טלוויזיה

נטלי דדון זועמת: "אי אפשר לאכול ג'אנק ולחרבן בריאות"

בעקבות השערורויות שעורר פורמט האח הגדול שמככב בימים האחרונים ברשת 13, דדון, שבעצמה השתתפה לפני שלוש שנים בתוכנית, יוצאת נגד הביקורת, "הכוח אצל הצופים"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
נטלי דדון, לשעבר דיירת בית האח הגדול, יוצאת במקפה חריפה נגד התוכנית ונגד הצופים הנסערים מהמהלכים המפלגים בבית. הביקורת מגיעה אחרי מספר קטעים מהפרקי האחרונים ביניהם פרק הפיצול בו חולק הבית לפי דיירים אהובים ולא אהובים. 
דדון הגיבה לסערה שמתחוללת סביב הצפייה בפורמט שמשודר ברשת 13, וכתבה, "אין לי ספק שהמראה שאנחנו מקבלים לפרצוף עכשיו היא שלנו כחברה, ואנחנו קצת בהלם כל פעם מחדש כשאנחנו בעצמנו בינינו לבין עצמנו אוכלים בלי מלח אחד ת׳שניה. אור מסתבר לא מביא רייטינג כנראה, אז אני מבינה ליהוקים של אנשים שלא ראויים לבמה (ולא ראיתי לאחרונה ולא יודעת מי נגד מי, מספיק לי ודי לטעום מהרשת הגועשת בעניין).
"אולי נשאל את עצמנו למה? למה אנחנו עוצרים להגיב מתחת לפוסטים שסוחטים מאיתנו טוקבק מרושע, ומשעמם לנו לעצור ולפרגן לפוסט שמשדר את ההפך. ואם רק פתאום נחליט שדי , רק אור מתקיים בי מעכשיו וככה עובר לילדיי… מחשבה נאיבית שכזאת, אבל הפתרון לכל עוולה שמתקיימת בעמנו עכשיו, היא החלטה אחת של כל אחד מאיתנו, לטובה".
 

עוד הוסיפה דדון, "מתי תבינו שאתם זה הכוח, אתם מתרגשים נרגשים ומחזקים משהו שאתם כביכול מתנגדים לו ואז מתלוננים איך זה יכול להיות שזה קורה באים בטענות לכל העולם חוץ מלקחת אחריות. אתם הצופים אם עוד לא הבנתם ועבורכם מתקיימת התוכנית. שתדרשו כתוכן זה מה שיהיה. לא רוצה לראות את הפרק של אתמול, הפסקתי כשזה השפיע על כיתות לימוד בחלוקה לאהובים יותר ופחות. רוב חיי הייתי מהאהובים פחות מאוד ועם על הכבוד למקום שהיה עבורי בית לחודשיים לא נותנת את צזמני לצפיה בדבר כשאני יכולה בזמן הזה לבחור להיות מוזנת באור. אי אפשר לאכול ג'אנק ולחרבן סיבי בריאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה