טלוויזיה

הסדרה המצליחה ביותר של הוט נמכרה לערוץ אירופאי

"מלכות", הסדרה המצליחה ביותר של הוט, נמכרה לערוץ טלוויזיה באירופה ותשודר בצרפת ובגרמניה, תחת השם: "Mafia Queens "
מערכת ice | 
מלכות (צילום אוהד רומנו)

סדרת הפשע "מלכות" שמבוססת על רעיון של לימור נחמיאס, ונוצרה על ידי גל זייד, דני רוזנברג, רותי זייד, ( ודרור נובלמן יוצר שותף בעונה הראשונה), כחלק מסדרות המקור של "הוט", נמכרה לערוץ בינלאומי נוסף.

לאחר שנמכרה בשנה שעברה ל-"HBO Max Latin America", הוט הודיעה היום כי הסדרה נמכרה גם לערוץ הטלוויזיה "ARTE", ועלתה השבוע לשידור בגרסה הישראלית. מדובר בערוץ טלוויזיה גרמני-צרפתי המשדר תוכניות בתחום התרבות והאמנות, וישודרו בו שתי העונות הראשונות של הסדרה בגרסה הישראלית, תחת השם : "Mafia Queens ".
 


"מלכות" הייתה הסדרה הנצפית ביותר של הוט, על-פי נתוני החברה, כששדורה לראשונה ב-2018, כל אחד מפרקי הסדרה זכה ל-50% רייטינג. הסדרה עוסקת במשפחת פשע מקומית, הדרמה מתחילה כאשר בעיצומה של מסיבת רווקים, של ראש אימפריית פשע מקומית, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית, ומחסלים את כל הגברים במשפחה. הנשים, ובראשן דורי (ריטה), מסוכסכות בינן ועם עצמן, ונזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש כוח.
 


לצידה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי (דאנה איבגי), גרושתו של בנה הפסיכולוגית החריפה נעמה (מלי לוי) והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר (ליהי קורונובסקי). בדרכן המצחיקה, הסוחפת והמלאה באקשן קומי ומבלי לוותר על נשיות ואנושיות המלכות מנסות לשקם את עסקי המשפחה שנלקחו מהן, ולנקום את מות הגברים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה