טלוויזיה

המדליסטית הישראלית הראשונה ל-2021: כוכבת ריאליטי לשעבר

אבישג סמברג בת ה-19 הפכה למדליסטית הישראלית הצעירה ביותר אי פעם - וגם הראשונה שהופיעה הדרך בתוכנית ריאליטי, שם הוגדרה ככזו ש"חייבת לנצח"
מערכת ice | 
אולימפיאדה (צילום freepik)

עושה היסטוריה: אבישג סמברג בת ה-19 הפכה השבת למדליסטית הישראלית הצעירה ביותר באולימפיאדה, כאשר ניצחה את המתחרה הטורקיה רוקייה אילידרים בגמר הטקוואנדו וזכתה במדליית ארד ראשונה של ישראל בתחום זה.

אבל צעירים רבים יזהו את סמברג מתוכנית הריאליטי "הבנים והבנות", המשודרת בערוץ הילדים ובה מתחרות קבוצות של בנים ובנות בשורת תחרויות, שבאחת מהן, שעסקה באולימפיאדה, היא אף הצהירה כי היא רוצה להשתתף באולימפיאדה של 2020 - נבואה שהגשימה את עצמה כעת. סמברג השתתפה בעונתה השלישית של התוכנית, ששודרה בשנת 2015, כאשר היתה בת 14, ותוארה ככזו ש"חייבת לנצח" - תכונה שאותה הוכיחה כעת, כפי שסיפרה בראיונות אחרי הזכייה. יחד איתה השתתפו באותה עונה כמה ידועניות-לעתיד אחרות, כמו אלין כהן, גל גברעם ונועה כהן.
כפי שפרסמנו השבוע, הזכייה בארד תזכה את סמברג במענק בגובה 250,000 שקל מהוועד האולימפי.
השרה איילת שקד כבר הספיקה להגיב לזכייה כך: "בראיון לאחר הזכיה סיפרת שב-50 שניות לסיום הקרב כשהיית בפיגור, אמרת לעצמך: 'אני רוצה את זה יותר!' היום הוכחת שאין דבר העומד בפני הרצון. את דוגמא למיליוני בנות ונשים בישראל, שתדענה, השמיים הם הגבול!"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה