טלוויזיה

הפתעה בכוכב הבא: זה המתמודד שינסה להיכנס לנבחרת

שנתיים אחרי בן הזוג שהגיע לשלבים מתקדמים בתוכנית, מתמודד מפתיע צפוי לעלות הערב על הבמה בנווה אילן ולנסות להרים את המסך
מערכת ice |  1
שופטי ומנחי הכוכב הבא (צילום קשת 12)
הכוכב הבא שרושמת בשבוע האחרון שיאי רייטינג עונתיים פעם אחר פעם, מגיעה גם הערב למסך, הפעם בהשתתפות של דמות מעניינת במיוחד - אייל שלום, בן זוגו של השחקן והקומיקאי ניקי גולדשטיין.
נזכיר כי השניים נחשפו לאחרונה אצל דנה וייס, אז סיפרו על הזוגיות שהחלה להירקם ביניהם לאחר שבמשך שנים היו החברים הכי טובים אחד של השני, כששניהם נשואים לנשים ומגדלים עימן ילדים. מה שעוד מעניין בהגעה של שלום לתחרות היא העובדה שגולדשטיין עצמו השתתף בתחרות לפני שנתיים, בעונה האחרונה ששלחה את הנציג הישראלי לאירוויזיון והודח מהנבחרת שביעי.
בעונה הנוכחים לוקחים חלק שמות מוכרים ומעניינים ובין היתר כבר ראינו על המסך את משתתף דה וויס לשעבר, ים גרוניך, הבת של וכן מנצח העונה העשירית של הגלגול הקודם לפורמט - כוכב נולד,  אור טרגן.
 

טרגן, אז בן 17 בלבד, ביצע בגמר את שירו של בעז שרעבי - "אם את עדיין אוהבת אותי" וריגש את הצופים כשסיים כמנצח הגדול בעונה האחרונה של התכנית האהובה. לפו השנים וטרגן המשיך לנסות את מזלו בעולם המוזיקה, ואפילו גלש קצת לתחום המשחק בסדרות כמו "השמיניה" ו"טרנינג", שם לא חווה הצלחה.
 
על פי פרסום ב"ערב טוב עם גיא פינס", טרגן שוב ניסה לחדור אל אהבת הקהל הישראלי כשהגיע לאודישן בעונה החדשה של ה"כוכב הבא". אף הכישרון שהוכח בעברו של טרגן, הפעם נראה שהפאנל פחות התחבר למוזיקה שלו ובחר שלא להמשיך איתו אל שלב הנבחרת. 
 
למרות שלא הצליח להרים את המסך, טרגן ניצל בזכות אסי עזר ורותם סלע, צמד המנחים שיש באפשרותם ללחוץ על כפתור ה-SAVE ולהציל מתמודד שיבחרו. על אף שיכול היה להמשיך לאודישנים הבאים, טרגן החליט לפרוש מהתחרות ולא להמשיך להתמודד בעונה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל שלום
    אידה 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל וניקי הם בלתי נסבלים ונתפסים כחולי צומי חסרי בגרות נפשית ומעורערים נפשית לא רוצים אותם!!!!!!!!!!!!
    סגור