טלוויזיה

משנה כיוון: הג'וב החדש של אבישג סמברג

הספורטאית אבישג סמברג והכדורגלן מאור לוי מצטרפים לקאסט של סדרת הנוער "זיגי" בעונתה החמישית 
מערכת ice | 
אבישג סמברג אולימפיאדה (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
כיוון חדש בקריירה של לוחמת הטאקוונדו אבישג סמברג, זוכת מדליית ארד באולימפיאדה האחרונה. לאחר שקיבלה חסות כספית להמשך פיתוח קריירת הספורט שלה, נראה שסמברג מחפשת להשתעשע גם בתפקידי משחק. סמברג תצטרף לעונה החמישית של סדרת הנוער "זיגי" המצליחה של חברת הוט, שעונתה הרביעית משודרת כעת, לתפקיד שהיקפו והגדרתו עוד לא פורסם כעת.
 
אליה יצטרף גם הכדורגלן מאור לוי, שחקן מכבי חיפה שיככב גם הוא בעונה החדשה. זאת לאחר שפורסם כי לעונה החמישית תצטרף גם משי קליינשטיין, ביתם של ריטה ורמי קליינשטיין שהפכה כבר מזמן לכוכבת בפני עצמה. כמו כן במסגרת ליהוקים עם קרבה משחפתית מסקרנת, לאותה עונה יצטרפו גם אחיו של יהונתן מרגי וביתו של אייל גולן. בעונה שמסתמנת כעמוסה שמות מסקרנים.
הסדרה זיגי היא סדרת נעורים ישראלית שמגוללת את סיפורו של דורי ארזי, נער בן 17 אשר חולם על קריירה בתור זמר, אך נאלץ להסתיר את פניו וגופו משום שהוא חולה במחלת הוויטיליגו היוצרת כתמים על עורו ומעניקה לו מראה שמפריע לצופים האחרים. העונה הראשונה של הסדרה עלתה לשידור בנובמבר 2020 וזכתה להצלחה מרשימה במיוחד ולשלוש עונות המשך תוך פחות משנתיים. האחרונה, כאמור, משודרת בימים אלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה