טלוויזיה

סטטיק ובן-אל חוזרים לכוכב הבא: זה התפקיד החדש

סטטיק ובן-אל שנעדרים מצוות השופתים כעונה החדשה של הכוכב הבא בשל "אילוצי לו"ז", ישובו למסך בפרק דואטים מיוחד בו ילוו את המשתתפים
מערכת ice | 
סטטיק ובן-אל בכוכב הבא (צילום יחצ)
סטטיק ובן- אל שהיו חלק משולחן השופטים יתארחו בפרק מיוחד של הכוכב הבא בעונה שמשודרת כעת בקשת 12 וישמשו כמנטורים למתמודדי הנבחרת של הכוכב הבא,  כאשר ידריכו את מתמודדי הנבחרת  שיעבדו כצמדים בפרק שכולו דואטים.
 


כזכור, בפברואר הודיעו בערוץ כי צמד הזמרים, סטטיק ובן אל, פורשים מתפקידם כשופטים בריאלטי השירה, בשל אילוצי לו"ז: הוצאת אלבום בארה"ב והופעות מתוכננות בארץ ובעולם בחודשים הקרובים. במקומם הזדרזו בהפקה למצוא ליהוק חדש, והודיעו על הצטרפותו של הזמר רן דנקר, שבשנה שעבר עוד הופיעה כשופט בתכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" ברשת 13. לצדו בעונה התשיעית ממשכים למשמש כשופטים הפאנליסטים: נינט טייב, שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי ואסף אמדורסקי. לצד המנחים רותם סלע ואסי עזר.


ביום שני שודר פרק הבכורה של התככנית, אשר הביא לקשת נתוני רייטינג שהם לא ראו כבר חודשיים: תוכנית הפתיחה השיגה נתון מרשים של 21.5% רייטינג, ו-516 אלף צופים במדד. נתון יותר טוב מפרק הפתיחה של מאסטר שף, ופחות מזה של חתונמי - שרשמה 21.7% בפרק הפתיחה העונה. זאת לאחר, שקשת הקדימו את פרק הפתיחה כדי לא להתחרות באח הגדול של רשת 13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה