וכמה שעל פי הערכות בשנה הבאה, מלבד דיסני פלוס, HBO מקס צפויה להיכנס לארץ הקודש. לדבריו זה ידגיש את המודל החדש "סופר אגריגיטור" שבו הצרכן מקבל חבילת ערוצים ועליה הוא מלביש חבילות תוכן בתשלום.
החשש עולה אצל המתחרות וגם בחברה כמו הוט, הגדולה בישראל, שעדיין לא פירסמה את התגובה שלה לתחרות החדשה. בדיווח נכתב כי הוט מתמקדת בניסיון להפעיל לחץ רגולוטורי שיעכה את השקת השירות בטענה להפרדת חברות התשתית והתוכן. הוט דורשת שבמידה והחוק לא ישתנה וחברות חדשות ותוכן שמכניסות מפרסום יהפכו לחברות שמוכרות שירות ללקוחות, על משרד התקשורת יהיה לאפשר להלהקים חברות חדשות ולאפשר לה לפרסם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רעיון טוב. צוות הנהלה חלש. כשלון צפוי (ל"ת)
    Victory 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור