טלוויזיה

אברי גלעד מתפוצץ: "למה נתתי אם לא סופרים אותי?"

המגיש הוותיק יצא נגד תרבות הנהיגה בכבישים בישראל: "כך נרמסים במעברי החציה הולכי רגל, נדרסים רוכבי דו גלגלי, נפגעים כלי רכב ונהגיהם. הרבה מהאירועים האלה היו יכולים להימנע אם כולנו היינו עובדים על נתינת משובים חיוביים למי שנותן לנו, מפנה לנו, עוצר לנו"
מערכת ice |  176
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
בטור שכותרתו: "תודה" בישראל היום, אברי גלעד התפוצץ על תרבות הנהיגה בכבישי ישראל והנהגים על כך שלא נוטים להשיב מחוות חיוביות עבור התנהלות מכבדת בכביש מצידו של גלעד עצמו כפי שהציג זאת.
גלעד כתב: "אני מתקרב למעבר החציה במכוניתי, הולכת רגל אחת מתקרבת גם היא. עד שאגיע למעבר היא עוד לא תגיע, אני לא חייב לעצור לה. אבל אני עוצר. נותן לה מקום בעולמי. היא עוברת, לא יוצרת קשר עין, לא שום תנועה או מבט של הכרה במחווה שלי. מחווה קטנה, כמעט מקרוסקופית, אבל בכל זאת. ראיתי אותה, וזה לא מעט היום. אני מרגיש צניחה אנרגטית קלה. תשורתי קיבלה יחס של מובנת מאליה, כאילו כל הנהגים עוצרים וממתינים עד שהולך הרגל יעבור בבטחה. אני מאוכזב, ממשיך בדרכי, נושא את המיקרו-עלבון בגופי".
 
עוד הוסיף: "נוסע, מגיע למקום שההשתלבות בו קשה. נותן לנהג שאין לו זכות קדימה להיכנס, ועוד מוסיף תנועת יד- תפאדל. הוא נכנס, לא מרים יד לתודה, לא מהנהן בחיוך, כאילו כל רגע מישהו מוותר לו. שוב צניחת דופאמין, הורמון התגמול החיובי. כעס עולה בי, בשביל מה נתתי לו אם הוא לא סופר אותי? מה כבר רציתי? ליצור קשר לשניה, במבט, הנה אני בנאדם, הנה אתה בנאדם, אנחנו מוותרים אחד לשני כי ככה יותר נעים לחיות. זהו. אבל כשאין הדהוד חוזר, זה כמו להושיט יד לאדם שלא נענה ומשאיר את היד מושטת, להתייבש ככה לבדה באוויר".
גלעד המשיך: "לא על עצמי אני בא להתלונן פה. אני יכול לשאת את זה. אבל הבעיה היא שהמצב התודעתי של היוצא אל הדרך הוא של מאבק בכל רגע, לא של שיתוף פעולה וחיבורים קטנים. וכך נרמסים במעברי החציה הולכי רגל, נדרסים רוכבי דו גלגלי, נפגעים כלי רכב ונהגיהם. הרבה מהאירועים האלה היו יכולים להימנע אם כולנו היינו עובדים על נתינת משובים חיוביים למי שנותן לנו, מפנה לנו, עוצר לנו".
לסיום כתב: "כבר שנים אני נוהג כך. בכל פעם שנהג רואה אותי בכביש על האופניים, או במעבר החציה כהולך רגל, אני נותן לו או לה סימן להכרת תודה. נענוע ראש, השתחוויה קלה, קידה מסומנת, משהו. אני יודע שנהג שקיבל משוב חיובי על התנהגות יחזור על ההתנהגות הזאת שוב, גם אם לא ידע מדוע. כשאני מודה לנהג שנתן לי לחצות, גם אם זאת חובתו החוקית, אני מציל, אולי, את הקשיש במעבר החציה הבא. נסו בעצמכם כהולכי רגל. הסתכלו לנהג בעיניים, הרימו את היד עד גובה החזה בכף יד פתוחה, סמנו "תודה חבר". זה מתגמל לשני הצדדים. תודה על הקריאה. תודה לישראל היום שמפרסם את הטור שלי כל שישי בעמוד האחרון של המוסף. .מצאו שם חוץ מהקטע הזה עוד שניים".
תגובות לכתבה(176):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 155.
    כל כך נכון, אברי גלעד!!!
    יפית 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עושה זאת תמיד וזוכה לתגובות כפי שתיארת. אני אומרת שלום ובוקר טוב למאבטחים במתחמי חניה ומתעלמים ממני, פעמים רבות. אומרת שלום ובוקר טוב למאבטחים בחנויות וכו. חבל, פשוט חבל שכך הענין
    סגור
  • 154.
    כל כך צודק
    דותן 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אברי יקר. אתה כל כך צודק כשקראתי את המאמר חשבתי שאני כתבתי אותו מרוב הדיוק בתיאור הסיטואציה והרגשות הנלוות .הלוואי שנדע לחפש את ההזדמנויות להוקיר תודה ואני מאמין שאפקט הפרפר שיווצר מכך יהיה מתורגם בהצלת חיים תחשוב טוב תעשה טוב יהיה טוב
    סגור
  • 153.
    ברוך הבא לישראל . אתה עולה חדש ? (ל"ת)
    דוד 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 152.
    מסכים בהחלט
    איל 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם היכולת להסכים עם מי שדעותיו שונות, גם היא מצרך נדיר
    סגור
  • 151.
    כתבה "תודה"
    ר.ו. 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אברי, אתה כל כך צודק. כך גם אני נוהגת לעדות. בתור הולכת רגל כשנהג עוצר ליד מעברחציה אני מודע לו, ובתור נהגת, כשנהג נותן לי זכות לעבור אני מודה לו בהנף יד או אינהון הראש. תודה!
    סגור
  • טען עוד
  • 150.
    נכון מאוד.
    איציק ברכל. 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חשבתי לתומי שרק אני מרגיש כך. נפנוף קטנטן של תודה ימלא אותי בשמחה.
    סגור
  • 149.
    פעם ראשונה שאני בצד של אברי גלעד
    יהודה 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אכן תרבות הנהיגה כאן ממש מגעילה, כולם נדחפים, כולם לחוצים, בודדים יתנו לך זכות קדימה וגם אלה לא מקבלים יחס מנהגים והולכי רגל, לכן אני מציע שמשרד התחבורה ינפיק מדבקות בהן יהיה כתוב: אני נוהג באדיבות, נהג כזה בטוח לא ירצה לקלקל לעצמו וכך יותר ויותר נהגים יתייחסו באדיבות לנהגים אחרים ולהולכי רגל, מציע לאברי גלעד להרים את הכפפה, הוא דמות ציבורית ובמקום להתבכיין שיעשה מעשה
    סגור
  • 148.
    בראבו!
    לומד 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בראבו! לאט, לאט אנחנו לומדים.
    סגור
  • 147.
    שוטר אחד החליט שהוא מתגמל נהג מצטיין
    . 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיפש הרבה זמן עד שמצא נהג שהצליח לציית לכללי הכביש, סימן לו לעצור בצד כדי לשבח את התנהגותו ולהעניק לו פרס כספי על התנהגות טובה. ”מה תעשה עם הכסף?” שאל השוטר. ”אלמד נהיגה” ענה לו הנהג. ”אל תקשיב לו, הוא שיכור” ענתה אשתו של הנהג. ”ידעתי שלא נגיע רחוק עם אוטו גנוב” ענה בנו של הנהג, שישב מאחור.
    סגור
  • 146.
    תרבות רעה
    איציק 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי ידידי, כתבת במילים שלך בדיוק את מה שאני חושב יום יום בכל פעם שאני נוהג מרגיז אותי מאוד שהולכים רגל יורדים אל הכביש כשהם מדברים בטלפון הסלולרי שלהם ו לא שמים לב לתנועה מסביב. כל המשתמשים בדרך חייבים לדעת שזכות קדימה נותנים ולא לוקחים. צריך לחנך את העם מחדש וזה צריך להעשות בבתי הספר כמו כשאני הייתי תלמיד. ובכח בית בישראל.
    סגור
  • 145.
    כל מילה בסלע
    יהודה טרבלסי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי צודק לחלוטין אנשים חושבים שמגיע להם הכל גם הולכי רגל שלא נוטים בכלל לעצור לפני מעבר חצייה לראות.יש רכב אין רכב פשוט עוברים ונוסף לכל הטלפון שלהם פועל והראש שלהם בטלפון וכך נהגים שלא מכבדים נהגים אחרים בסיטואציות.מסויימות.וחבל שכך לדעתי צריך.לחנך את התלמידים בבתי ספר לתרבות חציית כבישים תרבות נהיגה תרבות רכיבה על אופניים ועוד צריך לשנות.את.כל ההרגלים הקלוקלים ללמוד לנהוג כחוק ובאחריות
    סגור
  • 144.
    הישראלי המכוער
    The big one 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה דוגמא מצויינת לישראלי המכוער!! כשבכל מדינה מערבית,לעצור להולךרגל שנמצא כמה מטרים לפני מכוניתך,נחשב א,ב,של נהיגה וזהירות בדרכים,אתה משום מה חושב,שמגיע לך פרס על כך!! מה עוד? תיכף תרצה פרס על כך שאתה מנגב לעצמך בשרותים?
    סגור
  • 143.
    לא הכל שחור ולבן
    אלי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אמת בדבריך ודווקא לא כולם מתעלמים. אבל!! אני ממש לא מנסה ליצור איזשהו קשר של מחווה עם הולכי רגל ולהיפך. דבר ראשון, זה החוק. אף אחד לא עושה פה טובה, אלא משתדל לכבד את חוקי התנועה. דבר שני, אם עצרתי והולך הרגל החליט שעכשיו זה הזמן לחצות - אני ממש לא רוצה לדרבן אותו בהחלטה הזו מישהו עוד עלול לבצע עקיפה ולגרום לאסון - אני לא רוצה להיות חלק מזה
    סגור
  • 142.
    תגובה למאמר
    נילי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כועסת על דור ההורים המופלא שלנו שידע להקים מדינה ולא הנחיל לנו מערכי החינוך. מעין הנובע שממנו באות המילים "תודה, בבקשה" ודומיהם, אף פעם לא מתיבש ויש להרבות בהן עד כדי הגזמה.... תודה לך אברי. )אני עדיין מצפה שאולי תחזור להנחות את הרוטינה....). חיבוק
    סגור
  • טעות
    איציק 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תכעסי על ההורים. תכעסי על עצמך
    סגור
  • 141.
    תודה
    מזל 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכימה אתך בכל לבי. אני משתדלת תמיד להודות בנפנוף ואף בחיוך.זה מעניק הרגשה טובה. המשך נסיעה טובה והתנהלות בטוחה. אמן
    סגור
  • 140.
    כרגיל , אברי צודק - מה כל כך קשה לתת קטנה?
    אסף 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה עושה אותנו עם קשה כל כך? מדוע הפרגון והמחוות הקטנות , שלא עולות כסף לאף אחד , מדוע זה כל כך קשה? אני לא מדבר חךילה על מאמץ פיזי כמו להחזיק דלת חלילה שלא תיתרק בפרצוף של העומד מאחוריך או לתת לאדם מבוגר להשתלב או להיכנס לפניך . זה כבר מאמץ . אני מבין . אבל הנהון בקטנה ??? להרים את כף היד לחצי שניה ? כמה זה קשה ? קשה כמו העם שלנו. עם ישראל חי
    סגור
  • 139.
    אברי תעשה טוב ואל תצפה למחווה תרגיש שאתה המלאך שעושה טו (ל"ת)
    השומרוני הטוב 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 138.
    אני לא מאמין שיש עתיד טוב בישראל. יותר מידי אגו
    יורד מאושר 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויתרתי. לא משחק את המשחק. תהנו אחד מהשני
    סגור
  • 137.
    תזכורת קלה , אברי יקר..!!
    דניאל 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ..ללא תרבות שולחן..ללא תרבות נהיגה..ללא קוד לבוש הגון..וללא תרבות בכלל...כל רבדי החיים כאן הופכים לחיים אומללים. צריך לומר את זה.. זו מדינה משוללת תרבות בעליל. זו...... "..מדינה ערבית עם פוזה מערבית.."
    סגור
  • 136.
    כנגד אלו שסירבו להזריק לגופם חומר ניסיוני - מה עשית?
    וכשנתנו לך משוב על ה 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התעלמת ואפילו לא התנצלת כשהטבהרהשהזריקות רק מזיקות ולא מועילות. אז אל תתבכיין אם בתחומים שחשובים לך אתה מקבל בדיוק מה שאתה נותן בתחומים אחרים.
    סגור
  • 135.
    תגיע לצפון תקבל מושג
    גלילי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקבל בצפון מושג טוב יותר מה סו תרבות נהיגה מגעילה. מילת המפתח... ערבים.
    סגור
  • 134.
    הלוואי וכולם יגידו תודה (ל"ת)
    לירן 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 133.
    הולך רגל/נהג
    המנ,הלך 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כהולך רגל אף פעם אני לא יורד למעבר חציה אם אני רואה רכב מתקרב, כך למדתי מילדותי, ואם נהג עצר לי אני מסמן לו ביד תודה, לצערי היום הולכי רגל קופצים למעבר החציה מבלי להסתכל אם מגיע רכב, רוכבי קטנועים, אופניים חשמליים, חוצים על מעבר חציה בנסיעה, הכל עניין של חינוך לקויי, וכנהג מפריע לי שאנשים יורדים למעבר חציה מבלי להסתכל, מה שהם לא מבינים זה שהנהג לפעמים לא רואה, אם השמש סינוורה אותו, או פנסי הרכב ממול, ושלא יגידו לי התעסקות בטלפון,
    סגור
  • 132.
    צודק
    ארי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכרת הטוב טובה לשני הצדדים צודק אברי אני איתך
    סגור
  • 131.
    777 ציידי תאונות ונהיגה נכונה
    עמוס 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקבוצה שלי בפייס אני מטיף לנהגים שהאחריות היא עלינו אין לנו מה לצפות שהאחר ינהג נכון וכחוק. אין מה לצפות לתודה אין לצפות לאיתות.. יש להיות עירניים ולמנוע את התאונה האפשרית הבאה מראש. זכור אתה נוהג על כלי נשק טעון ולך היתרון העוצמתי... כאשר אתה נותן למישהו לעבור בעצם הרחקת ממך סכנה שהוא יזנק.. ולגבי הולכי רגל וודאי וודאי לעצור.. אל תצפה ותהיה מרוצה
    סגור
  • 130.
    תמיד מהנהן ומרים יד לתודה (ל"ת)
    גילי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 129.
    מסכים עם כל מילה
    יוד 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כשאני במרכז הארץ זו התחושה, תפנה לך קצת זמן ותגיע לצפון, אפילו בחיפה, המצב שונה. אנשים אחרים... מעניין, במדינת תל אביב הכל שונה...
    סגור
  • 128.
    זו אולי הפעם הראשונה
    רוית 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאני מסכימה עם אברי גלעד.
    סגור
  • 127.
    מה אתה רוצה?
    אלכסנדר 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אברי אולי אתה מצפה שעובר דרך יוציא לך 50₪ מהכיס? אתה לא עושה טובה לאף.
    סגור
  • 126.
    גם אני עושה את זה
    רוני תל אביב 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני גם מאלה שעוצרות ונותנות להשתלב. זה נחמד לקבל מחווה חיובית, אבל לתלות את כל הרומסנות בכביש בהעדר המחוות- זה מוגזם ולא רלוונטי. כשנהיתי בארה״ב וגיליתי איך נהגים נותנים לך להשתלב מיד כשאתה מאותת, זה פשוט היווה השראה בשבילי. הכביש זרם והנהיגה זרמה בזכות זה שנהגים נותנים אחד לשני להשתלב ולא מאיצים להם בפנים. תנסו את זה. תראו כמה נחמד.
    סגור
  • 125.
    אברי היקר
    יורם 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה פעמים נתת זכות קדימה לנהגות, אבל תגיד לי אם. זכית לקבל מהם פעם אחת איזו מחווה קטנה.אין סיכוי לקבל הן יודעות אבל לתת חס וחלילה.ואני לא איזה שוביניסט.יש לי אישה ובנות.אבל לצערי כולן אותו הדבר
    סגור
  • 124.
    וולקאם טו יזראל
    חמודה בן טלטולה 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה אתה חי,בגן עדן?
    סגור
  • 123.
    תפאדל
    יאיר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי גלעד יש ציבור גדול שמרגיש כמוך והגיע הזמן שמישהו שיש לו את היכולת ירים את הלפיד, הלוואי ויתחיל השינוי המיוחל לא רק בתרבות הנהיגה והכביש, הגיע הזמן שכולם "יורידו הילוך" ויבינו שלוותר לא לאבד מכבודך אלא לכבד את עצמך בכך שאתה מכבד את הזולת.
    סגור
  • 122.
    אתה במדינה הלא נכונה (ל"ת)
    קופי הייטק 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 121.
    איזה אלוף
    שי לוי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה כיף לקרוא על דברים שעוברים לי בראש באופן יומיומי ואני חושב שרק אצלי.
    סגור
  • 120.
    צודק .כתבת מדויק. (ל"ת)
    תיקי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 119.
    וואלה צודק
    צפונית 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם באמת תהיה תגובה נעימה כולם יהנו הרצון לתת זכות קדימה..ותהיה יותר סבלנות בכביש....אבל לצערי אנחנו לא חיים בקנדה ????
    סגור
  • 118.
    אתה עושה את זה בשבילך!
    אליהו 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    העבודה שלנו היא עם עצמנו. אנחנו טובים כי אנחנו מנסים להשתפר. קופלימנט? זה כייף וזה יכול לעזור. אבל אני לא משתנה כי הסביבה לא ידעה לפרגן. אני משתנה לטובה כי אני בעבודה להיות יותר טוב וזה מה שמנחה אותי. שנזכה!
    סגור
  • 117.
    צודק בהחלט
    שרונה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אברי גלעד אתה כל כך צודק לדעתי זה חוסר חינוך בארצנו בגלל זה במדינה נראה כך
    סגור
  • 116.
    צודק. ביטוי הערכה למי שעושה טוב יעודד את הגישה החיובית
    מוישה וחצי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם יוקר המחיה כאן מקורו בחוסר הפירגון שלנו למי שעושה עבורנו קצת יותר, לעומת להחרים את אלה היקרנים, הנצלנים והלא הוגנים או לא נחמדים ....
    סגור
  • 115.
    תודה לאל
    ירדן 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא מבין כמה כייף לראות דיגור בוקר בערוץ 13 ואתה לא יל המסך אתה אפס זה למה לא סופרים אותך תודה לאל שאתה לא במסך שלנו
    סגור
  • 114.
    צודק במיליון אחוז (ל"ת)
    צביקה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 113.
    רק על עצמו
    אור צפון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לספר יודע. חשוב הקשר והמחווה, אבל כמה ממנו צריך תודה הוקרה והודיה..
    סגור
  • מזדהה איתו
    איתן 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שהבנאדם כותב פוגע בול , צריך גם המון צניעות בריאה לכתוב ככה , אבל מה לעשות שרוב העולם קצת חארות... העולם הזה קטן עליך... אתה חי בתפיסה שייקח לעולם כנראה עוד 1000 שנה להגיע אליה תפנים ואל תהיה מתוסכל, נולדת מוקדם מדי( חחחח...ככה גם אני מרגיש)
    סגור
  • 112.
    אברי גלעד
    אילאי אילון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוי כמה שהוא צודק סוף סוף משהו העלה נושא חשוב ...אתה נותן להם והם מתנהגים כאילו אתה חייב להם ...
    סגור
  • 111.
    צודק! עם ישראל זה עם אגואיסט תככן חסר תרבות וכפוי טובה (ל"ת)
    רון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תחליף עם יא אוטו אנטישמי
    משריש מפגרים 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאסו מוציאים דיבה רעה על עם ישראל. כמה שינאה עצמית. הגרמנים היו מאוד מנומסים
    סגור
  • 110.
    אני איתו!!!
    ד 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם כהולך רגל וגם כ"נסען" אני מקפיד להודות וליצור קשר עין. כנהג אין לעולם "תודה" על ויתור או מחשבה לתובת האחר, וכהולך...50/50 על מעבר חציה...גם נשים וגם גברים שפשוט לא מאטים או אף עוקפים על מעבר חציה...ג׳ונגל...
    סגור
  • 109.
    נו זאת הבעיה שלו? חחח
    בוב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת לא הבעיה שלו גמאני מתפוצץ מהאמירות שלו לאורך שנים.
    סגור
  • 108.
    צודק
    מיטר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חושב ומרגיש בדיוק כמוך אברי
    סגור
  • 107.
    חזק ואמץ
    ססחי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוהבים אותך אברי. אפשר וצריך להכיר בטוב,מבלי לשכוח את הרע. אתה מדבר מגרוני ,רק מנסח את זה טוב יותר
    סגור
  • 106.
    אברי אתה כל כך צודק. גם אני משתדלת לתת זכות קדימה למקוב
    עפרה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ישנם גם את הולכי הרגל שנותנים להם זכות קדימה אבל הם הולכים להם באיזי ואתה תחכה
    סגור
  • 105.
    אברי
    דבורה מור 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה לא כולם כפויי טובה. בבקשה לא להכליל.
    סגור
  • 104.
    אנחנו ישראלים.
    נתן 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתה רוצה לעשות טוב (לעזור), תעשה ומכל הלב, אל תחפש תודה, קח בחשבון שאוליי זה שעזרת לו יתנהג כמוך בהמשך. תמשיך כך ואל תרגיש לא טוב כשלא מגיבים לך באותו רגע.
    סגור
  • 103.
    מסכים עם כל מילה,
    דודו 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני תמיד יוצר את הקשר המדובר, כנהג וכהולך רגל או רוכב אופניים. עד עכשיו לקחתי את האפאתיות של הצד השני כמובנת מאליה כי "ככה זה פה", אבל וואלה, הפוסט הזה האיר את עיניי קצת יותר, ועכשיו כל מחווה קטנה מצידי תבוא עם יותר רגש ומטרה מאחוריה. אולי הדבר יוכל לעזור לנו לפתח חמלה אחד כלפי השני, והבנה, גם אם במינון הקטן ביותר. ככה אולי נוכל ליישם את הערכים האלה גם מחוץ לכביש בעקבות סימון קטן של הכרת תודה מינימלית במעבר החצייה. בואו נקיים את ה"אחווה" שתמיד מתגאים בה אבל אף פעם לא נראית לעין כשאין אינטרס מאחורי מעשה של רצון טוב או מחווה אנושית. אם כך, האם מדובר באחווה ?
    סגור
  • 102.
    צודק בכל מילה. נהיינו בהמות
    נ. כון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ותודה לפוליטיקאים, מאור העמים, הסגולים, הצווחים, המתלהמים, שמהווים דוגמא. מהאירנים פוחדים ?? תפחדו מהעם.
    סגור
  • 101.
    הכי חארות אלו
    בר דעת 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הולכי הרגל שעוברים במעבר חצייה כאילו במסלול דוגמנות ושיש להם את כל הזמן בעולם
    סגור
  • 100.
    תרבות !
    בוזגלו 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגיד לי היכן יש תרבות בארץ. ??? מה קורה לך זו מדינה של בלוף. !!
    סגור
  • 99.
    ומה עם איתות בכבישים?
    יעלה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מסכימה איתך אברי.מרבית הנהגים הישראליים כמו גם הולכי הרגל,אינם מסבירי פנים. ומה לגבי איתות? התנהלות כמו אין זה חוק. בשל העדר איתות ופנייה מבלי לסמן נגרמות תאונות רבות, נהגים אינם יכולים לצפות תגובת נהג אחר וכיוון נסיעתו אם איננו מאותת.
    סגור
  • 98.
    אדיבות ושמירת חוקי נהיגה
    יעלה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכימה אי
    סגור
  • 97.
    אברי צודק ! ישר כח לכל מי שאדיב בכביש ! (ל"ת)
    הכוכב הירוק מחיפה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 96.
    הכרת תודה?!
    מוטי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי היקר תתעורר, אמיתיים במזרח התיכון. מקטנות לא מחנכים את הילדים לומר תודה וכך זה ממשיך. אל תיפול רוחך באם לא תקבל הכרת תודה על מעשיך. שמח בהכרת התודה המועטה שתקבל.
    סגור
  • 95.
    אברי צודק
    חנה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמת ,אם מישהו רואה אותך -אז תגיב כלפיו,זה עושה הרגשה טובה ומעודד לחזור על הפעולה החיובית
    סגור
  • 94.
    כמעט תמיד שאני מוותר בכביש אני מקבל מחוות תודה (ל"ת)
    רועי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 93.
    צודק כל הכבוד לך . כך אני נוהגת גם
    לירי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנדע להיות מודל חיובי
    סגור
  • 92.
    קורצנו מחומר אחר
    אני 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לצערי הרב ולמגינת ליבי, הנימוס, האדיבות, הסובלנות והסבלנות הם מונחים שלא מצויים במחוזותינו מזה שנים רבות. במקומם יש כעס, טינה, חוסר סבלנות וסובלנות, זילזול ותרבות שקר. כל אלה משםיעים על התנהגות הנהגים והולכי הרגל בכבישים. חינוך חינוך ושוב חינוך...
    סגור
  • 91.
    מסכים
    מסכים 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכים ומוסיף, זה אכן דרך יותר טובה להתנהג בה ואני מתנהג ככה תמיד אבל הבעיה פה היא הרבה יותר גדולה, הבעיה היא שהנהג הישראלי הממוצע חושב שהכביש שייך לו וינהג בצורה מזעזעת וחסרת אחריות. לא פעם ולא פעמיים אני נוהג ורואה רכבים עם מראה מקופלת, רכבים שחותכים, לא מאותתים, מתפרעים ונצמדים אליי מאחורה. בושה.
    סגור
  • 90.
    מגיע לי
    אשה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הנרקסיסט המצוי הישראלי חי בתחושה של מגיע לי.שהוא יראה את האחר?לא לא.הלוגיקה הישראלית היא אני או אתה,עד מוות.אין תודעת אזרח של טוב משותף יש תודעת גטו של ישרדות ופינוק ביחד
    סגור
  • 89.
    מאז שיש זכות להולכי רגל יש יותר תאונות כי הם
    מישה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמים זיין חוצים בלי להסתכל מזנקים לכביש זבל של חוקים יש פה גועל נפש מירב מיכאל זבלה של שר גועל נפש
    סגור
  • 88.
    ואת זה כותב אדם
    שהתיר דם של 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סרבני הניסויים של פייזר. לא רואה את דבשתו השטנית
    סגור
  • 87.
    אברי צודק מאד .וחבל באמת שלא תמיד רואים זאת .. (ל"ת)
    אהרוני 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 86.
    אברי תומך בביבי
    מוטי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלימד את כל העם לדהוג לעצמו ולא לשים לכיוון האחר וכך מתנהגים הרבה מהעם במיוחד ההיבטים שחושבים מותר להם הכל כמו של ביבי מותר לשקר אותנו כל הזמן .יש בחירות תחילתו לא בוחרים עבריין ושקרן וחבר מלקקיו.
    סגור
  • 85.
    עיתונאי אחראי היה עורך מחקר יסודי על מאפייני עברייני
    יוסי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכביש
    סגור
  • 84.
    ההיית או חלמתי חלום
    מר נימוס 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי תודה חבר
    סגור
  • 83.
    הולכת רגל/נהגת
    רחל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי, אני כל כך איתך! אני משתדלת כהולכת רגל להודות לנהג שעצר לי וכנהגת, לחכות להולך רגל, גם אם עדיין לא הגיע למעבר החצייה. יש לי חברה טובה שתמיד צוחקת עלי שאני מחכה להולכים "מקלומטרים"!!! לצערי אין תרבות נהיגה בארץ ובטח שלא מודים לך אם אתה היית תרבותי ונחמד... חבל!
    סגור
  • 82.
    חשיבה נרקסיסטית תמיד איפיינה את אברי
    שש 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מרוכז בעצמו תמידית ןכל העולם חייב להודות לו, באירופה עוצרים מייד לכל מי שעומד על המדרכה ליד מעבר חצייה, אבל בישראל אפופת האגו והריכוז העצמי, כל אחד רואה רק את עצמו וחייבים להודות לו אם לא דרס הולך רגל שעבר במעבר חצייה
    סגור
  • 81.
    תרבות או תת תרבות
    אני 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אברי מה אתה חדש בארץ?זאת מדינה עם תת תרבות תעבורתי כל דאלים גבר. הרי מי המציא את המשפט הנפוץ זכות קדימה לא נותנים אלא לוקחים, בישראל. אבל באמת אברי אתם הוחכי רגל שמתקרבים למעבר החציה ברובם לא מסתכלים לכיוון הרכב שבא כי העיניים שלהם בפאלפון כי בתשדירי השרות של הרלב"ד הסבירו להם שבמעבר חציה הם מלך הנהג הוא האחראי.
    סגור
  • 80.
    ככה זה אצלנו, היהודים. נדחפים.
    קורמורן 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוצא לי מדי פעם לנסוע ביישוב ערבי. בעיקר בנצרת, כן זו הערבית, הצפופה. הנהגים שם בדרך כלל אדיבים מאד. יש מה ללמוד מהם.
    סגור
  • 79.
    צודק ועדיין
    אני 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשנים האחרונות הפך להיות איש טרחן מעיק ומעצבן. היה נחמד בהעולם הערב וכשהנחה שעשועונים , אך לא מעבר לזה.
    סגור
  • 78.
    אברי גלעד
    עצובה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן אפשר למצוא עוד כמוך.. במציאות של היום? אבוי לנו לאן אנו דוהרים..ממהרים.. ״מגיע לנו.״… ״חייבים לנו״… זה המוטו החדש במציאות של היום.. אך הגרוע ביותר הוא אותם האנשים הרואים את הכתוב ולא מבינים אותו.. אולי פה שורש הבעיה- ההבנה.. להבין אחד את השני, להבין את המלל.. להבין את ההתנגדות הקלוקלת.. להבין את החוסר סובלנות הקיים….
    סגור
  • 77.
    כל כך מוכר ונכון , עצוב
    ניר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש מוכר מהיום יום שלנו כאן , אנשים רואים רק את עצמם בלי שום הכרת תודה אפילו הקטנה ביותר
    סגור
  • 76.
    מחפש תשומת לב
    לא ידעתי שהוא סטנדאפ 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה ברכב ממוזג. אתה יכול לעצו. שום דבר לא יקרה. ואף אחד לא חייב לך שום דבר. רק כאן אנשים חושבים שעל נימוס בסיסי חייבים להודות להם
    סגור
  • 75.
    רצית ביבי זה מה שקיבלת בהמיות ואלימות (ל"ת)
    יובי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    גם בין נהגים
    גרשון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי תשים לב גם שאתה נותן לרכב זכות שהוא לא אמור לקבל לא תראה הזזת ראש לתודעה או הרמת אצבע
    סגור
  • 73.
    אתה צודק
    בועז 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    100% נכון אבל כזה קורה אומר מעלייש עשיתי משהו טוב לפחות בשבילי
    סגור
  • 72.
    כולנו מתבהמים
    אח לצרה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני נוהג כמו אברי אבל ככל שהולכי רגל/רוכבי אופנים הורים עם עגלת תינוקות יודו לי אעצור יותר. הכי מעצבנים הם רוכבי הדו גלגלי )אופנועים, קטנועים, אופניים רגילות וחשמליות, קורקינטים)שפעם נוסעים על המדרכה, פעם במעבר חצייה ופעם על הכביש ועוברים באור אדום ונוסעים בניגוד לכיוון התנועה. לא רוצה לכנות בשמות אבל ח..... ת אמיתיים. חבל
    סגור
  • 71.
    אז
    גלעד 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלעד הנשמה הכי דוחה ומגעילה בתקשורת ירד אל העם ונתן זכות להולכת רגל,,אפשר לחשוב שהוא חיכה שנה שם,,מה קרה,, למה אתה מצפה יא אפס אנטיפסטי מאוס,,אתה אחד המגעילים שחיים בנינו ,מתנשא,שחצן ולא חכם במיוחד,,ופה אתה מצפה להינהון ראש של תודה,,יא חולריע לא מגיע לך,.תתפוצץ מגיע לך .
    סגור
  • 70.
    נהגים שלא מבינים רמז כשמסמנים להם שידליקו אורות.
    ממ 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה הכי מעצבנים אותי
    סגור
  • 69.
    תודה
    ר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש צדיקים בסדום. תרבות ? אנחנו הופכים במו ידינו את החיים כאן כמו בפתח לאנד כבלבנון
    סגור
  • 68.
    סיפור פרטי שלי
    ממ 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי גלעד צודק לגמרי אבל לכל מטבע יש שני צדדים. בתקופה זו אני בדיכאון גדול, חוצה כבישים בלי להסתכל מסביב, מכונסת בתוך עצמי. אין לך ממי לצפות שיעשה לך סימן של תודה. יש גם כאלה לצערי. לא כולם חסרי תרבות. הרוב
    סגור
  • 67.
    בשביל מה נתתי
    יונית 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי, אני כל כך מזדהה איתך. כהולכת רגל, אני מקפידה לסמן לנהגים שעוצרים ונותנים לי לחצות את הכביש סימן של תודה רבה. כנהגת, אני מקפידה לתת זכות קדימה להולכי רגל במעברי חצייה ולנהגים אחרים בכביש ובאמת, בדר"כ אין כל התייחסות למחוות אלו. אנשים חוצים כביש כשפניהם בתוך הטלפון או פשוט מתעלמים ונהגים ממש לא טורחים להחזיר מחווה של תודה וחבל. איפה האנושיות הפשוטה בחיי היומיום?
    סגור
  • 66.
    אתה צודק לחלוטין כל מילה!!!! (ל"ת)
    חוה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    דור שלא מעניין אותו
    שאול 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אברי היקר. זה לא דור שלנו או בגילנו. פעם היה כבוד והערכה. היום יש רק דרישה. זה כבר 2 דורות ככה. רק הולך ומחמיר. פעם הייתה אדיבות ואיכפתיות בכביש. זה כבר המון שנים שאין את זה לנהגים הצעירים יחסית. ככה זה כשאתה לא יודע לחנך את הילדים בסוף זה מה שיוצא. האשמים הם ההורים והממשלות שמגינים ביותר מידי חוקים לא הגיוניים על הילדים. וזו התוצאה. גם ההורים אשמים לא פחות כי הם רצו להיות חופשיים למעשיהם ולגילם הצעיר. פעם היה כבוד הדדי. הייתה הערכה. הייתה נתינה. היום כולם פחחח. הימים האלו לא יחזרו אברי. עוד ייהיה כאן יותר גרוע.
    סגור
  • 64.
    אתה כל כך צודק
    שרונה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאני כמוך רואה מישהו שמתקרב, אני עוצרת...וחיות אדם שמצפצפות לי, פשוט נורא...
    סגור
  • 63.
    צודק אברי תודה! שאתה אחד מאלף.
    מפרגנת לך 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כ הכבוד לאברי באמת.זה נדיר,לילדיי לא נתתי לחצות לבד לבתי ספר ובכלל. כי הנהגים מטורפים חסרי אמפתיה אפילו לילדים. אז תודה לך אברי אחד מאלף.
    סגור
  • 62.
    !!!
    Bigball 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק בגדול !!!!
    סגור
  • 61.
    להגיד תודה
    אריה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כהולך רגל תמיד מודה על נהג שעצר ונתן לי לעבור כנהג יהיו מיקרים שהודו לי כשעצרתי והיום שלא הכל עניין של תשומת לב לחינוך
    סגור
  • 60.
    אברי לא מכיר חוקי נהיגה
    עופר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבן אדם לא יודע שהוא צריך חייב לעצור ועוד מתלונן . לא יאומן
    סגור
  • 59.
    תרבות נהיגה ונימוס
    רפאל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז ככה לגבי תרבות הנהיגה של הישראלי עדיף לא לדבר , לגבי ההולכת רגל שנתת לה לחצות את הכביש ולא הודתה לך אפילו בקריצה כמו שכתבת זה לא חדש חושבים שכל העולם מגיע להם וזה מתסכל , אבל באמצע הכתבה שלך קופצת הודעה שתקפת בחריפות את יאיר לפיד פה חשדתי ... זאת אומרת שעל הדרך הכנסת פוליטיקה בגרוש תתבייש לך.
    סגור
  • 58.
    צודק 100%
    רוני 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אני אומר תמיד תודה לנהג שעצר ונתן לי לעבור בבטחה בהרמת יד כלפי מעלה זה ממש לא הוריד מכבודי להודות לו להחפך אני שמח שיכולתי לשמח אותו בזכות העצירה שלו אפילו שזה לפי הוראות החוק. תודה זאת לא בושה זאת זכות.
    סגור
  • 57.
    צודק בהחלט (ל"ת)
    אליעזר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    יודעת כל כך על מה אתה מדבר
    מ. 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חווה את זה כנהגת וכחוצה כהולכת רגל במעבר החצעה, תמיד מפריחה נשיקה באויר לנהג/ת שעצרו ונתנו לי לעבור בביטחה
    סגור
  • 55.
    לצערי זו טיפה בים
    אודי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי לצערי אתה צודק אבל זה לא רק בכביש ... אנשים ברחוב כבר לא מחוברים לרעיון השיתופיות שהביאה את גדולי האומה להילחם ביחד בשבילנו. כל קבוצה אתנית בחברה הישראלית רואה בעצמה המסכנה העיקרית בלי שום התחשבות בזולת. כולם עסוקים כל כך בקשיי היום היום בלי לעצור ולחשוב איך אני תורם לחברה, גם אם זה רק תודה בחציית הכביש או בויתור על תור בבית המרקחת. הפכנו לחברה אנוכית וחומרית. שכל בקשתנו שיעשו בשבילנו ולצערי זה ניכר בכל רבדי החברה הישראלית... חבל לי שכבר לא משמיעים את דעותיך בטלוויזיה נעמת לי מאוד ...
    סגור
  • 54.
    לא תשנו אותי
    ניצה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק שלא אומרים תודה, עוברים תוך כדי שיחה בטלפוןלא ל א ט ל א ט כאילו מי שעצר לכם צריך להמתין לכבודו או לכבודה הם בטלפון אבל מנותקים מהזולת. אעפי"כ - אני אמשיך עצור להולכי הרגל במעברי חציה ו
    סגור
  • 53.
    חיזוק לדברי אברי
    יעקב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לבוא בטענות לרשויות, לממשלה ולכל העולם אנחנו יכולים לשפר את חיינו במו ידינו, ע"י המחוות הקטנות האלה. אברי דיבר על תרבות הנהיגה, אך דבר נכון לגבי כל תחומי החיים,.
    סגור
  • 52.
    אברי גלעד
    יורי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא האגו מן השק...אברי חמוד,עושים מעשים טובים שלא על מנת לקבלפרס.וכן,לתת להולך רגל לחצות את הכביש או למכונית להשתלב זה כן מובן מאליו,זה לא איזה מעשה צדקה! שתה מים קרים ותרגע.
    סגור
  • 51.
    אברי גלעד
    אלי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אבל הבעיה שנהגים נוהגים כמו אם המקלדת.כול אחד ערס יותר מהשני
    סגור
  • 50.
    כמה קל להשתלח שלא רואים את גיבורי המקלדת
    ישראל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כמה שזה נכון מה שאברי מדבר אליו וזה לא רק בכביש קמת סולנות אחד לשני אם לפני 40 שנה הייתם אומרים לתושבי ישראל של שנות הבעים ותחילת ה 80 שההתנהגות בארץ תהיה כמו היום הם לא היו מאמינים פעם זה היה טבעי מה שאברי מדבר עליו הבעייה שהיום כל אחד חושב שהוא הכי חכם והכל לפי דרכו ולעזאזאל כולם וזה בסוף מה שיהיה סופנו אם לא נקשיב אחד לשני לעזור במידת האפשר ולהודות על העזרה
    סגור
  • 49.
    כל כך נכון !!
    גדי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    16 0
    צריך חשים חב גם להרבה נהגי מוניות. האדיבות ופירעון מהם והלאה. הם נוהגים בצורה שכאילו הכביש פרטי שלהם. בתור כאלו שנמצאים שעות רבות על הכביש - הם פוגעים בעצמם. ככל שהשהייה על הכביש תהיה נעימה יותר - הם הראשונים שירוויחו.
    סגור
  • ממש לא נכון
    מאיר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהג מונית 1 אמר לי אם הכבישים ימשיכו להיות ריקים, בגלל כל הסגרים בקורונה, לא יהיה לי על מי לכעוס שיוצא מחניה או שמתמהמה בכיכר, ולא יהיה לי סיפוק בעבודה, עד כדי כך שייתכן שהוא יעזוב את העבודה, כי לא יהיה לו על מי לכעוס... מזל שיש לו את ביבי שהוא יכול לכעוס עליו ולהאשים אותו בהכל, הוא גם אשם שהבת שלו חולה...
    סגור
  • 48.
    אברי כותב דברים כל כך פשוטים ולא מבינים אותו
    עצוב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הרעיון של אברי שיש מחויבות לפי החוק ,לעצור וכוי. . אבל יש דברים קצת מעבר. לעצור כשלא חייבים , לתת זכות קדימה כשלא חייבים ולהנהן כשלא חייבים. הדברים הקטנים שמשני חיים. לא הכל שחור ולבן אלא יש אפור.
    סגור
  • 47.
    גלעד נוגע בקישקס שלנו בני האנוש
    בת עמי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מדייק וצודק. הלוואי שגם משפיע
    סגור
  • 46.
    תרבות בכלל
    יהודי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אברי כרגיל כל מילה בסלע
    סגור
  • כמה אתה צודק !!! (ל"ת)
    יעקב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    קריית מוצקין
    מרצל לופו 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי גלעד צודק ב 100%. הנהג/נהגת הישראלים הם בעלי הבית, בעלי השליטה,על גבול החזירות! לא חזירות, סליחה, אלא רוצחים עם רישיון! ומי אתא? ה? על תיתן שיעורי נהיגה. שילמתי מספיק!!
    סגור
  • 44.
    אברי גילעד
    בן 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זה בגללך ובגלל הממשלה של ביבי , תן לעבוד בשקט ליאיר לפיד אולי עוד משיהו ינצל ,
    סגור
  • 43.
    גאון
    הולך רגל -הרוג עתידי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מר אברי מכיוון שהראש שלך הוא לא מחשב על,ואם הבנת שהיא חושבת לחצות את הכביש, אל תעשה חישובי מהירות ,הגעה ונימוס.פשוט תבלום! כי,אם במקרה תפספס בחישוב המהירות,אתה תדרוס ותהיה אשם!
