טלוויזיה

סטטיק ובן אל עזבו: קשת עקצה מרשת את המחליף

אחרי הפירסומים על כך שסטטיק ובן אל ביקשו לחתוך מהכוכב הבא בשל עומסי לו"ז בקשת 12 מצאו פיתרון - ברשת 13. מי נמצא בלב המחטף הגדול?
מערכת ice | 
סטטיק ובן אל (צילום ערן לוי)
אחרי ששפט בתכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" ברשת 13, רן דנקר יצטרף  לצוות שופטי "הכוכב הבא" בעונה התשיעית וישפוט לצד נינט טייב, שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי ואסף אמדורסקי. את העונה ינחו רותם סלע ואסי עזר והיא צפויה לעלות בהמשך 2022
בשנה האחרונה כבש דנקר את מצעדי המוזיקה והוכתר כאיש השנה במוזיקה, ע"י 10 תחנות רדיו. השירים שלו (בית משוגעים, השמלה החדשה שלי)  כבשו את כל רשימות הפליליסט של תחנות הרדיו ופלטפורמות המוזיקה השונות  ועם עשרות הופעות ברחבי הארץ.
  
דנקר יצטרף  לכס השופטים של תוכנית הדגל בתוכניות ריאלטי המוזיקה –  הכוכב הבא  ממנה יצאו בשנים האחרונות  תמיר גרינברג, ואלרי חמאתי, שי המבר, נטע ברזילי, יהונתן מרגי, אלה לי להב, עדן אלנה, רביב כנר ורבים אחרים שהפכו לאמנים מובילים ומוכרים בישראל.
"הכוכב הבא" היא ריאליטי המוסיקה המוביל בישראל עם ממוצע רייטינג של 17.5% ו455 אלף צופים.
ההודעה על מינויו של רן דנקר מגיעה פחות משבוע לאחר ההודעה המטלטלת על פרישתם של סטטיק ובן אל הצמד המצליח ביקשו לפרוש מצוות השיפוט בגלל אילוצי לו"ז בשל הוצאת אלבום בארה"ב והופעות מתוכננות בארץ ובעולם בחודשים הקרובים. הצמד צפוי להתארח באחד מפרקי העונה הבאה וימשיכו לככב בתוכנית "הזמר במסכה" של קשת 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה