טלוויזיה

חיים אתגר משתולל: "מתי עוצרים את הטירוף הזה?"

המגיש הוותיק של קשת 12 עלה למתקפה על תנאי האסירים במיוחד לאחר אונס החיילת על ידי אסיר ביטחוני: "אנחנו לא מספקים להם רק חיים טובים, הם עושים מה שהם רוצים. הגיע הזמן שאדם שפוגע בישראלי, מחבל טרוריסט, לא הולך לגן עדן, הוא הולך לגיהנום מידית"
מערכת ice |  12
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
תוך שהוא מציין: "מטורף: החיים הטובים של המחבלים הפלסטינים בבתי הכלא הישראליים גן עדן", חיים אתגר, מגיש 'יצאת צדיק', 'חשיפה' ו'המתחזים' בקשת 12 התייחס לפארסה שהובילה גם לאונס חיילת על ידי אסיר ביטחוני.
אתגר אמר: "הסיפור הזה שמחבלים רוצחים פלסטינים טרוריסטים מקבלים תנאים מעולים בכלא הישראלי, חיים ממש בגן עדן כבר דיברנו. אבל עכשיו שימו לב לנתונים המטורפים. הכסף שמשקיעה הרשות הפלסטינית באסירים הם סכומים הרבה יותר גדולים משהם משקיעים בבריאות של האזרחים שלהם".
 
עוד הוסיף: "מילא זה, דיברנו על התנאים, אבל מסתבר זה כבר לא גן עדן זה גם הרמון. חיילת ישראלית מספרת שנאנסה בכלא על ידי אסיר ביטחוני ששירתתי שם, הוא פגע בי מינית וכולם יודעים את זה. אנחנו לא מספקים להם רק חיים טובים, הם עושים מה שהם רוצים. הגיע הזמן שאדם שפוגע בישראלי, מחבל טרוריסט, לא הולך לגן עדן, הוא הולך לגיהנום מידית".
 
עוד אתגר כתב בנוסף לסרטון: "תנאי הכליאה של מחבלים בבתי הכלא הישראליים-גן עדן: תנאים, חבילות של כסף מהרשות ועכשיו גם מין ואונס. חיילת ששירתה בבית כלא נאנסה לטענתה בידי אסיר ביטחוני וכולם ידעו. מתי עוצרים את הטירוף הזה?".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    }}} נתניהו הפך אותנו למדינה שתלויה בערבים.
    קצת עובדות. 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    }}} הערבים שולטים בבניין בתשתיות ברפואה במלונאות בחקלאות. הדתיים חרדים שסניקים ומשפחת נתניהו לא עובדים ורק את המוח הקטן של המרוקאים מטרללים. == אל תצפו לניסים. == נתניהו דואג רק לעצמו.
    סגור
  • זה כמו להגיד שפרס הביא לנו מזרח תיכון חדש !!!
    השמאל שולט בתפקידי 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעתך ... הימין אף פעם לא שלט במדינה, מי שקובע זה מי שנמצא בתפקידי מפתח. במשטרה, במשרדי ממשלה, בבתי המשפט... לא צריך להסביר למי יש את המילה האחרונה הגיע הזמן לסלק לכלא לצינוק ל150 שנה את כל השמאלנים שנמצאים בתפקידי מפתח (במיוחד את אלה שמעלו בתפקידם, מעלו באמון הציבור וניצלו את מעמדם לאיים על אנשי ימין )
    סגור
  • 10.
    צודק
    אהרון הכהן: 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב שיש מי שמשמיע קולו
    סגור
  • 9.
    מחבלים
    צבי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיים אתגר אתה כל כך צודק מנהלים את המדינה חכמי חלם שלא אכפת להם מה קורה לישראלים וליהודים שגרים פה הלוואי והייתה הולך לכנסת אני בטוחה שהיתה מזעזע את המערכת כל כבוד לך חזק ואמץ
    סגור
  • 8.
    כמה שאתגר צודק
    צונאמי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בכל הקשור לצעדי ענישה אם למיעוט הערבי או למחבלים שבכלא ישראל נכשלת פעם אחר פעם.מי שנמצא בגיהנום דואג שאחרים לא יהיו שם.מי שנמצא בגן עדן נשאר בו עם אחרים.ישראל חייבת לדאוג שמחבלים ואחרים שפגעו או פוגעים במדינת ישראל יהיו רק בגיהנום.אין ביניהם טובים.כדי להגיע למצב הזה חייבים לשנות צעדי ענישה חוקים לשופטים שמבינים מה זה לשלוח מחבל לגיהנום.כשהפרקליטות הצבאית בעיקר תשנה תפישה עונשין אז גם השיפוט האזרחי ישנה כיוון ויחמיר את העונשים על מחבלים ובתי הכלא ינוהלו על ידי ישראלים יהודים ולא על ידי רוב ערבי ישראלי שמותר שם פרנסה ומהיר לשם את תרבותו הרעה.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    כל זמן שהפרוגרסיבים שולטים נמשיך לחיות בעולם הפוך (ל"ת)
    חיים 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הערבים עושים ליהודים רצח עם בתוך מדינת ישראל בחסות בג"צ
    רפול 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הערבים עושים ליהודים רצח עם בתוך מדינת ישראל, בכבישים, בפרוטקשנים, בחיסולים... והכל בחסות בג"צ
    סגור
  • 5.
    פופוליסט צדקן. לוקח את תפקיד האביר על הסוס הלבן (ל"ת)
    שי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    מדינה בהתאבדות!!! (ל"ת)
    גבר גבר 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    המחבלים
    דודו 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשרוף אותם.חבל על כל שקל
    סגור
  • 2.
    הכל בגלל מערכת המשפ(ח) חייבים לפרק/להחליף
    פטריוט לשעבר 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חייבים,חייבים להעמיד לדין את כל ראשי הפרקליטות הפושעים וגם את השופטים שמנעו מהתביע את העונשים שדרשו עבור כל הרוצחים המתועבים.חייבים,חייבים עם ישראל להתעורר פושעים השתלטו עלינו
    סגור
  • 1.
    סקרים=שקרים
    נגר 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל הבג"צ וכול השמאל המטועב שמגן על מחבלים ורוצחים אף אחד לא מוכן ללכת איתם ביד קשה ולאחר מיכן לשלם את המחיר חייבים לטהר את מערכות שלטון החוק בנהם בתי משפט פרקליטות ועוד כמה חלאות מהמישטרע
    סגור