    סגור
  • מי זה הדביל הזה?
    ירון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טרחן
    סגור
  • שירבו כמותו בעיניין זה (ל"ת)
    אליעזר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    אתה פשוט דביל
    ציפי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 15
    אלוהים החוצפה. אתה במכונית .יחסי הכח ברורים. אתה המזגן. את מוגן. מה יש לך להתבכיין!! מסכן. לא אמרו לך תודה באמת עצוב. תגיד אתה תודה לאלה שאין להם
    סגור
  • לא פלא שלא הבנת את דברי אברי,
    אני 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובה שלך זה בדיוק משקף את התרבות הקלוקלת שלנו על הכביש.
    סגור
  • תופתעי לשמוע שלרבים מהולכי הרגל יש גם רכב. ואני ביניהם.
    דני ב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני מודה בתנועה גם לרוכב קטנוע שעצר במסלול שני כי זה יחזק אותו לעצור בפעם הבאה. להולכי הרגל יש כוח רב בחינוך ובהשפעה על הנהגים.
    סגור
  • בגלל כפרות כמוך המדינה שלנו הזדהמה
    מוש 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שערס שלך לא מלמד אותך נימוסים, את רוצה שאברי יביא לך שוקולד? מציע לך לעשות קפיצת תחת על קקטוס
    סגור
  • 41.
    אברי כמה שאתה צודק (ל"ת)
    אלי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • את פשוט ערסית חסרת נימוס (ל"ת)
    גיל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    מעבר חציה
    חיים 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אדון אברי גלעד צודק מילה במילה . עד לפני כמה שנים הולכי רגל היו מגיעים לפני מעבר חציה היו עוצרים מסתכלים ימינה שמאלה ואז היו עוברים . היום נאדה ממשיכים ללכת מהמדרכה ובמעבר חציה מבלי לעצור והכי חמור אפילו לא מרימים את הראש זה פשוט התאבדות . ומה שמקומם אותי בטלויזיה חצי מהשידורים זה פרסומות ופרומואים שחוזרים על עצמם בצורה מוגזמת עד לגועל נפש .( ראה האח הגדול ) בלי סוף פרסומות . אפילו מפרסם אחד לרפואה לא נותן איזה תשדיר על מעבר חציה או כניסה לכיכר שאנשים אין להם מושג למי זכות קדימה .
    סגור
  • 39.
    כל הולך רגל חייב להודות לנהג שטרח ועצר במעבר חצייה.
    טו 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    רצוי אפילו שיהיה תעריף תשלום מכל הולך רגל לכל נהג שטרח ועצר.
    סגור
  • תן לי לנחש
    . 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אתה לא מסמן 'תודה' למישהו שהיה אדיב אליך, נכון?
    סגור
  • 38.
    מסכימה ומזדהה
    אורנה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כל כך מסכימה ומזדהה! אני תמיד אומרת תודה כהולכת רגל ומאפשרת מעבר כנהגת. באמת חבל שאנחנו כאלה
    סגור
  • 37.
    צודק לגמרי!! וזה גם חכם לגמרי!! (ל"ת)
    דרממיה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 36.
    כגודל הציפיות גודל האכזבות
    שם 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם תשים על המשקל את הציפיות מול האכזבות אין מצב של איזון...
    סגור
  • 35.
    אברי היקר כהרגלך אתה מלא אינטלגנציה ריגשית
    שיר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    8 1
    והתגובה שלך כל כך במקום ומחזקת את תחושתיי. אגב עד היום אני מבכה את לכתך מתוכנית הבוקר. איש מקסים עם תובנות עמוקות לחיים ולעקום בכלל
    סגור
  • 34.
    תגובה לדברי אברי
    נעמי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יפה לך אברי ?
    סגור
  • 33.
    איפה עושים כאן לייק? (ל"ת)
    יש להזין שם 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 32.
    זה מה שזה
    אחמד מוסא 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 7
    שילך לעשות קאקא כי זה מה יש !! אדם לאדם זאב וזה עוד במקרה הטוב.
    סגור
  • 31.
    יש הולכי רגל שאפילו לא יידעו שדרסו אותם...
    Ty 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הם תקועים במסך הטלפון שלהם.
    סגור
  • 30.
    בזה אתה צודק אני תמיד מודה לנהג שעוצר עבורי
    ל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תמיד אני מרימה יד ומודה למי שעצר עבורי במעבר החציה ן
    סגור
  • לכלוא נהגים דורסים למאסר עולם מידי (ל"ת)
    אקדמאי אשכנזי נאה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    אני עושה את שנים אף על פי שאני מרגיש עוף מוזר.
    ניסים 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה עניין של תרבות להגיד תודה.זה חסר פה מאוד אוכלים האחד את השני.
    סגור
  • אתה יודע למה מרגישים ככה?
    דרממיה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי תרבות הרחוב הישראלית כופה עלינו מעין התניה, שאם אנחנו אדיבים מדי זה כנרטה אומר שאנחנו פריירים. הסנוביזם חוגג, ואברי צודק: זה מוביל פה ושם ובאופן מטומטם לחלוטין לתאונות ונפגעים. כהות חושים לשמה!!!
    סגור
  • 28.
    אדם ערכי לא צריך הכרתתודה חיצונית
    אדם ערכי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    די לו בכך שהוא שלם עם עצמו. עם זאת אני כרוכב דו גלגלי מאד מקפיד על הכרת תודה.
    סגור
  • 27.
    צודק חלקית
    יאיר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שמתי לב שנהגים גברים בדרך כלל מנופפים לנהג שהיה אדיב אליהם. נשים, זקנים, זרים, עולים, חרדים - לא!! לא חושב שזה בא מפרינציפ, או זלזול, או שלוקחים את הנהג האדיב כמובן מאליו..... אלא שהם מאד מרוכזים בנהיגה, כמעט בקטטוניות, ואין להם את המרחב הדרוש כדי להכניס למשוואה גם את הסביבה ואת תרבות ההתנהגות בסביבה הספציפית הזאת. נשים בראש הרשימה הזאת (פי סי בצד.. ): הן יושבות רכונות על ההגה, מבט מזוגג, מנותקות לחלוטין מהסובב אותן, כאילו יושבות באמבטיה. אתה יכול לצפור לה מבית שמש עד בואכה בית שאן, (או היציאה מבית ג'אן), לא יעזור לך, היא תאותת שמאלה מתחילת הנסיעה למשך שבועיים רצופים, ותתעלם ממךבבוז - כאילו אתה איזה קריפ שמנסה להתחיל איתה. אגב זה גם עובד ההיפך - אם ביצעת מהלך שהיא החליטה שהוא לא חוקי - גמרנו עליך, היא תצלם, היא תתלונן במשטרה, תצעק תקלל... ואם נדרשת אדיבות מהצד שלה? שכח מזה...
    סגור
  • 26.
    מילים יפות לא יכסו עבירות תנועה של מר גלעד ..
    אזרח 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    להמתין להולכת רגל עד שתגיע למעבר תנועה זה אקט מסוכן לכל דבר זה מעכב את התנועה וגורם לפקק מאחוריו ...רוצה להתחבב על אנשים ? לך תתנדב בחלוקת אוכל
    סגור
  • 25.
    טור יפה. כל כך מדוייק ואמיתי (ל"ת)
    אורי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 24.
    אברי אתה כל כך צודק, הלוואיי ובעקבות הפוסט שלךדברים יש (ל"ת)
    איתך בדעתך 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 23.
    אהבתי (ל"ת)
    מסכימה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 22.
    נכון
    יאיר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אשריך איש טוב
    סגור
  • 21.
    אברי
    קול 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לעצור לפני הזמן לא צריך כי אתה יוצר פקק תנועה !!! אף אחד לא צריך להודות לך שאתה נוהג לפי החוק.
    סגור
  • תקרא שוב בעיון. לא זה הנושא. (ל"ת)
    דני ב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    אברי יקר
    רון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלום אברי יקר חשבתי שרק אני "הפראייר" מסתבר שיש עוד כמוני כל מה שהזכרת בפוסט שלך אני עושה כבר מזמן .לפעמים יש משוב מתוק ולפעמים חמוץ אבל התרגלתי לזה ואני ממשיך בדרכי זו בבחינת "שלך לחמך על פני המים כי ברור ימים תמצאנו"
    סגור
  • 19.
    כמעט תמיד כשאני אדיב בכביש אני זוכה לתודה...
    דני צור 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא ברור לי מדוע מאברי , שהוא קצת יותר מוכר ממני הדבר נמנע...
    סגור
  • 18.
    כואב הלב...
    שחר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ממש עצוב חקאות את... ההתמכרות של אברי גלעד ודומיו לתשומת לב.
    סגור
  • 17.
    זה ככ נכון
    סיגל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אברי, כתבת כאילו אני כתבתי. כל נהג ו/או הולך רגח אדיב/ה שעושה כמוך מרגיש כמוך בדיוק. הכרת הטוב והתודה נעחמו מחיינו וזה ככ עצוב.כל מחווה כיום תלויה בפיצוי שבא לאחריה לצערי ואם אין פיצוי אז אין מחווה.. אין כמעט אהבת חינם והכרת הטוב ):
    סגור
  • 16.
    מסכים לגמריי וחש את זה מידי פעם. אלא ש..
    יעקב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראשית אסגיר את גילי יליד ץחילת שנות השישים. שמתי לב שאנשים מבוגרים נגיד באזור גילי ומעלה מחזירים תודה לעיתים קרובות. אברי טוב שהעלת את הנושא לשיפור תרבות הכביש הישראלית.
    סגור
  • 15.
    עם ישראל חושך לגויים- כולם שונאים את כולם (ל"ת)
    צודק 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 14.
    זה מילא, יותר מעצבן מספר הנהגים שעוקפים אותי
    גיל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במסלול ציבורי ולאחר מיכן נדחפים לפני בכוח. עשרות כאלה עושים לי הקטע הזה כל יום באיילון דרום לכיוון תל אביב, חוק שלא אוכפים והישראלי המלוכלך מנצל אותו על חשבוני ואחרים
    סגור
  • 13.
    מה זה צודק
    מרק 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אבל זאת מלחמה נגד תחנות רוח. החינוך לא מתחיל בכביש. תראו מה הולך בבתי הספר.
    סגור
  • 12.
    אברי אתה צודק זה עניין של חינוך!
    צודק 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הילדים שלנו רואים איך אנחנו מתנהגים כנהגין וכהולכי רגל,הם יגדלו להתנהג אותו הדבר! כמה פשוט וכיף להודות למי שנותן לך זכות קדימה!!!
    סגור
  • 11.
    תרבות תנועה
    יהודה(דאוד) 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני תמיד נותן להשלב לנהגים להשלב התנועה ולא פעם לא מודיםמנ לעשות יד גם כאלה שמודים עה
    סגור
  • 10.
    אברי גלעד מתפוצץ
    ד.ד. 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודק! שינוי תרבות חייב שיהיה כאן.
    סגור
  • 9.
    אברי היקר
    יגאל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתה אדם מדהים, הרגישות שלך והשיתוף יחד מעוררים אנשים להערכתי. יחד עם זאת חשוב שתדע ביהדות ובחסידות בטח , עושים מחווה לצד השני לא מתוך רצון לקבל משהו ואפילו הקטן ביותר,כמו סימן תודה כאמור, יש לזה שני עניינים שחשוב לשים לב אליהם,לעניות דעתי. 1. עושים טוב כי ככה צריך ולא מסיבה כזו או אחרת 2. לא מתאכזבים כאשר הצד השני לא עושה את מה שציפית, אגב הקטנת ציפיות חשובה ביותר כי היא מרסנת אכזבות. באהבה רבה שבוע מוצלח
    סגור
  • 8.
    עבדת באחת מ2 רשתות הטלבזיה הכי גזעניות שאני מכיר.
    מי אתה אברי גלעד 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 11
    אז מי אתה? ישת שם ולראות פרומו לאחת התכניות הגזעניות ביותר שהופקו בעולם, משבת ושתקת בשביל כסאך בשביל כסף, אז מי אתה אברי גלעד? איזו זכות מוסרית יש לך לדבר על כל נושא? כשהיית צריך לקום ולמחות בזמן אמת, המשכת לשדרבפנים אטומות כאילו כלום לא קרה?
    סגור
  • לקחת תרופות היום ? (ל"ת)
    דני ב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    סוף סוף מישהו מדבר על זה
    נהג מתוסכל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מסכים מאוד מאוד.
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד אברי
    איציק 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אני נוהג במחוות כמוך ממש, לא מפורגן, אבל יודע שזה תהליך. דן לכף זכות.
    סגור
  • 5.
    מסכים מאד. גם אני מכבד את מי שמכבד אותי
    אבי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ומודה בתנועת יד של תודה. אלף בית של התנהגות.
    סגור
  • 4.
    היתה צריכה להשתחוות , לנשק לך את היד והת... (ל"ת)
    שמעון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 18
    סגור
  • דבילים כמו שמעון תמיד יהיו. וחבל. (ל"ת)
    דני ב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בגלל אנשים כמוך המדינה בדרך למטה (ל"ת)
    אייל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • יש מושג שנקרא הכרת תודה, אבל אתה לא יודע על מה אני מדבר (ל"ת)
    גיל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • חתיכת אפס
    אורדן 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בסך הכל מבקש שלא ייקחו הכל כברור מאליו, כשמישהו עוצר לך לפני שהגעת למעבר חצייה וממתין שתעבור זו מחווה מצידו מקווה שלא יעצרו לך ויפרגנו לך בכביש, שתתמיד תאכל קש בכביש.
    סגור
  • 3.
    וואו וכמה שאני מקפיד להודות. בדיוק בגלל זה !
    איתי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    13 0
    צודק לגמרי
    סגור
  • 2.
    יש עוד אפשרויות
    אסתר 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יש אנשים טובים, שמרוב דאגה לא רואים. ועוד אפשרויות מלבד האחת שמוצגת.
    סגור
  • 1.
    הוא איבד את זה
    מי מריבה 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 10
    הבעיה החמורה ביותר היום היא קורקינטים חשמליים שטסים על המדרכות להולכי רגל.
    סגור
  • נראה שדווקא אתה אבוד.
    Ty 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בנוסף לחוסר הבנת הנקרא.
    סגור